Gozer, wat je ook drinkt, slikt of rookt; kap ermee. Serieus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En met de PUA reeks wel daarom hebben ze zulke leuke en knappe vriendinnen
Wat dat betreft kunnen zoveel topics op slot.
Gevoelige snaar geraaktquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gozer, wat je ook drinkt, slikt of rookt; kap ermee. Serieus.
Je ziet ze echt vliegen.
Nee, heel die PUA reeks kan me gestolen worden, eerder door dit soort posts denk ik serieus dat je paranoïde bent.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gevoelige snaar geraakt, maar goed dit is geen vete tussen ons, was serieus gewoon naar het PUA topic gericht en zoveel andere topics.
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat vind ik ook.
Kon jij niet beter wegblijven toen je weggepest bent? Heb de topics wel gelezen namelijk. Maar dacht eigenlijk dat je zelfmoord had gepleegd. Ook vanwege wat er in je fobo stond.
Vertel, want ik ben wel benieuwd wie je heeft wijsgemaakt dat IK weggepest ben en zelfmoord heb gepleegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn reactie ging toch over de vriendinnen van mensen in de PUA reeks... En als ik paranoïde ben dan ook de mensen die me hebben ingelicht daarover maar goed. Weet niet zo goed wat je wil bereiken hiermee. Maar je hebt dus niet aan zelfmoord gedacht begrijp ik?![]()
Wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel, want ik ben wel benieuwd wie je heeft wijsgemaakt dat IK weggepest ben en zelfmoord heb gepleegd.
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:
Je verandert van onderwerp. Ik wacht nog steeds op een bewijs van de bullshit die je uitkraamt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een persoon die wat zit te trollen en personen met zich meekrijgt omdat hij wel goed weet te praten en hier vaak genoeg aanwezig is
Een moderator die uitbundig een kant kiest waar dat niet normaal is
Een groepje mensen die maar al te graag aangeven dat ze iemand zien als hun leider
Jullie krijgen de mensen en het leven die jullie verdienen en dat is ook terecht en ook wel leefbaar daar niet van. Maar het is veel van jullie normaal omdat jullie hier zo in zijn gegroeid maar eigenlijk is het te gek voor woorden hoe jullie doen en denken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een persoon die wat zit te trollen en personen met zich meekrijgt omdat hij wel goed weet te praten en hier vaak genoeg aanwezig is
Een groepje mensen die maar al te graag aangeven dat ze iemand zien als hun leider
Jullie krijgen de mensen en het leven die jullie verdienen en dat is ook terecht en ook wel leefbaar daar niet van. Maar het is voor veel van jullie normaal omdat jullie hier zo in zijn gegroeid maar eigenlijk is het te gek voor woorden hoe jullie doen en denken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie krijgen de mensen en het leven die jullie verdienen en dat is ook terecht en ook wel leefbaar daar niet van. Maar het is voor veel van jullie normaal omdat jullie hier zo in zijn gegroeid maar eigenlijk is het te gek voor woorden hoe jullie doen en denken.
Er is werkelijk niets van je verhaal te begrijpen. Wat is nou eigenlijk je punt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jij krijgt de mensen en het leven die je verdient!quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie de sjaal, T-shirt en vlag graag tegemoet, weissman.
Awesome. Ik verdien een cocktail en dames in bikini. Laat dat nu net deze middag gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij krijgt de mensen en het leven die je verdient!
Hot damn niggaah, where u atquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awesome. Ik verdien een cocktail en dames in bikini. Laat dat nu net deze middag gaan gebeuren.
Hier.quote:
Ik bespeur een patroon hier qua ''bronnen'' die een hoop poep oplepelen wat jij vervolgens voor zoete koek slikt, Hiergaanwedan. Staat me nog iets voor de geest van een kloon die ik zou hebben en waarmee je (the horror!) dreigde me te ontmaskeren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn reactie ging toch over de vriendinnen van mensen in de PUA reeks... En als ik paranoïde ben dan ook de mensen die me hebben ingelicht daarover maar goed. Weet niet zo goed wat je wil bereiken hiermee. Maar je hebt dus niet aan zelfmoord gedacht begrijp ik?![]()
Jawel. En zo niet, dan toch. Come at me bro.quote:
Echt voor schut.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:28 schreef fathank het volgende:
Heey weissman doe gewoon normaal zo doe ik ook
Hahaha ja tog laterz
Ik zie vaker van dat soort opmerkingen. Wanneer het advies ongevraagd is kan ik me er wat bij voorstellen maar de TS daar geeft gewoon zelf aan er mee aan de slag te willen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:52 schreef Lienekien het volgende:
In R&P? Of bedoel je die ene kritische opmerking in een topic?
Als jij dat eruit haalt, moet je misschien ook eens braintraining doen. Het gaat erom dat het topic niet een topic over bodybuilding is. 1 post met: je kunt ook naar de fitness gaan, kon prima. 16 duizend posts over details mbt bb horen gewoon niet in dat topic en zijn eerlijk gezegd gewoon frigging irritant.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:48 schreef Klokov het volgende:
Waarom word er in R&P neergekeken op fysieke gezondheid? Gaan mentale & fysieke gezondheid niet deels hand in hand?
Do you even lift bro?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:24 schreef aijumu het volgende:
Er word vaak enorm overdreven, sporten is gezond weet iedereen, alleen een depressie haal je niet weg met simpelweg de hele dag in de gewichten te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |