Misschien moet je aan ons vertellen wat je voor fouten hebt gemaakt, valt moeilijk iets zinnigs te zeggen als we dat niet weten tenslotte.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:01 schreef Mat94 het volgende:
Ik snap mijn fouten die ik gemaakt heb en heb dat haar ook proberen duidelijk te maken
Afgaande op taalgebruik van TS lijkt hij Vlaams te zijn, dan kan dat prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:12 schreef R3M1NL het volgende:
je bent 19, en schrijft dat "nog heeft zitten wenen" ... pardon ben jij 19 in jaar 1850 oid
Geen wonder dat ze bij je weg wilt en zich niet vrij voelt - btw, ze probert het netjes te doen, wees er dankbaar voor en laat haar gaan.
Ik zou je de raad geven om haar vrij te laten. Maar blijf in de buurt, niet te dicht natuurlijk, want ze wil vrij zijn. Gewoon een beetje op afstand en toch in de buurt. Begrijp je wat ik bedoel? Ze heeft tijd nodig, ze is nog jong. Jij ook. Dus wacht gewoon en kijk hoe het verder loopt. Want op dit moment haar forceren bij je terug te komen, zal haar juist bang maken voor jou en dan gaat ze weg. En dan verlies je haar voorgoed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:01 schreef Mat94 het volgende:
Hoi,
Mijn vriendin heeft het sinds deze woensdag, na bijna 6 maand samen, gedaan gemaakt. Het kwam totaal onverwacht en het is een slag in mijn gezicht. Ze heeft me alles uitgelegd en kort samengevat komt het erop neer dat ze niet meer gelukkig was met mij de laatste 2 maanden... ze miste wat vrijheid en kon niet meer jong zijn (ze is 17, ik 19).
Ik snap mijn fouten die ik gemaakt heb en heb dat haar ook proberen duidelijk te maken. Ik vroeg haar een tweede kans, maar dat ziet ze niet zitten. Ze denkt dat we niet gelukkig kunnen zijn samen... maar het ergste is: ze houdt nog ontzettend veel van mij zegt ze. Tijdens ons laatste gesprek heeft ze nog zitten wenen en zeggen hoe graag ze me ziet, we hebben zelfs nog vrij veel gekust...![]()
Ik ben ten einde raad en wil haar echt terug... Ik heb haar nodig. Ik zie haar nog liever als in het begin van de relatie. Maar momenteel wilt ze me geen kans geven, ze zegt dat ze het niet kan.
Wat moet ik nu doen als ik nog iets of wat kans wil hebben haar terug te krijgen?.
Jezus lul, grow some balls, je hebt dat kutwijf helemaal niet nodig. Doe niet zo dramatischquote:
Laat die hoop lekker varen jong, geen hand vol maar een land vol.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:44 schreef Mat94 het volgende:
Ik heb haar te weinig vrijheid gegeven. Ik wou teveel controle over haar en besef dat nu pas, zoals ze zeggen: spijt komt altijd te laat... Het was mijn eerste echte relatie dus had de signalen die ik kreeg niet door.
Ik heb haar de laatste 2 maanden ook wat slechter gaan behandelen. Ik was snel geïrriteerd en we hadden vaak ruzie. De reden dat ik me sinds half november anders ben gaan gedragen heeft vooral te maken met een persoonlijke reden. Ik heb sindsdien een medisch probleem, maar heb haar dit nooit durven zeggen omdat dit zeer moeilijk lag voor mezelf. Ik gebruik dit niet als excuus, maar het was een belangrijke factor hierin.
Nu ik dus van haar te weten ben gekomen dat ze ongelukkig was, snap ik haar dus wel. Ik zou gewoon een tweede kans willen om te bewijzen dat ik beter kan.
Ik wil gerust verder met mijn leven en haar proberen los te laten, maar ik vind het gewoon zo spijtig aangezien we een mooi koppel waren en we nog van elkaar houden.
Daarom hoop ik dus dat alles nog goed zou komen...
(en ja, ik ben Vlaams)
Alle begin is idd moeilijk ja, weinig mensen kunnen vanaf het begin alles perfect doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:44 schreef Mat94 het volgende:
Het was mijn eerste echte relatie dus had de signalen die ik kreeg niet door.
Dus haar nu tijd/vrijheid geven en afwachten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:07 schreef F1978 het volgende:
Kwestie van niet in hetzelfde patroon als daarvoor doorgaan.
Omdat ze jong is ligt dit gevoelig bij haar, dus voorzichtig te werk gaan anders is het voorbij.
Gewoon even een weekje afwachten en het dan nog eens voorzichtig proberen, en dan jezelf erg mild opstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:26 schreef Mat94 het volgende:
[..]
Dus haar nu tijd/vrijheid geven en afwachten?
Maar dan na een tijd contact zoeken?
Oke, bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gewoon even een weekje afwachten en het dan nog eens voorzichtig proberen, en dan jezelf erg mild opstellen.
Dus echt jezelf lief en aardig opstellen en dat vast proberen te houden en zeggen dat je voor de liefde voor haar alles over hebt, dus ook verandering van hoe je eerder deed tegen haar, ik weet dat verandering niet bij iedereen even makkelijk is, maar als je het niet voor de liefde doet, waarvoor dan wel he ...
Bovendien, doe je het niet... dan ben je haar kwijt, zoveel is duidelijk.
Tja en als ze echt niet meer verder wilt en er geen gevoel meer is bij haar, dan heb je het in elk geval geprobeerd.
Geen punt, ik hoop dat alles goed nu voor je uit gaat pakken en hou ons op de hoogte hoe het is verlopen over een paar weken ofzo, oke ?quote:
Ik zal het nu aanpakken zoals jij zegt en dan laat ik zeker nog iets weten hoe het de komende weken verder loopt, negatief of positief...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Geen punt, ik hoop dat alles goed nu voor je uit gaat pakken en hou ons op de hoogte hoe het is verlopen over een paar weken ofzo, oke ?
En wat heb jij dan gedaan na de breuk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
Sorry maar gewoon opgeven die handel.
Gaat niet meer werken, heb ik zelf vorig jaar ervaren. Weken lang depri in bed gelegen maar dat helpt ook niet.
Een paar weken lang blijven whatsappen in de hoop dat ze me terug zou nemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef Mat94 het volgende:
[..]
En wat heb jij dan gedaan na de breuk als ik vragen mag?
Ok.... goed te horenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:43 schreef Mat94 het volgende:
[..]
Ik zal het nu aanpakken zoals jij zegt en dan laat ik zeker nog iets weten hoe het de komende weken verder loopt, negatief of positief...
Wat jammer voor je... wel is onze situatie wat verschillend, dus ik probeer toch nog wat hoop te hebben. Niet te veel natuurlijk, gewoon realistisch blijven..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een paar weken lang blijven whatsappen in de hoop dat ze me terug zou nemen.
(Was een afstandsrelatie)
Maar ging niet gebeuren, en ondertussen ging zij lekker naar Koninginnedag, bevrijdingsfestival en lag ik maar lam in bed te liggen. Werkt gewoon niet. Op den duur moet je gewoon zo snel mogelijk de knoop doorhakken en verder.
Onthoud wel beste Mat dat er meer vrouwen dan kerken zijn. Cliché, maar zo is het wel. Ga stappen met vrienden, maak lol. Daar heb je meer aan dan achter je ex aan blijven lopen in de hoop dat het ooit weer wat wordt, dat is namelijk vaak een illusie en aan illusies heb je precies niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |