abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164274102
Op zwart zetten zou racistisch zijn vandaag de dag.

Sylvana.gif

[ Bericht 73% gewijzigd door Zipportal op 06-08-2016 18:16:39 ]
pi_164277170
Het feit dat FOX nog gewoon signaal doorgeeft aan KPN ná hun eigen deadline, geeft al aan dat KPN veel meer macht heeft in deze onderhandelingen :+. Mooi. Hopen dat FOX inbindt.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 22:47:17 #278
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_164283231
FOX Sports en KPN bereiken akkoord

http://www.nu.nl/algemeen(...)ereiken-akkoord.html
pi_164290958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef KingRadler het volgende:
FOX Sports en KPN bereiken akkoord

http://www.nu.nl/algemeen(...)ereiken-akkoord.html
Helaas voor KPN heb ik door dit gedoe inmiddels goed rondgekeken en gezien dat ik o.a. bij Vodafone meer krijg voor minder geld.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:38:57 #280
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_164292490
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 13:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Nederland wel 5 miljoen mensen die zeggen voor één of andere club te zijn, en die inderdaad graag wat van de wedstrijden meekrijgen (niet persé allemaal even fanatiek).

Maar van die 5 miljoen zou je als voetbalzender toch wel minimaal 1 tot 1,5 miljoen mensen moeten aanspreken om te betalen voor livewedstrijden lijkt mij. Maar zelfs daar komt Fox niet aan.
De UEFA heeft bij monde van werkgroepvoorzitter Goddard de inschatting dat een levensvatbare markt ongeveer 30 miljoen inwoners behelst.

Wat ik trouwens niet snap, is dat de Belgen dit wel rond krijgen terwijl ze daar meer binnen krijgen via de televisie rechten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_164292660
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

1/3de van de abonnees van Fox zitten bij KPN? Dus Fox heeft in totaal maar 600.000 abonnees?

Fox is gek dat ze zo'n groot aandeel van hun abonnementhouders tegen zich in het harnas jagen, ook al zal een klein deel wellicht overstappen.

Maar 600.000 abonnees is overigens ook niet bijster veel op pakweg 5 miljoen potentiële voetballiefhebbers.

Misschien moeten we na alle mislukkingen van Sport 7 etc. tot de conclusie komen dat een voetbalzender achter een decoder gewoon weinig bestaansrecht heeft in Nederland.
Het is ws de hoge prijs die klanten afschrikt. Ik zit bij ziggo en deel het abbo met 4 man waardoor het prima te doen is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 13:36 schreef NewHorizon het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik altijd uitermate goed geholpen ben bij [url=http://ziggo.nl]Ziggo[url]. Prima abbonementsvoorwaarden, volgende dag monteur op de stoep nadat ik zelf iets gesloopt had, etc.

En F1 op open kanaal is natuurlijk ook heerlijk ;)

Wellicht ben ik de uitzondering op de regel natuurlijk.
Hier ook weinig reden tot klagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_164292924
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:59 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Helaas voor KPN heb ik door dit gedoe inmiddels goed rondgekeken en gezien dat ik o.a. bij Vodafone meer krijg voor minder geld.
Of Vodafone een slimme keuze is, is nog maar afwachten. Die zijn onlangs overgenomen door UPC/Ziggo, dus verwacht veel prijsverhogingen en kwaliteitsdalingen.
pi_164311085
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:09 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Of Vodafone een slimme keuze is, is nog maar afwachten. Die zijn onlangs overgenomen door UPC/Ziggo, dus verwacht veel prijsverhogingen en kwaliteitsdalingen.
Oh dat wist ik inderdaad niet. Bedankt voor de tip!
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164313989
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 21:43 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Oh dat wist ik inderdaad niet. Bedankt voor de tip!
NP, here to help :D
  maandag 8 augustus 2016 @ 06:56:29 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_164322129
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Die pleuris balk onderin is ook gewoon wéér terug. :r :r :r :r :r :r :r :r
Ik stoor me hier ook aan, vooral ook tijdens de live wedstrijd op kanaal 3 of 5.
pi_164383411
Vorig jaar een "seizoenspas" aangeschaft waarmee ik alles online kon streamen. Nu is dit abonnement afgelopen maar kan ik het niet verlengen.. Meer mensen last van?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 12:52:11 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164617686
Geen Fox Sports meer bij Tele 2

quote:
Tele2 weigert om principiële redenen op de nieuwe voorwaarden van FOX Sports in te gaan. De doorgifte van de betaalzender wordt daarom op 13 september gestaakt.

Tele2 stopt per direct met de verkoop van nieuwe FOX Sports-abonnementen. Bestaande klanten kunnen tot 13 september naar onder meer Eredivisie voetbal via de betaalzender blijven kijken. Deze groep klanten heeft in deze periode de tijd om naar een eventueel alternatief te zoeken om na deze datum naar FOX Sports te kunnen blijven kijken. Tele2 weigert alle klanten voor de sportzender te laten betalen. Het telecombedrijf stelt dat de betaalzender een vast bedrag voor elke abonnee verlangt, Tele2 vindt dit onacceptabel omdat ook klanten die geen interesse in voetbal hebben aan het voetbalaanbod moeten meebetalen.
TELE2 HOUDT POOT STIJF
"We vinden het erg vervelend om onze FOX Sport-abonnees, die al volop konden genieten van het nieuwe seizoen Eredivisie voetbal, te moeten teleurstellen. Wij hebben ons uiterste best gedaan om er samen met FOX uit te komen. We zijn blij dat we nog hebben kunnen bewerkstelligen dat FOX Sports niet per direct op zwart werd gezet, zodat onze FOX Sports-abonnees tot 13 september aanstaande eventueel nog naar een alternatief kunnen zoeken. Alle getroffen abonnees worden in de komende dagen persoonlijk geïnformeerd”, aldus Tele2.
VRIJE ZENDERKEUZE
Het telecombedrijf vervolgt de reactie: "Tele2 zal zich hard blijven maken voor de keuzevrijheid en zal haar klanten niet dwingen om te betalen voor iets waar ze geen behoefte aan hebben. Staatssecretaris Dekker heeft aangegeven serieus te willen kijken naar de keuzevrijheid van tv-kijkers en a la carte tv, in het licht van de ontwikkelingen rondom FOX Sports, roepen wij hem op ook werk te maken van de voorwaarden waaronder content beschikbaar wordt gesteld. Daarnaast hebben wij ACM gevraagd het aanbod van FOX te onderzoeken.”
http://www.totaaltv.nl/ni(...).V7RBJYVUfGo.twitter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164617809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 00:13 schreef zerokil het volgende:
Vorig jaar een "seizoenspas" aangeschaft waarmee ik alles online kon streamen. Nu is dit abonnement afgelopen maar kan ik het niet verlengen.. Meer mensen last van?
Yep, Go is momenteel niet verkrijgbaar... Duurt nog een paar weken. Ze zijn "de service aan het verbeteren" :')
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:22:03 #289
67174 Dos37
Come on Twente
pi_164618192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Yep, Go is momenteel niet verkrijgbaar... Duurt nog een paar weken. Ze zijn "de service aan het verbeteren" :')
Dat was ook wel nodig, de laatste twee weken van het seizoen werkte het totaal niet. Dat het de overige 32 speelrondes wel werkt is niet relevant
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_164618278
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:22 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat was ook wel nodig, de laatste twee weken van het seizoen werkte het totaal niet. Dat het de overige 32 speelrondes wel werkt is niet relevant
Hier had ik geen enkel probleem met de streams die weken. Over het hele seizoen wel een paar keer gehad dat de stream er mee kapte, maar dat gebeurt overal.

Ben vooral benieuwd naar welk bedrag ze er voor gaan vragen als het eindelijk wel weer beschikbaar komt. Zou me niets verbazen als ze weer de volle pond durven te vragen. Vorig seizoen was het een tijd zelfs zo dat ze 200 euro durfde te vragen voor een heel seizoen. Paar weken later was dat weer 150 euro. Gelukkig kreeg ik in die tijd een aanbieding voor een lager bedrag, maar 200 is echt teveel imo. Eredivisielive was 100.
  Moderator woensdag 17 augustus 2016 @ 13:36:32 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164618426
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hier had ik geen enkel probleem met de streams die weken. Over het hele seizoen wel een paar keer gehad dat de stream er mee kapte, maar dat gebeurt overal.

Ben vooral benieuwd naar welk bedrag ze er voor gaan vragen als het eindelijk wel weer beschikbaar komt. Zou me niets verbazen als ze weer de volle pond durven te vragen. Vorig seizoen was het een tijd zelfs zo dat ze 200 euro durfde te vragen voor een heel seizoen. Paar weken later was dat weer 150 euro. Gelukkig kreeg ik in die tijd een aanbieding voor een lager bedrag, maar 200 is echt teveel imo. Eredivisielive was 100.
Je kan gewoon FoxSports bellen en zo een Fox Go abbonement afsluiten heb ik gehoord, voor 160 euro. Erg vreemd.
pi_164618825
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je kan gewoon FoxSports bellen en zo een Fox Go abbonement afsluiten heb ik gehoord, voor 160 euro. Erg vreemd.
_O-... Ik heb ze tweemaal gemailed over een Go abo & beide keren werd mij gezegd dat het "de komende weken" niet mogelijk zou zijn :')... Gaat goed daar met de interne communicatie :')
pi_164619452
Been naar Fenerbache dus hij stopt als analyst

woensdag 17 augustus 2016 @ 14:44:48 #294
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_164620050
Dat KPN toch is meegegaan ze hadden poot stijf moeten houden. Dan had FOX een groot probleem gehad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 15:15:48 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164620794
Volgens het Parool heeft Tele 2 8000 klanten Fox Sports. http://www.parool.nl/kuns(...)fox-sports~a4359476/ Op 1,3m klanten in totaal, waarvan 350k breedband klanten is het natuurlijk een schijntje. Dan snap ik dat ze nu de keuze maken met pech voor die 8000.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164623092
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:15 schreef borisz het volgende:
Volgens het Parool heeft Tele 2 8000 klanten Fox Sports. http://www.parool.nl/kuns(...)fox-sports~a4359476/ Op 1,3m klanten in totaal, waarvan 350k breedband klanten is het natuurlijk een schijntje. Dan snap ik dat ze nu de keuze maken met pech voor die 8000.
Voor Tele2 is het idd een beslissing met een lage impact. FOX daarentegen lijdt verlies. Elke euro die ze kunnen krijgen maakt dat probleem minder...
pi_164623352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:15 schreef borisz het volgende:
Toch 1.680.000 euro wat FOX mis loopt.
pi_164647200
quote:
Tele2 is niet de enige aanbieder die met de doorgifte van betaalzender FOX Sports stopt. Ook bij enkele kleinere kabelaanbieders verdwijnt de zender uit het zenderaanbod.

Voor enkele aanbieders blijkt het minimale garantiebedrag voor iedere abonnee – ook de niet FOX Sports kijkende – principieel een stap te ver. Deze eis is onderdeel van de nieuwe voorwaarden voor een distributieovereenkomst die voor veel aanbieders nodig is om FOX Sports de komende jaren te mogen blijven aanbieden. Alleen Ziggo en M7 Group – voor de aanbieders CanalDigitaal en Online.nl – hebben een doorlopende overeenkomst voor de doorgifte van de FOX Sports-zenders. KPN en Vodafone hebben een nieuwe overeenkomst met daarin een minimum garantiebedrag per abonnee bereikt. KPN geeft daarbij FOX Sports 1 HD niet in het basispakket door. Vodafone doet dit wel. Aanbieders hebben een keuzepallet om zelf te bepalen hoe men FOX Sports aan klanten kan gaan aanbieden.

doorgifte gestaakt

In onderhandelingen met aanbieders hebben alle partijen water bij de wijn gedaan. Het minimum garantiebedrag is hierdoor aangepast. Tele2 is echter principiële geheelonthouder en maakte vandaag bekend de doorgifte van de FOX Sports-zenders op 13 september te staken. Tele2 is hierin niet de enige aanbieder. Ook de kleinere kabelbedrijven CAI Harderwijk en Stichting Kabelt Pijnacker (SKP) stoppen vanwege de nieuwe voorwaarden met het aanbieden van FOX Sports. De onderhandelingen voor deze kabelbedrijven werd door brancheorganisatie NLkabel verzorgd. Het lijkt erop dat overige kleinere kabelbedrijven met de nieuwe voorwaarden akkoord gaan. Voor CAI Harderwijk is de voorwaarde dat voor iedere abonnee een vast bedrag aan FOX Sports afgedragen moet worden de reden om op 1 september met de doorgifte van FOX Sports te stoppen.

Caiway verwacht akkoord

Caiway voert de onderhandelingen met FOX Sports zelf. Woordvoerster Massela Post laat Totaal TV weten dat de onderhandelingen over een nieuwe overeenkomst nog in volle gang zijn. Caiway verwacht dat overeenstemming met de betaalzender wordt bereikt.
Mooi, ik zit bij Online.nl dus kan gewoon blijven kijken.
pi_164671615
quote:
Minder betalen voor Eredivisie

Voetbalfans gaan drastisch minder betalen voor wedstrijden uit de Nederlandse competitie. Dat maakt telecomaanbieder KPN vrijdag bekend, bericht De Telegraaf.

Liefhebbers van de Eredivisie zijn daarmee volgens de krant de opvallende winnaar van de strijd tussen KPN en Fox Sports. De prijs voor Fox Sports Eredivisie, dat uit drie zenders bestaat, gaat vanaf maandag omlaag van 17,50 naar 7,50 per maand. Consumenten gaan 15 euro betalen als ze ook internationale wedstrijden willen zien.

De bedrijven voerden de afgelopen maanden keiharde onderhandelingen over de doorgifte van Fox Sports. Eigenaar Fox eiste een bedrag per abonnee, zelfs als die geen voetbal kijkt. KPN weigerde dat, maar bereikte begin augustus toch een akkoord met de andere partij.
De telecomaanbieder investeert de komende drie jaar een onbekend bedrag om zich te verzekeren van de voetbalzenders.
http://www.ad.nl/eredivis(...)eredivisie~abb6e839/

https://www.kpn.com/fox-sports.htm?icid=hptopbanner
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_164671635
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')