Ik vond hem juist zo origineel klinken! Maar ik volg dan ook niet altijd even stipt de top40. Het is lang geleden dat ik de bovenste 20 bijna allemaal kenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het klinkt wel echt als iets wat je al duizend keer gehoord hebt, maar het is wel grappig dat nr.
Bohhhhquote:
Lekker ingepaktquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Dark Horse, ik vind m tof geloof ik![]()
Alleen denk ik steeds dat die rare lage stem "This is Thunderdome" zegt![]()
Met Chico lijkt het weer goed te gaan, hij heeft heel goed geslapen, en hij heeft net niet gegeten maar gevreten, hopen dat het binnen blijft
O nog niet helemaal wakker dusquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja, een poos geleden schrok in van Anthony maaaaaar ik zou hem weer doen zo hoor
![]()
Bruno is echt de geheime liefdesbaby van James Brown, Prince en MJ. En omdat MJ erbij betrokken is ontbreekt de moeder
Productiviteit FTW!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een leuk verhaal van dat kistje Pisc. En Chico, baas!
En ik ben taffesdruk, maar dat is niet erg.
Woehquote:De kaartverkoop voor Kings of Leon in Ziggo Dome start aanstaande vrijdag 7 februari om 10.00 uur.
Kun je een maand later naar Werchterquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat vind ik nou echt zo een band voor op een festival, te saai voor een eigen concert live
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je een maand later naar Werchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |