Echt niet mee eens, Tyson is wat mij betreft helemaal geweldig.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef -CRASH- het volgende:
Maar Tyson heeft niet de "karma"? van Sagan
Carl is niet te vervangen natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja special effects... leuk gemaakt.
Maar Tyson heeft niet de "karma"? van Sagan
Ik volg Tyson ook al een hele tijdquote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Echt niet mee eens, Tyson is wat mij betreft helemaal geweldig.
Maar goed, ik was dan ook al een groot fan van hem voordat hij aan deze Cosmos remake begon.
Dat ie Sagan een eer aandoet vind ik ook geweldig.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Carl is niet te vervangen natuurlijk
Ik vind wel dat Tyson op een waardige manier in zijn voetsporen treedt,
karma zou ik het niet noemen (is me te 'zweverig'
Ik voel wel dezelfde gedrevenheid, interesse en kunst van het overbrengen van wetenschappelijke kennis, op een begrijpelijke, aangrijpende en gepassioneerde manier.
En het is toch mooi dat Carl Sagan ooit Neil heeft uitgenodigd om een zaterdag met hem door te brengen. En dat hij dan ook nog een boekje voor hem signeert met het opschrift: To Neil, the future astronomer.
Ik vind het mooi om te zien dat Neil 30 jaar later Cosmos presenteert
Het is ook Cosmos hequote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat ie Sagan een eer aandoet vind ik ook geweldig.
Maar ik vind het zo(te)veel op de ouwe serie lijken.
Zoiets vind ik interessanter...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik volg Tyson ook al een hele tijd
Deze lezing van hem was de eerste die ik zag, geen ander woord voor dan 'fenomenaal'.
Een lezing van Neil in een planetarium zou ik zo inruilen voor 100 colleges van een 'saaie piet' die wat achter zijn preekstoeltje staat![]()
Dan zou ik ook het "schip" nemen waar Carl z'n reis maakte.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Het is ook Cosmos he
Je wilt natuurlijk wel in dezelfde lijn doorgaan
De eerste keer dat hij me opviel was toen iemand me deze aanvaring tussen Dawkins en Tyson linkte:quote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik volg Tyson ook al een hele tijd
Deze lezing van hem was de eerste die ik zag, geen ander woord voor dan 'fenomenaal'.
Een lezing van Neil in een planetarium zou ik zo inruilen voor 100 colleges van een 'saaie piet' die wat achter zijn preekstoeltje staat![]()
Dat vind ik ook geweldig dat Carl af en toe te horen is, in de eerste aflevering deed dat wat met me.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zou ik ook het "schip" nemen waar Carl z'n reis maakte.
Een beetje omgebouwd.. maar herkenbaar.
Maar dat is mijn mening.
We zien wel wat er in latere afleveringen komt.
Wel mooi dat er originele beelden en muziek uit Carls serie bij zitten
Het is dan wel alsof je jaren 60 star trek vergelijkt met star trek voyager.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef -CRASH- het volgende:
Maar ik vind het zo(te)veel op de ouwe serie lijken.
Zeker, en Star Talk,...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij me opviel was toen iemand me deze aanvaring tussen Dawkins en Tyson linkte:
Nieuwsgierig geworden ben ik gaan zoeken wat nu precies de achtergrond hiervan was (dat bleek Beyond Belief 2006 te zijn), en heb ik ook de lezing die Tyson daar gaf gezien:
Ik was daarna helemaal verkocht.
Heb je ook de serie Nova ScienceNow met Neil deGrasse Tyson gevolgd? Ook leuke populair-wetenschappelijke serie.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is dan wel alsof je jaren 60 star trek vergelijkt met star trek voyager.
Sagan ten spijt vind ik de eerste serie toch bijna niet meer om aan te zien.
Bekijk de schepen eens.....quote:Op zondag 23 maart 2014 23:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is dan wel alsof je jaren 60 star trek vergelijkt met star trek voyager.
Tja... Wat zullen ze over 30 jaar zeggen van deze serie.quote:Sagan ten spijt vind ik de eerste serie toch bijna niet meer om aan te zien.
Sam here, ik was ingedut.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Wederom het begin gemist
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sam here, ik was ingedut.
Op schema tv kijken is echt niks voor mij.
Count me in!quote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Als ze binnenkort op dvd worden uitgebracht kunnen we Cosmos marathon houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |