Ik ga overmorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:48 schreef Drugshond het volgende:
Optreden trouwens op in EHV..... net als ik weg ben.
Gaaf een lesbian. More on top.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:48 schreef remlof het volgende:
Als het dan piano moet zijn doe dan maar Alicia Keys
Lies, have fun, ik hoop dat je een beetje een planning hebt. Go West bij twijfel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen.
(Technisch gezien morgen.)
Mag ze zijn, ik zal er geen last van hebbenquote:
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lies, have fun, ik hoop dat je een beetje een planning hebt. Go West bij twijfel.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.
30 min bussen.. at max.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Het zit sinds vanavond eindelijk lekker in mijn hoofd allemaal. In ieder geval de aankomst dag en de eerste dag. Maar het is misschien teveel dus ik doe rustig aan en zie wel waar ik kom. 2e en 3e dag gaten opvullen die ik de eerste dag miste. En ik hoop zo dat ik nog naar de bottenkerk kan, Ik zit niet ver van CS dacht ik.
PRAAG!!quote:
En de volgende is Cracow... geloof me maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PRAAG!!Ik ben eind September naar Barcelona geweest Voor het eerst sinds jaren ergens heen. En ik vond het geweldig dus nu ga ik naar Graag.
Het is nog steeds doodeng,
Die clip had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Gwen Stefani wel een mooie vrouw.
Met haar pruillipje,
Vanuit trein.. dat is net zoiets als Tilburg West.. moet je nog ff met de bus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als het een uur a 1,5 met de trein is.
Graagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PRAAG!!Ik ben eind September naar Barcelona geweest Voor het eerst sinds jaren ergens heen. En ik vond het geweldig dus nu ga ik naar Graag.
Het is nog steeds doodeng,
Nope. Absoluut niet. Ik las vanavond een woord over Praag en dat past bij mijn verwachtingen. Praag doet een beetje underground aan en heeft iets sprookjesachtigs. Daar hoort voor mij ook somber, koud en donker weer bij. Mijn volgende wordt absoluut weer naar de zon, iets warms en iets vrolijks. Ik hoop in het najaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de volgende is Cracow... geloof me maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |