Aah ik snapquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ollie en Spatie.
Het is een beetje duur voor mij om daar alleen heen te gaan. Ik ga sowieso met de auto, anders moet ik om 21.00 al weer weg (ofzo..). En mijn twee medereizigers hebben aangegeven mee te willen betalen aan benzine. Dan is het voor ons allemaal goedkoper.
Den Haag/Delftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ik snapIk denk weer eens handig.. Uit welke buurt kom je rijden? Ik weet misschien nog iemand die ook wel met de auto wilt
Murderaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lol.
Redelijk. Ik rij wel richting Leiden, dus die tien minuten om kan ook wel. Wie eigenlijk?
Ik weet niet of hij met de auto wilt hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik las net dat ie een horse-sized pener meeneemt. Nu weet ik niet of dat in mijn auto past.
Ik zie het wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij met de auto wilt hoorMaar heb hem sowieso even link gestuurd naar deze posts
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zie het wel.
Tegen die tijd zal ik sowieso nog een keer een oproep doen als ik niet al vol zit.
moest lachenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik ben niet van uitleggen van grapjes.
De hel!1!1!!1!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |