Nou ja, je kan het tenminste zo wegklikken, het is niet alsof je verplicht moet kijken.quote:
Die balk wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het tenminste zo wegklikken, het is niet alsof je verplicht moet kijken.
Klopt. Ze willen dat je alles in de cloud doet jwz.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef d4v1d het volgende:
Meh, dit ding heeft standaard geen filebrowser
Ik zal jou eens in de cloud stoppen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen dat je alles in de cloud doet jwz.
KLBquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:57 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik irriteer me aan een FOK!-er , waar mag ik een gezellig en volledig legaal afzeiktopic maken?![]()
gewoon roddelen in dmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:57 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik irriteer me aan een FOK!-er , waar mag ik een gezellig en volledig legaal afzeiktopic maken?![]()
En het is 'Ik erger me'.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:57 schreef Systeembeheerder het volgende:
Werkt wel ideaal hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de cloud stoppen.
Gelukkig staat die bij mij gewoon uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:07 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Google Plus is wel een nadeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |