Nee helaas is dat niet mijn ambitie. Ik blijf het liefst onder de 500 berichten als recordquote:
I knowquote:
Ik heb al meer dan 3 jaar geen dates gehad he. En zeker niet via internet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, gesprekje en als het klikt kan je wat afspreken toch?
Heb alleen het idee dat al die gasten daar alles liken
ja die zei dat die niet helemaal kloptequote:
Ja, ken je de Facebook Leukste mannen van Tinder? Leuk hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef arachide. het volgende:
I knowMaar sommige zijn echt leuk om te zien ook.
dit is mijn 4e post even controlerenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die zei dat die niet helemaal klopte
ff kijken nu
Naja heb er geen probleem mee hoor. Als het een leuke meid is maakt het me geen reet uit dat het via internet is ontstaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
I knowMaar sommige zijn echt leuk om te zien ook.
[..]
Ik heb al meer dan 3 jaar geen dates gehad he. En zeker niet via internet.
hoezo danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
oh hij klopt wel inso
alleen moeten we oppassen als we vannacht weer posten rond middernacht.
ja misschien dat het dan fout gaatquote:
SPOILER: cijfers JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
eigenlijk wel hequote:
Hoeveel uur slaap je?quote:
Goed zo, niet opgeven.quote:
7quote:
stoer manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh ik gemiddeld minder dan 4 ;$
ik eerst ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh ik gemiddeld minder dan 4 ;$
hij is uitquote:
Oké, laten we zeggen dat je 14 uur gaat Fokken. Dan moet je gemiddeld 71 posts per uur doen.quote:
is echt zoquote:
wow dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké, laten we zeggen dat je 14 uur gaat Fokken. Dan moet je gemiddeld 71 posts per uur doen.
hoezo niet?quote:
Als je dit tempo volhoudt gedurende 14 uur, kom je uit 1596 posts (je had 19 binnen 10 minuten)quote:
Dit is motivatie. Niets is mooier dan mijn ongelijk te bewijzen.quote:
ja maar we hebben gezegd dat we 1000 doen preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je dit tempo volhoudt gedurende 14 uur, kom je uit 1596 posts (je had 19 binnen 10 minuten)
doe niet danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
ik denk dat ik het verpest door een keer te veel te posten ofzo
ja dat probeer ik ookquote:
Dat ga je heel snel reddenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar we hebben gezegd dat we 1000 doen precies
ja als jullie ook gewoon door blijven pratenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
als ik nu ff veel post
dan kan ik vanmiddag ff naar de AH
Ik doe mijn best jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als jullie ook gewoon door blijven praten
inso je moet me niet in de steek laten he, want dan sta ik voor paal
inso je moet me niet in de steek laten he, want dan sta ik voor paal
Nee echt niet doenquote:
ja ze denken allemaal al dat ik verslaafd benquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
je weet toch dat ik dat niet doe sofje
wow nicequote:
ah wat ben je toch liefquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe zou ik jou ooit alleen kunnen laten :s
quote:
Met zo`n reactie kunnen we ook niet andersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ze denken allemaal al dat ik verslaafd ben
dit versterkt het alleen maar
je weetquote:
ja, echtquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Met zo`n reactie kunnen we ook niet anders
oke ik wacht welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
even bier halen uit schuur ben zo terug
Fok is een passie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk toch je hebt gewoon een hobby niets mis mee
precies moeten mensen gewoon leren waarderenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok is een passie.
Een levensstijl.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
FOK!ker ben je niet voor even
FOK!ker ben je voor heel je leven
Waar kan ik die invullenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
lmi jij doet niet meevul het aanvraagformulier in
naar 010*quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
steun inso en sof naar de 1000. sms "grtd4ever" naar 1010
je moet 4 cijfers hebben tochquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
www.aanvraagformuliergrtd1000.nl
kutleven alleen bazen hebben toegangquote:
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
tjacka kan je de topicpointer veranderen???
Jezusquote:
Hallo Tjackaquote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
ik luister mia-paperplanes
kenje die inso
ja tot een aantal jaar terug zelfs in heel veel pubsquote:
als je op fok post blijf je op fok posten nare jong.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
FOK!ker ben je niet voor even
FOK!ker ben je voor heel je leven
ik geef jou geen aboquote:
Doe eens niet zo geschift manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je op fok post blijf je op fok posten nare jong.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je op fok post blijf je op fok posten nare jong.
Jij mag straks om 2 uur niet meer postenquote:
nee ik kan me inhoudenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij mag straks om 2 uur niet meer posten
neequote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik kan me inhouden
ik ga zo slapen he
breng hem niet op ideeënquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop dat Tjacka Sof`s berichtjes weer gaat verwijderen![]()
stilquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
gelden ze dan nog?quote:
tellen gewoon mee toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
jaquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef Muto het volgende:
Dat Tjacka om 23:59 één bericht weghaalt. Dat Sof de ranglijst bekijkt en ziet...
supersof 999
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef Muto het volgende:
Dat Tjacka om 23:59 één bericht weghaalt. Dat Sof de ranglijst bekijkt en ziet...
supersof 999
wie danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
heb wel kennis die in a1 speelt en jong graafschap
swagmasterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
maar slabbekoorn heeft hem milkshake geschud woensdag
de slab
eigenlijk hoop ik ook gewoon op een TTquote:
ik ga voor je kapenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik ook gewoon op een TT
Feyenoord - Twente 2006. Met die vrije trap van Guzman.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan de graafschap ook wel waarderen LMI
mijn eerste uitwedstrijd feyenoord was de graafschap - feyenoord 2000 of 2001
Dat is Tjacka hoorquote:
oh er staat fopjequote:
jaaaaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik feyenoord herrineringen hier neerzetten
quote:
fopje doet dat nietquote:
misschien welquote:
Waar zie je mij genegeerd wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
hahahah hoe LMI hier keihard wordt genegeerd
feyenoord - dortmund uefa cup #neverforgetquote:
was dat bijzonder?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord - dortmund uefa cup #neverforget
ik was erbij
hamas hamas charisteasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
protesteren toen charistheas kwam #neverforget
jaquote:
jij mag dat, etsu nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gedeepthroat
quote:
gelukkig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gedeepthroat
Ja. De finalequote:
wowquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. De finale.
Werd heel toevallig ook in De Kuip gespeeld en Feyenoord haalde de finale. Vervolgens wonnen ze die cup.
Pi-airquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. De finale.
Werd heel toevallig ook in De Kuip gespeeld en Feyenoord haalde de finale. Vervolgens wonnen ze die cup.
en iedereen moest huilen maar ik begreep dat nog niet 100% toen ging ik ook huilenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. De finale.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en iedereen moest huilen maar ik begreep dat nog niet 100% toen ging ik ook huilen
geen idee ligt eraan of ik kan slapen of wakker wordenquote:
Gaat te snelquote:
we zitten al 8% hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
dus sof en inso gaan morgen om 6 uur op fok zitten en hele dag posten om 494859485945 posts te halen?
JA TOKKKKKKKKGGGGGquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
dus sof en inso gaan morgen om 6 uur op fok zitten en hele dag posten om 494859485945 posts te halen?
Dit vind ik echt niks.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/antoniogiacca/deviate
zolang er mensen zijn welquote:
ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef supersof het volgende:
ik heb een tabblad open staan met aantal post per dag van inso en een van mezelf
ga je dat wel redden???quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
morgenavond nog even chill sessie met maten
https://soundcloud.com/livesets247/sick-individuals-bomba-superquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit vind ik echt niks.
Avicii kan je los op gaan, hier niet op
Ik ook twee. Van julliequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef supersof het volgende:
ik heb een tabblad open staan met aantal post per dag van inso en een van mezelf
Laatste avond niet met je chimi?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
waterpijp
bong
bier
drank
dat word nog 1 keer de leef
goeie afsluiterquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
waterpijp
bong
bier
drank
dat word nog 1 keer de leef
wowowow mutoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook twee. Van jullie![]()
Ik steun jullie. Ik ben jullie grootste fan. Grootste donateur.
hoe laat moet je daar zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben bang dat ik me maandag met zware kater meld
waar zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergens in de middag moet even die papier zoeken
Waar ga je heen?quote:
Ja je moeder ook.quote:
Haha ach weten ze gelijk wat ze in huis halenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben bang dat ik me maandag met zware kater meld
Ja, best aardig hoor. Maar niet mijn style.quote:
LL live is echt baas. 50 nummers in een uurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
correct.
Avicii is echt gewoon een druif eerste klasse
ik denk dat het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Dat zou we lecht een bazenentree zijn Ins![]()
uister die set, baas.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, best aardig hoor. Maar niet mijn style.
haha klopt. Komt avicci met zijn pre recorded shit aanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
LL live is echt baas. 50 nummers in een uur
ik ben meestal vroeg wakkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
ik ben ook bang dat als ik wakker word dat inso er al heel veel heeft en hier niemand is en ik met niemand kan posten
jaaaa mutoquote:
Commercieel mannetje hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha klopt. Komt avicci met zijn pre recorded shit aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |