Nee helaas is dat niet mijn ambitie. Ik blijf het liefst onder de 500 berichten als recordquote:
I knowquote:
Ik heb al meer dan 3 jaar geen dates gehad he. En zeker niet via internet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, gesprekje en als het klikt kan je wat afspreken toch?
Heb alleen het idee dat al die gasten daar alles liken
ja die zei dat die niet helemaal kloptequote:
Ja, ken je de Facebook Leukste mannen van Tinder? Leuk hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef arachide. het volgende:
I knowMaar sommige zijn echt leuk om te zien ook.
dit is mijn 4e post even controlerenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die zei dat die niet helemaal klopte
ff kijken nu
Naja heb er geen probleem mee hoor. Als het een leuke meid is maakt het me geen reet uit dat het via internet is ontstaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
I knowMaar sommige zijn echt leuk om te zien ook.
[..]
Ik heb al meer dan 3 jaar geen dates gehad he. En zeker niet via internet.
hoezo danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
oh hij klopt wel inso
alleen moeten we oppassen als we vannacht weer posten rond middernacht.
ja misschien dat het dan fout gaatquote:
SPOILER: cijfers JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
eigenlijk wel hequote:
Hoeveel uur slaap je?quote:
Goed zo, niet opgeven.quote:
7quote:
stoer manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh ik gemiddeld minder dan 4 ;$
ik eerst ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
oh ik gemiddeld minder dan 4 ;$
hij is uitquote:
Oké, laten we zeggen dat je 14 uur gaat Fokken. Dan moet je gemiddeld 71 posts per uur doen.quote:
is echt zoquote:
wow dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké, laten we zeggen dat je 14 uur gaat Fokken. Dan moet je gemiddeld 71 posts per uur doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |