abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136293006
Eindelijk een fatsoenlijke plek voor mijn schoenen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:31:24 #127
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_136296597
Die Scandinavische ontwerpers profileren zich ook echt als dusdanig.

Als je de grote namen langsloopt, Ann Demeulemeester, Raf Simons, Walter van Beirendonck, Dries van Noten, Martin Margiela, An Vandervorst, Koos den Akker, Filip Arickx, Diane vön Furstenberg, Kris van Assche, de absolute créme de la créme van de mode. Zit gewoon 100km naar het zuiden in dat treurige oord, met die 3rde werelds wegen - België.

Genoeg te doen en gewoon om de hoek.

Zo ook met Grafisch Ontwerp: Nederland, Zwitserland en Berlijn. De rest is eerste divisie. .
pi_136296734
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:

Als je de grote namen langsloopt, Ann Demeulemeester, Raf Simons, Walter van Beirendonck, Dries van Noten, Martin Margiela, An Vandervorst, Koos den Akker, Filip Arickx, Diane vön Furstenberg, Kris van Assche, de absolute créme de la créme van de mode. Zit gewoon 100km naar het zuiden in dat treurige oord, met die 3rde werelds wegen - België.

Zo ook met Grafisch Ontwerp: Nederland, Zwitserland en Berlijn. De rest is eerste divisie. .
Skandinavisch design is ook gefocussed op een ander segment, dat maakt ook nogal een verschil. Dat geld voor zowel kleding, als breder design. Noorse vriendin van me is al een jaar bezig om in opdracht van een groot tijdschrift een boek te schrijven over de ontwikkeling van Skandinavisch design, maar dan met focus op fashion.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 3 februari 2014 @ 20:28:36 #129
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136299533
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:

Klopt, maar ik weet hoe Belgen werken en hoe Belgen zijn. Ik denk niet dat ik daar zou kunnen werken qua mentaliteit :X Ze zijn niet zo direct als Nederlanders, met heel veel dingen. Aan de andere kant zijn ze dan wel weer heel theoretisch en erg met hiërarchie.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe dat in Scandinavië zit, maar dat lijkt mij een stuk vrijer (en daar kan ik wel met stage/minor achter komen).
吴 曼 迪
pi_136299595
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

Klopt, maar ik weet hoe Belgen werken en hoe Belgen zijn. Ik denk niet dat ik daar zou kunnen werken qua mentaliteit :X Ze zijn niet zo direct als Nederlanders, met heel veel dingen. Aan de andere kant zijn ze dan wel weer heel theoretisch en erg met hiërarchie.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe dat in Scandinavië zit, maar dat lijkt mij een stuk vrijer (en daar kan ik wel met stage/minor achter komen).
Skandi's zijn ook echt niet makkelijk. Zeker niet direct, en een extreme overleg-cultuur. Echt eindeloos meetings doen, nooit knopen doorhakken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  maandag 3 februari 2014 @ 20:31:18 #131
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136299691
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Skandi's zijn ook echt niet makkelijk. Zeker niet direct, en een extreme overleg-cultuur. Echt eindeloos meetings doen, nooit knopen doorhakken.
Ooh, nice :')
吴 曼 迪
pi_136299778
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh, nice :')
Nee, niet zo nice. Heb het lang overwogen, omdat mijn verloofde Zweeds is. Maar goed, heb qua werk al genoeg van Zweden gezien, en zou er qua werk moeite mee hebben.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:36:00 #133
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136299974
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee, niet zo nice. Heb het lang overwogen, omdat mijn verloofde Zweeds is. Maar goed, heb qua werk al genoeg van Zweden gezien, en zou er qua werk moeite mee hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend is software-developer die kan sowieso wel in ieder land werken. Dan is het tegen die tijd maar kijken waar ik tegenaanloop in het buitenland.
吴 曼 迪
pi_136300349
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:04 schreef thethoryd het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke plek voor mijn schoenen :D

SPOILER
Als je het niet erg vindt dat ze verkleuren, is dit een fatsoenlijke plek.
pi_136300382
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef megamandy het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn vriend is software-developer die kan sowieso wel in ieder land werken. Dan is het tegen die tijd maar kijken waar ik tegenaanloop in het buitenland.
Cool, altijd goed voor de ervaring. Mijn chick en ik werken beide vrij internationaal, dus zullen nog wel andere landen gaan zien. Zweden voorlopig alleen niet, toch al 50% kans dat ik daar ga eindigen ;)

Hopelijk eigenlijk binnenkort een paar jaar Azie, hopelijk Hong Kong. Anders mag NY natuurlijk altijd, daar wil mijn chick graag naar terug.
pi_136300970
Doo.! Nog geld over?

Chosen Few...
  maandag 3 februari 2014 @ 21:14:16 #137
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_136302174
Mijn vriendin dit, mijn vriend dat.

Schoenen jongens, schoenen.
pi_136302202
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn vriendin dit, mijn vriend dat.

[ afbeelding ]

Schoenen jongens, schoenen.
Mijn vriendin heeft schoenen. Beter?
  maandag 3 februari 2014 @ 21:18:21 #139
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_136302437
pi_136302610
Bajs helaas geen geld meer, kan ik bij jou in krediet staan?

Cheerio
pi_136302827
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef doo. het volgende:
Bajs helaas geen geld meer, kan ik bij jou in krediet staan?

Cheerio
Ik begrijp net dat jij bent gekapt met happy endings. Dan geen interesse.
pi_136303493
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Cool, altijd goed voor de ervaring. Mijn chick en ik werken beide vrij internationaal, dus zullen nog wel andere landen gaan zien. Zweden voorlopig alleen niet, toch al 50% kans dat ik daar ga eindigen ;)

Hopelijk eigenlijk binnenkort een paar jaar Azie, hopelijk Hong Kong. Anders mag NY natuurlijk altijd, daar wil mijn chick graag naar terug.
Dibs voor proxy orders :7
Ik zou proberen om naar Antwerpen te gaan megamandy, want Antwerpen
Faka G
  maandag 3 februari 2014 @ 22:27:26 #143
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136306249
Dit topic never fails to amuse me
#FREEBAJSKORV
pi_136306491
  maandag 3 februari 2014 @ 23:48:24 #145
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_136309682
Hoeveel followers heb je al Atta?
pi_136310327
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:43 schreef Pauller het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt dat ze verkleuren, is dit een fatsoenlijke plek.
Ik heb vrijwel altijd mijn gordijnen dicht, zoals een echte stereotyp Fok!er. Nee maar dat vind ik fijner, leren met complete duisternis en een bureaulampje aan :P Of bedoelde je niet verkleuren door de zon?
pi_136311998
gast verkleuren lekker boeiend, al mijn kicks 24/7 uit de doos, geen enkel probleem mee. is niet dat de zon in nl zo vaak schijnt ofzo
pi_136312842
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoeveel followers heb je al Atta?
Nog maar 67 ofzo :'(
Jij?
Faka G
pi_136313482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 02:03 schreef doo. het volgende:
gast verkleuren lekker boeiend, al mijn kicks 24/7 uit de doos, geen enkel probleem mee. is niet dat de zon in nl zo vaak schijnt ofzo
Alsof iemand een verkleuring zou zien op jouw met modder, bier en kots besmeurde schoenen.
pi_136313883
Dat ook natuurlijk. No problemo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')