Als vrouw wil ik dan wel zo'n opgespoten botox duckfacelip hebben hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
Jezus, wat een aanstelster is die Koblenko, zeg.
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een vervelend, irritant, nep, geacteerd mens is die Koblenko, bah.Daar hou je het nooit langer dan een dag mee vol.
Heerlijk vrouw, en er zal ongetwijfeld wat gespeeld zijn, of niet echt, maar dat was van beide kanten zo. Theo was wat makkelijk met zijn opmerking om nog even snel het conflict op te zoeken en er nog op het laatste moment een interessantere uitzending van te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Op Twitter gooit Koblenko het erop dat er sprake is van 'incidentele vrouwelijke ongunst', wat de reacties op 24 uur met betreft.
Verder was het kennelijk een unaniem belachelijk groot succes. En dat kan ze helemaal vanaf die Oekraïense barricades zien, tussen het strijden voor haar vaderland door en de live verslaggeving die ze vrijwillig en onbezoldigd verzorgt voor alle social media.
Wat een vrouw.![]()
![]()
Dit.quote:
Nou, mijn zeer mannelijke echtgenoot verliet de kamer en zei dat ik hem moest roepen als het programma met 'die lillike eigengeilster' eindelijk voorbij was, zodat we dan tenminste iets zinnigs konden gaan kijken. Dus dat schatte ze dan toch fout in.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.
Yup, niks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik val wel op Theo en vind niet dat hij een nare energie om zich heen heeft hangen.
Hij heeft nou eenmaal die neanderthaler kop he
Vind hem wel een prettig iemand, maar dat is persoonlijk.
Eerlijk gezegd vind ik haar geen actrice. Meer een huppelkutje met een enorme bende geluk, waardoor ze voor wat camera's terecht kwam. En Meryl Streep is de eerste persoon die in me opkwam, zijnde een echte actrice zonder enig narcistisch trekje.quote:Koblenko is idd wat narcistisch, maar dat zijn toch alle actrices?![]()
Dat denk ik ook wel, maar dat vind ik dus belachelijk.quote:En ze had zich gewoon een houding aangemeten vlak voordat ze binnenkwam. Dat zag je al toen de deur open ging. Rare ingevingen als dat over Theo heenhangen en die kusjes, echt zo kinderachtig![]()
Uiteraard!!quote:En er is natuurlijk creatief gesneden door de productie
Dat is geen vergelijkbaar materiaal voor het huppelkutje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik haar geen actrice. Meer een huppelkutje met een enorme bende geluk, waardoor ze voor wat camera's terecht kwam. En Meryl Streep is de eerste persoon die in me opkwam, zijnde een echte actrice zonder enig narcistisch trekje.
Jij bent een idioot.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:43 schreef MolFan het volgende:
Ik zou de camera's afplakken en dr rapen maargoed wie ben ik
Nationale IQ test.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef watheet het volgende:
Mooi ook om jezelf als 'intelligent' te profileren, met je Nationale IQ test resultaat van 98![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Nationale IQ test.Ze heeft gewoon gymnasium en een universitaire studie politicologie afgerond. Dom is ze zeker niet.
quote:
je kan kennelijk ook dan nog prima n labiel kutje zijnquote:
Nu ja, het is natuurlijk een spelletje, maar ze zal zich toch min of meer tot 'm aangetrokken voelen, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:39 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb ook het idee dat het gespeeld was, Koblenko ziet Maassen niet als date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |