abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:17:09 #27
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136194116
De telegraaf laat ook wel zien dat ze een stelletje nieuwsrecensenten van likmevestje zijn.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136195159
Wat een vervelend, irritant, nep, geacteerd mens is die Koblenko, bah. :r Daar hou je het nooit langer dan een dag mee vol.
★★★
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:54:39 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136195314
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom. :')
Als vrouw wil ik dan wel zo'n opgespoten botox duckfacelip hebben hoor. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136195416
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
Jezus, wat een aanstelster is die Koblenko, zeg.
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een vervelend, irritant, nep, geacteerd mens is die Koblenko, bah. :r Daar hou je het nooit langer dan een dag mee vol.
Dit.
pi_136195666
Theo is minstens net zo nep.
pi_136196283
Ik vond haar een beetje theatraal. Maar dat heb je met actrices hè.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 03:11:35 #33
62182 Georges
That's the shit
pi_136196959
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Op Twitter gooit Koblenko het erop dat er sprake is van 'incidentele vrouwelijke ongunst', wat de reacties op 24 uur met betreft.

Verder was het kennelijk een unaniem belachelijk groot succes. En dat kan ze helemaal vanaf die Oekraïense barricades zien, tussen het strijden voor haar vaderland door en de live verslaggeving die ze vrijwillig en onbezoldigd verzorgt voor alle social media.

Wat een vrouw. _O_ :')
Heerlijk vrouw, en er zal ongetwijfeld wat gespeeld zijn, of niet echt, maar dat was van beide kanten zo. Theo was wat makkelijk met zijn opmerking om nog even snel het conflict op te zoeken en er nog op het laatste moment een interessantere uitzending van te maken.
Hij had eerder, betere vragen kunnen stellen, en meer doorvragen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_136197349
Ik zou de camera's afplakken en dr rapen maargoed wie ben ik :9~
pi_136198140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:09 schreef tralalala het volgende:
Theo is minstens net zo nep.
Dit.

De uitzendingen met Wilfried waren vele malen prettiger om naar te kijken. Ik vind dat Theo een hele nare energie om zich heen heeft hangen. Dominant, agressief bijna. Is hij écht zo of is het gespeeld?

Ik zag op het einde wel wat gebeuren tussen die twee toen ze opeens stopte met praten. Of was dat ook weer nep? Wat een rare uitzending. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door YogaLove op 01-02-2014 09:53:29 ]
pi_136198570
Elke aflevering mis ik Wilfried nog meer :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 10:35:49 #37
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_136199274
Wat een walgelijk mens.. ze is beeldig om te zien maar heeft wel erg veel narcistische trekjes. Heel grappig dat ze denkt met haar 'lijflijkheid' overmacht te creëren op Theo. Haar elitaire gezwam was erg koddig maar volstrekt nietszeggend.

Conclusie: René Gude was top, de rest flop, met als dieptepunt Ali B. En Wilfried moet terug. En als hij niet meer wil, opdoeken dat programma.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 1 februari 2014 @ 10:40:01 #38
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_136199343
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom. :')
Nou, mijn zeer mannelijke echtgenoot verliet de kamer en zei dat ik hem moest roepen als het programma met 'die lillike eigengeilster' eindelijk voorbij was, zodat we dan tenminste iets zinnigs konden gaan kijken. Dus dat schatte ze dan toch fout in.
pi_136199959
Ochtendhumeur afschuiven op de man. Wat een ontzettende vrouw.
Dit, dus.
pi_136201640
Ik val wel op Theo en vind niet dat hij een nare energie om zich heen heeft hangen.
Hij heeft nou eenmaal die neanderthaler kop he ;)
Vind hem wel een prettig iemand, maar dat is persoonlijk.

Koblenko is idd wat narcistisch, maar dat zijn toch alle actrices? *)
En ze had zich gewoon een houding aangemeten vlak voordat ze binnenkwam. Dat zag je al toen de deur open ging. Rare ingevingen als dat over Theo heenhangen en die kusjes, echt zo kinderachtig :D
En er is natuurlijk creatief gesneden door de productie :7
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:19:37 #41
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_136201716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik val wel op Theo en vind niet dat hij een nare energie om zich heen heeft hangen.
Hij heeft nou eenmaal die neanderthaler kop he ;)
Vind hem wel een prettig iemand, maar dat is persoonlijk.
Yup, niks mis mee
quote:
Koblenko is idd wat narcistisch, maar dat zijn toch alle actrices? *)
Eerlijk gezegd vind ik haar geen actrice. Meer een huppelkutje met een enorme bende geluk, waardoor ze voor wat camera's terecht kwam. En Meryl Streep is de eerste persoon die in me opkwam, zijnde een echte actrice zonder enig narcistisch trekje.
quote:
En ze had zich gewoon een houding aangemeten vlak voordat ze binnenkwam. Dat zag je al toen de deur open ging. Rare ingevingen als dat over Theo heenhangen en die kusjes, echt zo kinderachtig :D
Dat denk ik ook wel, maar dat vind ik dus belachelijk.
quote:
En er is natuurlijk creatief gesneden door de productie :7
Uiteraard!!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:42:47 #42
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_136202312
Ik vind het wel een kutgasten dit seizoen. Zo'n Koblenko, met dat gezeur over die Oekraine, :r
opgezegd@fok.nl
pi_136202798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:19 schreef ElizabethR het volgende:

Eerlijk gezegd vind ik haar geen actrice. Meer een huppelkutje met een enorme bende geluk, waardoor ze voor wat camera's terecht kwam. En Meryl Streep is de eerste persoon die in me opkwam, zijnde een echte actrice zonder enig narcistisch trekje.

Dat is geen vergelijkbaar materiaal voor het huppelkutje hoor :D
Ik zag Streep op een Youtubje filmpje, waar ze even een paar kleine improvisaties deed.. echt _O_
pi_136203825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 04:43 schreef MolFan het volgende:
Ik zou de camera's afplakken en dr rapen maargoed wie ben ik :9~
Jij bent een idioot.
pi_136204513
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef watheet het volgende:
Mooi ook om jezelf als 'intelligent' te profileren, met je Nationale IQ test resultaat van 98 :')
Nationale IQ test. :') Ze heeft gewoon gymnasium en een universitaire studie politicologie afgerond. Dom is ze zeker niet.
pi_136204677
Dat zegt weinig.
pi_136206582
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:58 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Nationale IQ test. :') Ze heeft gewoon gymnasium en een universitaire studie politicologie afgerond. Dom is ze zeker niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 14:03 schreef Deckard het volgende:
Dat zegt weinig.
^O^
pi_136206650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 14:03 schreef Deckard het volgende:
Dat zegt weinig.
je kan kennelijk ook dan nog prima n labiel kutje zijn ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136207857
Wat was die Koblenko veel sexy aan het flirten, hiervoor kenden ze elkaar niet eens. Het flirten van Koblenko zorgde ervoor dat Maassen maar bleef pleasen, hij stelde geen lastige vragen.

Zoals dat moment dat Koblenko het over het consumeren van de mens had. En Maassen zei dat ze zelf naar Frankrijk gaat voor een pak koekjes. Toen zei Koblenko dat ze geen vlees eet, en dat dat beter is dan het kapotrijden van vijf hummers. Ik vind het geen sterke vergelijking. Je mag dus voor een pak koekjes naar Parijs rijden, omdat je iets anders slechts, vlees eten, niet doet. Maassen zei heel slapjes dat hij niet wist dat vleeseten zo slecht is.

Vergelijkbaar vond ik het over homo's in Rusland. Koblenko's punt was vooral dat het niet onze zaak is en dat het tijd nodig heeft voordat ze zich de goede kant op ontwikkelen. Hier vond ik ook dat Theo niet doorbeet.

Net als bij Hadewych Minis liet Theo zich teveel overrompelen door wat hij mooie vrouwen vindt. Het levert wel leuke tv op als je veel geflirt wil zien. Echter stelde het inhoudelijk maar weinig voor. We hebben Koblenko, op wat anekdotes over de voormalige Sowjet Unie na, niet leren kennen. Ik heb ook het idee dat het gespeeld was, Koblenko ziet Maassen niet als date.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:33:05 #50
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_136209571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:39 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb ook het idee dat het gespeeld was, Koblenko ziet Maassen niet als date.
Nu ja, het is natuurlijk een spelletje, maar ze zal zich toch min of meer tot 'm aangetrokken voelen, lijkt me.
Ik denk niet dat ze Wilfried op die manier had benaderd, :D. Had je toch een compleet andere Koblenko gezien.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')