vrouw en kind en allesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Georges het volgende:
Wel een leuke uitzending, al ging het nooit echt heel erg de diepte in.
Ik vond haar altijd wat koel, maar ze kwam toch vrij menselijk/toegankelijk over.
Erg aantrekkelijke vrouw ook. Dat vond ik 10 jaar geleden niet echt, ze is knapper geworden met de jaren.
Dat geflirt ging wel redelijk ver, heeft Theo niet een vriendin?
Ja en een kindjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Georges het volgende:
Wel een leuke uitzending, al ging het nooit echt heel erg de diepte in.
Ik vond haar altijd wat koel, maar ze kwam toch vrij menselijk/toegankelijk over.
Erg aantrekkelijke vrouw ook. Dat vond ik 10 jaar geleden niet echt, ze is knapper geworden met de jaren.
Dat geflirt ging wel redelijk ver, heeft Theo niet een vriendin?
Lijkt mij ook. Ze vindt zichzelf ook erg intelligent maar is wel door één naar woordje compleet uit het veld geslagen. Dat was wel scherp van Theo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eens, alles zo nep he. Dit heeft toch iedereen door.
Ze realiseert zich niet dat iedereen nu weet wie ze is. Nog meer dan ... wellicht uit interviews kan blijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ze vindt zichzelf ook erg intelligent maar is wel door één naar woordje compleet uit het veld geslagen. Dat was wel scherp van Theo.
Ik zou ook zeggen. Zie je die camera? Die ene? Die houdt van je.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef N00dles het volgende:
doe even normaal, ik ben hier tv aan het maken!
Misschien dan wel even gluren over het boek heen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen. Zie je die camera? Die ene? Die houdt van je.
En dan gewoon een boek gaan lezen terwijl ze langzaam de kleren uit trekt.
Ja, ik ben echt een vrouw die jaloers op haar is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Op Twitter gooit Koblenko het erop dat er sprake is van 'incidentele vrouwelijke ongunst', wat de reacties op 24 uur met betreft.
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een vrouw die jaloers op haar is.
Als vrouw wil ik dan wel zo'n opgespoten botox duckfacelip hebben hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
Jezus, wat een aanstelster is die Koblenko, zeg.
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een vervelend, irritant, nep, geacteerd mens is die Koblenko, bah.Daar hou je het nooit langer dan een dag mee vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |