stom he dat je dan helemaal trots kan zijn, Nu vind ik ook dat ean het altijd goed doet in de auto en denk dan echtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef L-E het volgende:
Lekker he, fr, als ze beide liggen? Ik voel me dan wel helemaal trots en goed gelukt ofzo
Nu spuug ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Mabawa. het volgende:
Fijn! En nu lekker relaxen? Hoe gaat het met spugen enzo?
Ook die uitdaging kun je aan! Jeeej voor het niet spugen, hopelijk is ook het maagzuur snel einde verhaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu spuug ik nietalleen heel veel maagzuur binnenkort gesprek bij de chirurg voor de operatie. Dat wordt ook een uitdaging daar om 08:30 met 2 kinderen te zijn.
Jemig, dat is wel heel ver wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:26 schreef Hilzillah het volgende:
En over de mini-minimeets gesproken, 16 april in Hillievoetsluis. Iets met hoe meer zielen enzo
1+1 dagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef bellelena het volgende:
De dag na de eerste verjaardag van Nin
tot 05:00quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wow fr slaapt ze dan vanaf 19:00 door tot de volgende morgen?
Check, check dubbel check... Hij stond de 19de toch?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:26 schreef Hilzillah het volgende:
de Senn ligt as we speak te bijna slapen in zijn slingerstoel. Zijn reuzige zelf.
Het wordt weer wat rustiger vaarwater dus wil weer mee gaan posten.
Leuk om te lezen wie wat speciale gevoelens heeft bij wie
En over de mini-minimeets gesproken, 16 april in Hillievoetsluis. Iets met hoe meer zielen enzo
Ik ben ook blij dat het bijna februari isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef L-E het volgende:
16 april gaat m niet worden, zo een week voor Stick zn verjaardag. Niet vanwege de voorbereidingen voor het grootse feest, maar omdat ik mezelf dan in foetushouding zal oprollen op een kleedje voor de open haard en weemoedig terug zal denken aan een jaar geleden. De gehele maand april.
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef Loj het volgende:
Ik hoop de 19de, want de 16de moet ik gewoon werken
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Shandaly het volgende:
Ah Pessie... niet met de laptop gaan posten he? Wij zijn zo gewend aan je iPad typos Enzo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef danic het volgende:
Oh en wat doen papa's als ze alleen thuis zijn met de kinderen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef danic het volgende:
Oh en wat doen papa's als ze alleen thuis zijn met de kinderen:
[ afbeelding ]
Fotooooo!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 06:46 schreef Hilzillah het volgende:
Als de zon schijnt en het droog is en er geen wind staat is het fietsbaar. Maar dan nog dacht (dacht als in heel vroeger, toen ik nog geen rijbewijs had) ik waar ben ik aan begonnen![]()
Maosboogie feestPappa's en kinderen
![]()
Alhoewel, ik heb gisteren S zijn gezicht vol geplakt met prenatal kortingd stickers
Wauw! Grote baby!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:10 schreef Hilzillah het volgende:
Fruit potje 2x geprobeerd en het vieze gezicht wat hij erbij trekt... Pricelessik was begonnen met 180/6 maar zo vol drinkt hij ze alleen 's avonds voor het slapen en 's nachts. Het is wel écht een babysaurus. 9.1 kilo en 76cm. Hij heeft voeding voor hongerige babies maar hij drinkt wel meer dan de flessen die hij officieel mag hebben. Geen 10 meer maar toch wel 1 of 2... Oh ja, en door de laatste fles gaan 4 schepjes papspul.
Het is geen gruwelijk drama, ik werk niet dus kan op de bank koekebakken. Maar helaas niet bijslapen 's middags want hij slaapt maar 2x een half uur overdag.
He Kiwi! Ik vond de juli '13 lichting al zo ondervertegenwoordigd hierquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:30 schreef Kiwisoep het volgende:
Lichting juli 2013 meld zich! Hoe is het met alle leeftijds genootjes van mijn leukste baby ever?
Awwwh, ging het in het begin zo moeilijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja net zo!
Sinds kort eet ze ook echt goed fruit, en wortel. Daar werken we nog aan. Ineens is er een vleugje rust in de tent, er zijn wel een heleboel dagen geweest dat ik zelf echt met mijn handen in mijn haar heb gestaan, huilen huilen huilen en alles al gedaan en gecheckt dat ik kon verzinnen. Nu sinds een maandje is ze echt zoveel vrolijker, gezelliger, speelt ze lekker. Echt genieten!
Ik verbaas me erover dat ze elke dag wel weer een nieuw geluidje lijkt te hebbenquote:En ze maakt zoveel leuke geluidjes, doet je na, doet Nora dat ook zo?
jij doet toch niet anders? Dus je kind lacht de hele dag. Vind je het gek dat hij niet slaaptquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:31 schreef Hilzillah het volgende:
Yay Fieder!! 11 maanden! Is echt heus nog niet bijna een jaar
Schaterlachen check. Maar alleen als ik héél gek doe.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:02 schreef As1981 het volgende:
[..]
jij doet toch niet anders? Dus je kind lacht de hele dag. Vind je het gek dat hij niet slaapt
fiederjou reuze baby ook zijn laatste maand als baby in.
Bubbel ook al 4 maanden!!!
Huh? Ik geloof dat dat bij mij gister was... Vergetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
E is vandaag trouwens even lang uit de buik als erin
Kijken of ik straks nog een foto kan maken
Hee, dat lijkt op onze stats (66 bij 8,4 momenteel)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef Kiwisoep het volgende:
Jaaaaa hier ben ik! 6 mnd is een oei ik groei idd. Moet ik hem ff voor je opzoeken?
En jeuzus wat een beer! Fenne is nu 8.6 kilo en 69 cm
Nee dus, aan een haakje ophangen en later aantrekken!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:14 schreef bellelena het volgende:
Ik heb zo'n schattig jurkje voor Nin gevonden, maar het is maat 74 en ze verzuipt er nog in... Nu twijfel ik of ik het terug moet sturen of niet.......... Een kleinere maat heb ik nergens meer kunnen vinden.
Dan is mijn meisje dus al aan de maat! Hoor je dat Hilzillah??? Hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:13 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hee, dat lijkt op onze stats (66 bij 8,4 momenteel)
LB, ja een foto! Ik baal echt dat het hier niet lukte, met die stomme kaakontsteking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |