Gewoon tot zondag bewaren en morgen ontnuchteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben nu al licht aangeschoten. Gratis drank en moet nog leren morgen...
Het antwoord staat eigenlijk al vast ja. Daar gaat mijn internet e-peen voor vanavond.
ga je toch nog uit?quote:
Vriend. Kwam ik net tegen in de stad. Na wat eten/drinken bleek er meer te zijn. Zodoende.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht, ik mocht geen uitsteladvies meer geven. Nee LR, blijf maar thuis
Dinsdag.quote:
blijf thuis en ga morgen lerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriend. Kwam ik net tegen in de stad.
[..]
[..]
Dinsdag.
Denk niet dat ik nog een nacht FOK! volhoud. Of ga jij me vermaken?quote:
ik denk dat we gewoon heel de nacht doorgaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk niet dat ik nog een nacht FOK! volhoud. Of ga jij me vermaken?Jij moet natuurlijk ook topfit aan morgen beginnen met je bijster zinnige streven.
Jij bent behoorlijk aan het nachtbraken ja laatste tijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk niet dat ik nog een nacht FOK! volhoud. Of ga jij me vermaken?Jij moet natuurlijk ook topfit aan morgen beginnen met je bijster zinnige streven.
gezelligquote:
Ik slaap de afgelopen weken gemiddeld 2 nachten per week niet om op maandag/woensdag tot 12:00 te slapenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk aan het nachtbraken ja laatste tijd
Kuch doe gewoon niet kuchquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat we gewoon heel de nacht doorgaan
ff kijken wat inso doet
Nou ja als dat voor jou beter werkt. Prima toch. Snachts leren is wel lekker rustigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slaap de afgelopen weken gemiddeld 2 nachten per week niet om op maandag/woensdag tot 12:00 te slapen
Zelden zo'n verziekt ritme gehad. Maar tegenwoordig leer ik gewoon een hele nacht en FOK! ik overdag, overdag vind ik de rust toch niet.
[..]
Kuch doe gewoon niet kuch
laat mequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slaap de afgelopen weken gemiddeld 2 nachten per week niet om op maandag/woensdag tot 12:00 te slapen
Zelden zo'n verziekt ritme gehad. Maar tegenwoordig leer ik gewoon een hele nacht en FOK! ik overdag, overdag vind ik de rust toch niet.
[..]
Kuch doe gewoon niet kuch
quote:
Doegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik geloof dat ik sowieso weinig invloed op je kan uitoefenen. Gelukkig maar.
Ik ga even douchen. Dag.
live cam aanzetten plsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik geloof dat ik sowieso weinig invloed op je kan uitoefenen. Gelukkig maar.
Ik ga even douchen. Dag.
Ouwe vrijtsterquote:
hij is het de afgelopen keren vergeten, ik heb nog wat te goedquote:
Beslaat de cam dan niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is het de afgelopen keren vergeten, ik heb nog wat te goed
Wie wilt er nou geen Littlerabbit douchecamquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is het de afgelopen keren vergeten, ik heb nog wat te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |