hmm nah, vind dat persoonlijk niet zo erg. al probeer ik dat ook wat minder te doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Logisch wel. Zijn ook genoeg andere leuke dingen te doen
![]()
Bij mij meer omdat ik me laatste tijd niet echt tof voel, en ik heb geen zin om dan te SC`en. Wil niet als een aandachtshoer overkomen
je werkt toch op zaterdag?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nou in het weekend doe ik niks, maar door de weeks wel
ik werk wanneer ik wilquote:
Nee maar ik weet dat sommige hier het niet zo op prijs stellen, dus nou ja. dan doe ik het liever ergrens andersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm nah, vind dat persoonlijk niet zo erg. al probeer ik dat ook wat minder te doen
Dat is die dj toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
ik heb martin garrix geliket op Facebook omdat ik hem er wel leuk uit vond zien
als er werk is ten minstequote:
waar doe je dat nu dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat sommige hier het niet zo op prijs stellen, dus nou ja. dan doe ik het liever ergrens anders
volgens mij welquote:
Gewoon lekker fokken ja togquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als er werk is ten minste
heb nu geen opdracht gekregen
vrienden zijn druk met school
familie woont ver weg
dusja, dan maar fok
#yolo
ja je weetquote:
Had bericht gepost vannacht in R&P, maar achteraf heb ik daar ook wel spijt vanquote:
Je doet genoeg en deed nog meer. Dat je schijt aan je postcount hebt staat daar los van. Al vind ik het bij tijd en wijle best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als er werk is ten minste
heb nu geen opdracht gekregen
vrienden zijn druk met school
familie woont ver weg
dusja, dan maar fok
#yolo
ohquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had bericht gepost vannacht in R&P, maar achteraf heb ik daar ook wel spijt van
Ja ik weet zelf ook niet hoe het komt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet genoeg en deed nog meer. Dat je schijt aan je postcount hebt staat daar los van. Al vind ik het bij tijd en wijle best indrukwekkend.
Rot op met je voetbal *haalt wit voetje bij Sof*quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:00 schreef LETMEIN het volgende:
GEEN WOORDEN MAAR DADEN, LEVEN FEYENOORD
Daarom. Als jij bereikt wat je wil is er niks mis mee. Bewust inhouden met posten en dan maar voor je uit staren is pas echt een zwakte.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet zelf ook niet hoe het komt.
maarja, schijt
Altijd gezellig toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Als jij bereikt wat je wil is er niks mis mee. Bewust inhouden met posten en dan maar voor je uit staren is pas echt een zwakte.
Dan ga ik nu afwegen of ik de stad nog inga.
Ben nu al licht aangeschoten. Gratis drank en moet nog leren morgen...quote:
met wie ga je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Als jij bereikt wat je wil is er niks mis mee. Bewust inhouden met posten en dan maar voor je uit staren is pas echt een zwakte.
Dan ga ik nu afwegen of ik de stad nog inga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |