quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
haha ik heb die serie ook net ontdekt (iets meer dan n week terug)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Greys het volgende:
Nog niet bijgelezen
Ik heb een nieuwe verslaving!
'Hart of Dixie', op de Nederlandse tv heet het 'Dokter Hart'.
Had er niets van verwacht, maar ben echt ouderwets verslingerd aan een serie, eindelijk weer eens!
Vanavond de tweede helft van seizoen 1 kijken, met shortbread, in pyjama
F&F / [SC] 2406 De oranje schoentjesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef Murmeli het volgende:
Hey Sara, hoe ging de ingreep? Viel het mee?
Het is dat ik een stukje zag van de Nederlandse versie tijdens het zappen... anders had ik nooit van het bestaan gewetenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha ik heb die serie ook net ontdekt (iets meer dan n week terug)en precies hetzelfde maar ik ben nu bij
*Greys alert afzegt*quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:00 schreef Greys het volgende:
Dus ik duik weer even onder
Reddingsploegen mogen achterwege blijven!
ja wade is leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dat ik een stukje zag van de Nederlandse versie tijdens het zappen... anders had ik nooit van het bestaan gewetenEcht enig zeg! Leuk, dat sfeertje. Kijkt heerlijk makkelijk weg.
En Wade. Oh oh die Wade
Dat meen je niet, hebben ze die naam naar het Nederlands vertaald? Helemaal terug naar de tijd van 'het kleine huis op de prairie'quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Greys het volgende:
Nog niet bijgelezen
Had er niets van verwacht, maar ben echt ouderwets verslingerd aan een serie, eindelijk weer eens!
Krijgt een 7.8 op imdb, als serie.
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hebben ze die naam naar het Nederlands vertaald? Helemaal terug naar de tijd van 'het kleine huis op de prairie'
Ik zal eens kijken op Netflix of 'ie er tussen staat. Dat is mijn verslaving. In mijn hoofd dan, want in de praktijk heb ik nergens tijd voor
Op de US versie welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hebben ze die naam naar het Nederlands vertaald? Helemaal terug naar de tijd van 'het kleine huis op de prairie'
Ik zal eens kijken op Netflix of 'ie er tussen staat. Dat is mijn verslaving. In mijn hoofd dan, want in de praktijk heb ik nergens tijd voor
Dokter Tinus lijkt me ook wel leuk, maar nog geen seconde tijd voor gehad... het enige dat ik 'live' volg is the voice, zo'n beetje...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDaarom heb ik het tot nu toe links laten liggen op de Nederlandse tv, ik was in de war met 'Dokter Tinus' ofzo geloof ik... Maar ik was blij verrast
Dat keek DK elke week...ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dokter Tinus lijkt me ook wel leuk, maar nog geen seconde tijd voor gehad... het enige dat ik 'live' volg is the voice, zo'n beetje...
Welke zender was dat of moet ik die ergens anders vandaan halen ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef Greys het volgende:
Nog niet bijgelezen
Krijgt een 7.8 op imdb, als serie.
Leuk tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Als het goed is komt morgen mijn fotoboek binnen wat ik gemaakt heb. Kon door een aanbieding gratis een fotoboek maken, dus heb er één van Sjors en Sjimmie gemaakt. Ik heb er ook tekstjes bij geschreven, maar het is volgens mij nogal kinderboekachtig geworden, maar misschien kan ik het wel gebruiken als cadeau voor op kraamvisite.
Mooi!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
F&F / [SC] 2406 De oranje schoentjes
Crimineel gespotquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:41 schreef Greys het volgende:
Weet je hoe dat werkt, het ergens anders vandaan halen?
Anders dm ik je de link zo!Dan trek je zo het hele eerste seizoen binnen...
O graag een dm , anders moet ik mijn man laten zoekenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:41 schreef Greys het volgende:
Weet je hoe dat werkt, het ergens anders vandaan halen?
Anders dm ik je de link zo!Dan trek je zo het hele eerste seizoen binnen...
Nee het is koud buiten dus binnentrekken is een goede daadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoax! Niks mis met binnentrekken!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:42 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Peter het ook wel wil kijken, als hij Wade ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het perse moet enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]daar kan ik wel even een uurtje tegen aankijken
I agree with this one.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]daar kan ik wel even een uurtje tegen aankijken
Ha Roger , uitgewerkt voor deze week ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I agree with this one.![]()
---
Hoi
Nee, ik mag morgen ook nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Roger , uitgewerkt voor deze week ?
Ik ook morgenvroeg nog, wat doen wij verkeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik mag morgen ook nog.![]()
Weekje van 6 dagen, dan 1 dag weekend.
Niks, anders deden we het niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ook morgenvroeg nog, wat doen wij verkeerd
Schoonmams jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
takke is jouw mams ook in de lichtstad geopereerd?
senes verbouwen ook niet mijn ding ik heb 100x de keuken schoongemaakt omdat mijn handige vader niet zo handig is met opruimen. Ik trek gewoon een plaat eruit als er nog spullen staan en gooi ik sac haar voeding om laat ik het gewoon liggen enz enz.
roger weltrusten.
euh de rest ben ik weer vergeten.
Zo, hallo!! Yummy!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet de wonde ontsmetten met Isobetadine shampoo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mooi!
En nu? Valt het haren niet mogen wassen ook mee?
Fijn in ieder geval dat het nu voorbij is.
Alweer iets minder volquote:
Zolang jullie maar niet gaan gillen als jullie me zienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Diverse fans! Misschien moeten we een Takke-fanclub oprichten
Gillen? Bespringenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet gaan gillen als jullie me zien
Daarom klinkt Cat altijd zo schor. Die gilt natuurlijk iedere ochtend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
drie keer schelden dat ik te laat ben jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daarom klinkt Cat altijd zo schor. Die gilt natuurlijk iedere ochtend.
Mag ik nog wel gillen bij het afscheid?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daarom klinkt Cat altijd zo schor. Die gilt natuurlijk iedere ochtend.
Je bent toch onderhand een bevallige hinde?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zal stukken helpen, in mijn geval
Nou, dat duurt nog wel ff, het is nu meer van het kaliber stampend hertquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent toch onderhand een bevallige hinde?
Verplichtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik nog wel gillen bij het afscheid?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat duurt nog wel ff, het is nu meer van het kaliber stampend hert
IEHIEHIEHIEHIEHIEHIEHHHHH! *klem*quote:
IEIEIEIEIEHHHquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef indaha het volgende:
Ik wil ook mee gillen en springen![]()
![]()
![]()
, maar ik moest eerst een mailbox legen
Live bij de volgende MIEIEIEIEIEIEIEIEIET!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef indaha het volgende:
Ik wil ook mee gillen en springen![]()
![]()
![]()
, maar ik moest eerst een mailbox legen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Live bij de volgende MIEIEIEIEIEIEIEIEIET!
TEAM TAKKE!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Live bij de volgende MIEIEIEIEIEIEIEIEIET!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat gaat me iets te ver. Sorry.
Mieieieietje!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien een keer een privemeet danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien een keer een privemeet dan
Oeh! Dus je wil wel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh. We spreken elkaar nog wel, wanneer iedereen lid is van Team Allemaal!
Ik zie mogelijkheden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik moet binnenkort in het verre Limboland zijn voor m'n werkWeet nog niet precies wanneer.
Team sushi!quote:
Leukheidquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zal maandag ff kijken wanneer die presentatie is
quote:
hmmm, beidenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef indaha het volgende:
Goed idee, ik ga alvast dromen over sushi
![]()
Ik ga met Indaha meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef indaha het volgende:
Goed idee, ik ga alvast dromen over sushi
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ga met Indaha mee
Alweer! Mensen gaan nog denken!Sushi met paling, gegrilde champignons en courgette, aardappelkoekjes, beef met kaas (kaas!!), zzzzzzzzzzzzzzz
Volgens mij kun je beter een eigen setje aanschaffen. PB lijkt mij een dekenjatter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Gezelligmaar wel van mijn dekens afblijven
Ook trustenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ga met Indaha mee
Alweer! Mensen gaan nog denken!Sushi met paling, gegrilde champignons en courgette, aardappelkoekjes, beef met kaas (kaas!!), zzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een eigen setje aanschaffen. PB lijkt mij een dekenjatter.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Toevallig niet! Ik heb het altijd onwijs warm en eindig in de nacht meestal zonder deken
Valse beschuldigingen![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
takke is jouw mams ook in de lichtstad geopereerd?
senes verbouwen ook niet mijn ding ik heb 100x de keuken schoongemaakt omdat mijn handige vader niet zo handig is met opruimen. Ik trek gewoon een plaat eruit als er nog spullen staan en gooi ik sac haar voeding om laat ik het gewoon liggen enz enz.
roger weltrusten.
euh de rest ben ik weer vergeten.
Ik leef nogquote:Op zondag 2 februari 2014 11:06 schreef Maes het volgende:
Heb ik net besloten om weer wat meer mee te posten, is het hier gewoon dood![]()
Jammer het WAS altijd zo gezellig
Ik zet er de zonnebril even bij op.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:57 schreef indaha het volgende:
Ollie heeft een luie zondag , niet dat hij andere dagen heel actief is trouwens
[ afbeelding ]
Maesje!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:06 schreef Maes het volgende:
Heb ik net besloten om weer wat meer mee te posten, is het hier gewoon dood![]()
Jammer het WAS altijd zo gezellig
Likequote:Op zondag 2 februari 2014 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maesje!![]()
Met wat tijd, wederzijds begrip én jouw stralende aanwezigheid komt dat hopelijk snel weer goed.
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:57 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:57 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft misschien teveel naar zijn baas gekekenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Takaiki het volgende:
Ik zou zeggen geef Ollie een biertje en een afstandsbediening
Daar heeft die rooie hier nou nooooit last vanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zet er de zonnebril even bij op.![]()
![]()
Cute!Dat schijnen die rooien wel aan zich te hebben, hier tref ik ook regelmatig zoiets aan.
Baasquote:Op zondag 2 februari 2014 11:57 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhquote:Op zondag 2 februari 2014 11:57 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Volgooien met catnipquote:Op maandag 3 februari 2014 09:35 schreef senesta het volgende:
En goedemorgen! Heeft iemand hier een tip? Wat kun je doen om een ritje van een uur voor een ietwat gestresste kat wat relaxter te maken? Ik dacht zelf aan een speeltje met iets van Valeriaan?
Feliway spray in het mandje, snoepjes en een speeltje voor als ie in het mandje zit.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:35 schreef senesta het volgende:
En goedemorgen! Heeft iemand hier een tip? Wat kun je doen om een ritje van een uur voor een ietwat gestresste kat wat relaxter te maken? Ik dacht zelf aan een speeltje met iets van Valeriaan?
Of de kat denkt eigenlijk toch wel rlxd dat autorijden met al die speeltjes en catnipquote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef Anne het volgende:
Bevestig je de angst/stress eigenlijk niet door allerlei hulpmiddeltjes te gebruiken?
Dat niet zozeer, tenzij je er nog allerlei speelgoed en snoep in gaat gooien terwijl die kat er al zitquote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef Anne het volgende:
Bevestig je de angst/stress eigenlijk niet door allerlei hulpmiddeltjes te gebruiken?
En dan een straalbezopen kat introduceren hierquote:Op maandag 3 februari 2014 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Scheutje wodka door zijn drinkwater
Op zich geen heel gek idee toch? Hoor ook wel eens over showkatten die de show niet erg vinden maar het autorijden wel erg naar vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:25 schreef Barbaaf het volgende:
Gat in de markt voor een ondernemer: Feliway-stekker met 12v (of tegenwoordig USB) -aansluiting?
Misschien gaat ie er wel lekker van slapen, lukt mij ook altijdquote:Op maandag 3 februari 2014 12:36 schreef senesta het volgende:
Feliway is inderdaad wel een goed idee, ik heb al een stekker in huis hangen.
Spray had ik nog niet. Ik zag dat er ook kleine flesjes spray zijn.
[..]
En dan een straalbezopen kat introduceren hierVraag me af of dat een goed idee is
Volstaat die spray daar dan niet voor?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Op zich geen heel gek idee toch? Hoor ook wel eens over showkatten die de show niet erg vinden maar het autorijden wel erg naar vinden.
Ik hoop het. Nee hoor, geen show. Er komt hier dametje die herplaatst moest. Volgens de oude eigenaren is ze nergens bang voor, ze hijgt alleen in de vervoersbox. Klinkt toch als stressig. Dus ik hoop de reis een beetje rustiger voor haar te kunnen maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volstaat die spray daar dan niet voor?
Ga je meedoen met een show?
Ik weet het niet eigenlijkquote:
Kan dus wel in het mandje. Dat van dat schoonmaken vanwege paniekgeur wist ik ook nietquote:Als de kat altijd erg gestresst is, kunt u Feliway-spray gebruiken. Dit sprayt u in het mandje 30 minuten voordat de kat in het mandje moet (zie gebruiksaanwijzing), hierin zitten dezelfde geruststellende stoffen die een kat afgeeft als hij kopjes geeft. Ook kunt u en een gedragen kledingstuk van een geliefd persoon in leggen, zodat het vertrouwd ruikt.
De beste mandje zijn mandjes die aan de bovenkant open kunnen.
Na thuiskomst moet het mandje worden schoongemaakt met groene biotex, de kat heeft in het mandje "paniekgeur" afgegeven en dat moet worden verwijderd.
Feliway spray
Om te wennen en stress te verminderen kunt u Feliway-spray gebruiken. Dit sprayt u in het mandje 20 minuten voordat de kat in het mandje moet (zie gebruiksaanwijzing), hierin zitten dezelfde geruststellende stoffen die een kat afgeeft als hij kopjes geeft (Feromonen).
Feliway werkt bij de kat optimaal na 30 minuten, dus als u de kat wilt vervoeren doet u hem 30 minuten voor vertrek al in het mandje en laat hem verder met rust. Eventueel kunt u ook nog een handdoek over het mandje heen doen, dat verlaagt ook de stress.
Nee dat denk ik ook niet inderdaad. Gaan we ook maar niet doenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef roos85 het volgende:
30 minuten voor vertrek al in het mandje?![]()
kan me haast niet voorstellen dat een stressgevoelige kat daar heel blij van gaat worden..
Dat van de paniekgeur wist ik ook niet trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |