neequote:
Zie je helaas net iets te weinig. Moet je oog voor hebben. Of een kapster die het ziet!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit me ondertussen suf te googlen van welk dier die print van Nick is.
Luipaard?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit me ondertussen suf te googlen van welk dier die print van Nick is.
Eén beet en je hoort daarna chronisch: Rosaaaaannnnnnnnneeeequote:
Poes heeft trek in brokjes, snel meteen even wijn gepaktquote:
Ik heb zo'n kapsel. Ponyquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie je helaas net iets te weinig. Moet je oog voor hebben. Of een kapster die het ziet!
quote:
Zeker op die leeftijd. Voor de puberteit kan het er nog uitgroeien. Daarna houd je dat overgewicht de rest van je leven vast.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef Murmeli het volgende:
Zooo die middelste heeft wel een maatje teveel. Sneu dat die ouders niet wat beter op haar lijn letten.
Dat is handig, gelukkig drink ik sap, vogeltje drinkt namelijk gewoon mee uit het glasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Poes heeft trek in brokjes, snel meteen even wijn gepakt
Het wordt in ieder geval lastig denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zeker op die leeftijd. Voor de puberteit kan het er nog uitgroeien. Daarna houd je dat overgewicht de rest van je leven vast.
Wijn is vergif voor poezen. Mijn ouders hadden een kat die koffie dronkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is handig, gelukkig drink ik sap, vogeltje drinkt namelijk gewoon mee uit het glas
thxxxquote:
en dat was geen vergif voor katten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wijn is vergif voor poezen. Mijn ouders hadden een kat die koffie dronk
Oooh hihiquote:
Vogeltje mag ook geen alcohol, maar dat drink ik sws niet vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wijn is vergif voor poezen. Mijn ouders hadden een kat die koffie dronk
Daarom is de zin ook in de verleden tijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
en dat was geen vergif voor katten?
zodat ze alsnog gaat huilenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een perfect kind he? Gauw een bos brandnetels in de hand douwen
Ja en nog netjes bedanken ook!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een perfect kind he? Gauw een bos brandnetels in de hand douwen
Roze is natuurlijk nog mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |