Absoluut, anders had ik hier op een vrijdagavond ook niet gezetenquote:
New Kids On The Block. Van heeeeel lang geleden. Tonight vond ik zo'n leuk liedje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond die nieuwe clip eigenlijk niet zo heel leukmisschien als ik hem nog een paar keer luister, heb ik wel vaker.
Wat is nkotb
Je mag pronken met alles. Weet wel dat 30cm hier de standaard is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef eNGine10 het volgende:
Kan ik hier ook pronken met hoe weinig geld ik heb?
Oh dat ken ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
New Kids On The Block. Van heeeeel lang geleden. Tonight vond ik zo'n leuk liedje.
nee want dan ben je niet speciaal dus dan is het niet pronkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef eNGine10 het volgende:
Kan ik hier ook pronken met hoe weinig geld ik heb?
Oh, geen idee. Zal vast ABO zijn denk ik.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zijn vriendenverzoek afgewezen
quote:
geeft een goed gevoelquote:
Als ik eraan trek haal ik het net.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je mag pronken met alles. Weet wel dat 30cm hier de standaard is.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een 18 jarige verdient gemiddeld 675,95 per maand. Kom je op jaarbasis uit op zo'n 8k. Een schijntje
Elke keer ietsjes oprekken danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik eraan trek haal ik het net.
Daar heb je dan ook personeel voor als CEO zijndequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb mijn kamer nog nooit opgeruimd
optyfen mongoolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Zal vast ABO zijn denk ik.
[..]
[..]
quote:
Klopt, mijn ouders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook personeel voor als CEO zijnde
quote:
Kan ik wel mooi letterlijk meisjes lek prikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |