quote:
ohja sorryquote:
Van een pauperbedrijfje ja.quote:
wowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van een pauperbedrijfje ja.
Mijn vader is CEO van een verzekeringsmaatschappij. Niet echt te vergelijken.
ik maakt een foutjequote:
Dat kan zo lekker zijn. Ruimte! Ruimte in je huis en ruimte in je hoofd. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
vanavond hele kamer opruimen
dingen weggooien die je toch nooit gebruikt
Jaaaa echt heerlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan zo lekker zijn. Ruimte! Ruimte in je huis en ruimte in je hoofd. Zo werkt dat.
De normale consument noemt een hypotheekleningsmaatschappij (zoals jij dat zo mooi weet te omschrijven) juist een pauperbedrijfje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van een pauperbedrijfje ja.
Mijn vader is CEO van een hypotheekleningenmaatschappij ofzo. Niet echt te vergelijken.
En het lijkt ook wel te jongen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa echt heerlijkik merk nu hoeveel dingen ik heb die ik nooit gebruik. Onzin om dat te bewaren
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De normale consument noemt een hypotheekleningsmaatschappij (zoals jij dat zo mooi weet te omschrijven) juist een pauperbedrijfje.
lekker muziekje op en gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het lijkt ook wel te jongen.
Af en toe rigoreus aanpakken dus. Morgen ook maar eens op zolder kijken wat er allemaal weg kan .
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is niet pauper; m'n ouders werken zelfs bij mij in dienst. Hoe vind je die
euh watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is niet pauper; m'n ouders werken zelfs bij mij in dienst. Hoe vind je die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |