Ja logisch. Ik woon tenslotte bij je om de hoek. De zon scheen vandaag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten. Te bang dat ik jou tegenkom en voor jou 50 jaar celstraf krijg. Ik ga voor je zitten, echt.
Ben je niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben ook CEO
dat zegt niet zoveel
Ben jij dan de vader van Etsu?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben ook CEO
dat zegt niet zoveel
Max 12 jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten. Te bang dat ik jou tegenkom en voor jou 50 jaar celstraf krijg. Ik ga voor je zitten, echt.
Oh, jammer. Wilde hem net gaan opzoeken zodat hij de rest van zijn leven kon gaan zitten. Maar nee.quote:
Geen strafblad, dus niet de maximumstraf.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wilde hem net gaan opzoeken zodat hij de rest van zijn leven kon gaan zitten. Maar nee.
toto zocht jou niet opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef xcachet het volgende:
Ik val wel weer in mijn oude patroon. Maar mensen vragen erom.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
En met mensen bedoel ik toto. Die is zo dik, die telt voor twee.
Wie vraagt er om getreiterd te worden danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:39 schreef xcachet het volgende:
Ik val wel weer in mijn oude patroon. Maar mensen vragen erom.
Sorry lav, zal weer lief zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie vraagt er om getreiterd te worden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |