Toch was de allernormaalste Keesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vond hem een van de normalere eigenlijk. Wel beetje labiel, maar verder een goeie gozer inderdaad.
Idd, Keesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch was de allernormaalste Kees
Die had gewoon een baan, vrij simpel, geen gedonder met wouten ofzoAf en toe lekker naar de hoeren. Prachtleven
Doen, lekker biertje erbij. Groots genietenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik krijg spontaan zin om weer een aflevering van deze prachtserie te gaan bekijken.
Ik zal er een op jou drinken broeder!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doen, lekker biertje erbij. Groots genieten
Ik moet werken vannacht dus geen bier.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik krijg spontaan zin om weer een aflevering van deze prachtserie te gaan bekijken.
Het lijkt ook zo op elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
NASA brengt een gratis mod voor Kerbal Space Program uit, gelijk zijn er van die figuren op de FP die ervan overtuigd zijn dat de NSA er achter zit.
KOM OP KOM OP KOM OP NOU!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
Ga ik weer eens TV kijken sinds een hele lange tijd (WIDM uitgezonderd) Zie ik die reclame van basic-fitIk weet weer waarom ik nooit TV keek
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik mijn UI zie. Dan denk ik aan hoe Miley er tegenwoordig uit ziet en dan begin ik te snuffen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef Moira. het volgende:
Soms blijf ik ineens een tijdje kijken naar mijn UI en dan moet ik weer gniffelen en ben ik trots op mezelf dat ik zo'n toffe UI heb.
Ja eigenlijk vind ik je UI op die manier best frustrerendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje verdrietig als ik mijn UI zie. Dan denk ik aan hoe Miley er tegenwoordig uit ziet en dan begin ik te snuffen.
Ik gebruik wel mijn wrecking ball variant UI.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja eigenlijk vind ik je UI op die manier best frustrerend
Miley
Die is nog frustrerenderquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gebruik wel mijn wrecking ball variant UI.
Ik had vroegerrrrrrr wel een konijntjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die is nog frustrerender
Een tof gifje van een konijntje (cartoon/real life/whatever) zou wel bij jouw username passen
En wat doe je werkelijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik het heel druk heb.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die is nog frustrerender
Een tof gifje van een konijntje (cartoon/real life/whatever) zou wel bij jouw username passen
Hehe misschien associeer ik je daarom ook wel met een konijntje ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had vroegerrrrrrr wel een konijntjeEn mijn allereerste UI was een tekening van Banksy
[..]
En wat doe je werkelijk?
Vaak vrij weinig, beetje youtube, beetje netflix, beetje eindeloos op FOK! zitten rondklikken.quote:
die leefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vaak vrij weinig, beetje youtube, beetje netflix, beetje eindeloos op FOK! zitten rondklikken.
krijg net een mailtje dat ik een nieuw password aan heb gevraagd, wat ik dus niet heb gedaan.quote:
Hehehe, die shit heb ik ook wel eens gehad, ja. Lang leve dat soort waarschuw-mailtjesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
krijg net een mailtje dat ik een nieuw password aan heb gevraagd, wat ik dus niet heb gedaan.Ach, zwakste poging tot hacken ooit.
Een andere van happy tree friends danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is wel meteen heel erg agressief, misschien een beetje teveel van het goede.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb alleen altijd aan het eind van de week spijt dat ik verder geen fuck uitvoer.
Treinenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij eens even een rijke tatta zijn.
HTFquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een andere van happy tree friends dan
Waar je in een oogopslag een lief konijntje ziet, maar pas weet wat erachter zit als je weet waar het konijntje van komt
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een andere van happy tree friends dan
Waar je in een oogopslag een lief konijntje ziet, maar pas weet wat erachter zit als je weet waar het konijntje van komt
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo herkenbaarZou 2 weken geleden mijn CV naar de regiomanager sturen, en hij stond vandaag op het werk
"oh eehh ja oeps"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |