Smartphonesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Musicals
Musicals over Hema en andere onzindingen
[..]
laptops
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Zeg flips, waar blijft die verzorgde date met jou op je zolderkamer?
Ik heb net verdomme ¤4,50 per ontvangen bericht betaald toen ik er "flipsels aan" voor smste naar 3030.
Kijk daar gaat het fout. Je moet het DMen naar de user 3030. Mits diegene nog alive is, dan krijg je hopelijk iets te horen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Zeg flips, waar blijft die verzorgde date met jou op je zolderkamer?
Ik heb net verdomme ¤4,50 per ontvangen bericht betaald toen ik er "flipsels aan" voor smste naar 3030.
3030 is heul geen userquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het fout. Je moet het DMen naar de user 3030. Mits diegene nog alive is, dan krijg je hopelijk iets te horen.
Ik heb ook geen idee wie 3030 is.
IK BEN FLIPPIEE EN IK BEN BOOS. WANT DIT IS NIET MIJN VERHAAL MAAR DIE VAN MOIRAquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
IK WIL MIJN DATE MET FLIPSELS EN GRATIS WIET, VERDOMME
Geen iPhonequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de nexus en de lg G2.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN FLIPPIEE EN IK BEN BOOS. WANT DIT IS NIET MIJN VERHAAL MAAR DIE VAN MOIRA
GODVERDOMME MAG IK OOK EENS, JA?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN FLIPPIEE EN IK BEN BOOS. WANT DIT IS NIET MIJN VERHAAL MAAR DIE VAN MOIRA
Veel betalen voor een phone waarvan de bazen van dar merk zich lachend hun ballen laten likken om sukkels (geapjegrapje) die nog zo een phone kopen. Terwijl juist LG bezig is met een naam te vestigen en voorlopig nog zelf aan ballen moeten krabbenquote:
Gewoon via abonnement nemen en eindelijk godverdomme eens een goeie goedwerkende normaal bruikbare telefoon hebben zonder issues hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel betalen voor een phone waarvan de bazen van dar merk zich lachend hun ballen laten likken om sukkels (geapjegrapje) die nog zo een phone kopen. Terwijl juist LG bezig is met een naam te vestigen en voorlopig nog zelf aan ballen moeten krabben
Nexus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
huuu;(quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeIkke ikke ikke en de rest mag stikken (geen doodsverwensing
)
[..]
Ik zit mobiel
ik heb hele slechte dingen gelezen over de LG G2quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Specs zijn bijna hetzelfde. Alleen de camera van de G2 is beter.quote:
Ik snap niet hoe iedere apple user (serieus) erbij komt dat mijn telefoon issues heeft. De enige issue die hij heeft is dat hij na 5x op een tegel is wezen donderen, het scherm barsten bezit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon via abonnement nemen en eindelijk godverdomme eens een goeie goedwerkende normaal bruikbare telefoon hebben zonder issues hebben
Wou nooit Apple fangirl worden, maar sinds ik een iPhone heb wil ik echt niet meer anders
Maar daarom, als je nooit een iPhone hebt gebruikt zul je toch niet snappen hoe veel fijner het in gebruik isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Specs zijn bijna hetzelfde. Alleen de camera van de G2 is beter.
[..]
Ik snap niet hoe iedere apple user (serieus) erbij komt dat mijn telefoon issues heeft. De enige issue die hij heeft is dat hij na 5x op een tegel is wezen donderen, het scherm barsten bezit.
Ik wil nooit een apple fangirl worden dus ik neem ook geen apple
Dan ga ik voor de nexus maar de jongen die de LG G2 aan mij wilde verkopen was leeeeukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb hele slechte dingen gelezen over de LG G2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |