gaat toch door een handdoek heenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
Handdoek eronder.
Alles braaf doorslikken.
Het is alsof ze in bed begint te pissen. Ik denk niet dat je 1 van de weinigen bent. Ik denk dat velen het niet hebben meegemaakt en het als n soort holy grail beschouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
Het lijkt mij maar niets.
Maar daar schijn ik één van de weinigen in te zijn.
Beetje eigen egostreling lijkt me.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is alsof ze in bed begint te pissen. Ik denk niet dat je 1 van de weinigen bent. Ik denk dat velen het niet hebben meegemaakt en het als n soort holy grail beschouwen.
Sja. Zo zie ik t in elk geval niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje eigen egostreling lijkt me.
geef es een schatting van hoeveel liter dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:30 schreef reeybehn het volgende:
[..]
gaat toch door een handdoek heen![]()
als t al door mn dekbed heen ging....
Gewoon een btje afdeppen.. Seks is niet klinisch schoon en er komen vloeistoffen bij kijken.. deal with it.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:30 schreef reeybehn het volgende:
gaat toch door een handdoek heen![]()
als t al door mn dekbed heen ging....
Je moet mijn matras eens zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Gewoon een btje afdeppen.. Seks is niet klinisch schoon en er komen vloeistoffen bij kijken.. deal with it.
dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:00 schreef erodome het volgende:
Altijd fijn van die mannen die even komen zeggen dat het pis is en het verafschuwen. Daarmee vrouwen een complex aanpraten, ze bang maken zich seksueel te laten gaan en dan later komen klagen dat hun vriendin niet klaar kan komen, wat vreemd toch...
het komt wel degelijk uit de pisbuis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voor degenen die het niet geloven is er een filmpje waarin duidelijk te zien is dat het niet uit het plasgat komt. Voor de volgende keer TS: zeil eronder. Of iets van plastic. plus een handdoek.
Nee dus. In dat filmpje is duidelijk te zien dat het niet uit de pisbuis komt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
het komt wel degelijk uit de pisbuis.
net als bij de man.
waterdichte molton onder je hoeslaken om je matras te beschermen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:17 schreef reeybehn het volgende:
ik vind dit allemaal wel geil, alleen weet ik even niet hoe k een eventuele volgende keer er voor zorg dat mijn bed niet doorweekt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |