Ja sorry wist niet zeker of wonen of lif beter past.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
Meer iets voor LIF denk ik
OT, ik zou het aan mijn moeder vragen![]()
Oh nu zie ik dat van chemisch reinigen ja, sorryquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:44 schreef craftyvirus het volgende:
Nee het rechter symbool op het label is "niet chemisch reinigen"
Gewoon nat uitslaan, en ophangen, lage temperatuur strijken... prima
Ik zie nu pas dat het om dekbedovertrekken gaatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja sorry wist niet zeker of wonen of lif beter past.
En mijn moeder ken ik niet
[..]
Oh nu zie ik dat van chemisch reinigen ja, sorry![]()
Maar op het label staat dus dat het wel in de droger mag (hoge stand = lage temperatuur ofzo? ) maar op de verpakking weer niet?
Nee ik ga niet strijken hoor ben niet gek maar wilde gewoon het label snappen en dat is vooralsnog wat verwarrendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:50 schreef maily het volgende:
Op zo laag mogelijke temperatuur drogen ..... en als het ff kan gewoon op een rekje, wel eerst netjes opvouwen.
En waarom strijken?
Heb gauw geëdit: het is strijkvrijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet strijken hoor ben niet gek maar wilde gewoon het label snappen en dat is vooralsnog wat verwarrend
Inderdaad, het is strijkvrij, maar in de tekst staat je mag wel bijstrijken, en op het label staat op warm (niet heet) maar voor katoen geld normaal wel heet, dus ik vind het vaagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Heb gauw geëdit: het is strijkvrij(zie verpakking .... )
Ik ken alleen muntgeld en papier geld.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is strijkvrij, maar in de tekst staat je mag wel bijstrijken, en op het label staat op warm (niet heet) maar voor katoen geld normaal wel heet, dus ik vind het vaag
Ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken alleen muntgeld en papier geld.
Maar ik zou het lekker vaag laten als ik jou was ....
Als het straks niet meer past moet je niet komen zeuren he ...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd
Maar hij zit nu in de was (voor gebruik op 30 graden staat op internet als tip) en ik gooi hem straks in de droger op niet te warme stand, dan zal het vast goedkomen
Ja, wat een uitdrukkingquote:
Oh, volgens de verpakking mag hij niet in de droger?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Wacht, het word nog leuker zie ik nu pas (zie midden)
[ afbeelding ]
Ja de verpakking zegt dus wat anders dan het label verdommequote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, volgens de verpakking mag hij niet in de droger?
Dan zal hij wel niet voorgekrompen zijn.... en katoen wil soms behoorlijk krimpen.
Dan heb je het de eerste keer goed gedaan (want vers uit de verpakking), en daarna heb je op het label gekeken en toen ging hij gewoon in de drogerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja de verpakking zegt dus wat anders dan het label verdomme
Hoe kan het toch dat jij dat steeds hebt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja de verpakking zegt dus wat anders dan het label verdomme
Het is toch die gratis compensatie dekbedhoes vanwege die katoenen die polyester bleek te zijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat jij dat steeds hebt?
Waar heb je deze nu weer gekocht?
Zelfde fabrikant haha dit is de vervanging voor die polyester van de vorige keer omdat ik klaagdequote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat jij dat steeds hebt?
Waar heb je deze nu weer gekocht?
Ga ik ook doen maar ik vond het leuk om een topic te openen was benieuwd wat anderen er van dachtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Weer bagger, dus. Ik zou gewoon wassen en drogen.
Ja maar deze zijn wel echt veel zachter hoor dan zo'n normale katoenenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:15 schreef Leandra het volgende:
Ga volgende keer naar Ikea en koop een dekbedhoes die gewoon op 60 graden gewassen kan worden en op hoog in de droger kan, ze geven nog aan wat de draaddichtheid is ook.
No way omdat het een rotklus is, toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook altijd katoen-satijnen dekbedovertrekken en die was ik meestal op 40 en soms op 60 graden en ze gaan ALTIJD in de droger. Nooit een probleem mee gehad.
O en een dekbedovertrek strijken? No way!
Rotklus en volledig onnodig. Uit de droger halen zo gauw de droger klaar is en op je bed uitspreiden om echt goed te laten drogen. Bed opmaken als je gaat slapen. Weinig kreukels en die er dan in zitten, die horen er inquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
No way omdat het een rotklus is, toch?
Helaas, ik heb al een geëmancipeerd exemplaar inclusief betaalde baan zelfs! Tja..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:30 schreef cvboer het volgende:
Zoek een vriendin die de huishoudschool heeft gedaan, niet zo'n geëmancipeerd exemplaar
Die je nu veel ziet. Mocht dat niet lukken: Google. Of Fok!
Fossiel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:30 schreef cvboer het volgende:
Zoek een vriendin die de huishoudschool heeft gedaan, niet zo'n geëmancipeerd exemplaar
Helaas, het is niet anders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb al een geëmancipeerd exemplaar inclusief betaalde baan zelfs! Tja..
Daarom fok.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Al is het wel een feit dat veel vrouwen een geëmancipeerde instelling hebben, en dat vind ik best jammer. Maargoed, tijden veranderen.quote:
Dan hoop ik voor je dat je al een beetje op leeftijd bent of op oudere vrouwen valt, want de huishoudschool bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:30 schreef cvboer het volgende:
Als je het goed doet hoef je niks te strijken. Hier wordt nooit gestreken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
No way omdat het een rotklus is, toch?
Ja, ik snap het. Die geémancipeerde instelling berooft jou van je frisgestreken lakens. Wat jammer nou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Al is het wel een feit dat veel vrouwen een geëmancipeerde instelling hebben, en dat vind ik best jammer. Maargoed, tijden veranderen.
Weet ik toch. Hoe lang denk je dat ik al beddengoed was?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als je het goed doet hoef je niks te strijken. Hier wordt nooit gestreken.
Strijkvrij als je 'm ophangt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef delano.888 het volgende:
Nou hij is uit de droger hoor, maar wel gigantisch gekreukt. Gelukkig boeit me dat geen hol maar strijkvrij is niet echt kloppend
Ik denk t, maar wie heeft daar nou ruimte voor?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Strijkvrij als je 'm ophangt?
Als je 'm trouwens een beetje netjes in de droger doet, en die niet te vol propt, scheelt het overigens ook een hoop kreukels.
Gokje 13 jaar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet ik toch. Hoe lang denk je dat ik al beddengoed was?
Erin gepropt of losjes opgevouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk t, maar wie heeft daar nou ruimte voor?
Ik heb alleen de overtrek en de kussenslopen gedroogd.
Jij vouwt je beddengoed op voordat je het in de droger doet? Nehh ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erin gepropt of losjes opgevouwen.
Vmbo kader, ander naampje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je al een beetje op leeftijd bent of op oudere vrouwen valt, want de huishoudschool bestaat al een tijdje niet meer.
Het tweepersoonsdekbedhoes wel, dat scheelt echt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij vouwt je beddengoed op voordat je het in de droger doet? Nehh ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |