Schattig dat ze denken dat 'Pinkpop' een plaatsnaam in Nederland is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:17 schreef remco1993 het volgende:
En ja hoor, The Rolling Stones zijn bevestigd, via hun eigen app:
[ afbeelding ]
Wie weet vraagt ie wel 300 euro voor weekendkaartenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als hij de Stones en Metallica heeft is toch 90% van zijn budget al op??
Met de prijzen en lineup van vorig jaar was het al niet uitverkocht, dus lijkt me stugquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wie weet vraagt ie wel 300 euro voor weekendkaarten
Ik gok dat we zeker over 200 euro gaan dit jaar. Ik zat te denken aan 230. En de dagkaart van de 1e dag rond de 120 euro oidquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wie weet vraagt ie wel 300 euro voor weekendkaarten
Je onderschat de fans van de Stones. Dit is hetzelfde als Metallica en Springsteen, de fans komen altijd. Kijk maar eens naar 2008 met Metallica, binnen een week was het volledig uitverkocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met de prijzen en lineup van vorig jaar was het al niet uitverkocht, dus lijkt me stug
quote:Jezus, Rolling Stones, vergane glorie
Het zal ongetwijfeld van invloed zijn op de ticketprijs, Stones staan niet echt bekend om hun lage gages. Metallica zal wat goedkoper zijn, aangezien die wel wat meer festivals spelen en hun gage daar dus op aanpassen, maar nog steeds geen goedkope naam natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als hij de Stones en Metallica heeft is toch 90% van zijn budget al op??
Misschien dat ze van de zaterdag de maandag maken zeg maar? Dat dat een beetje de dagjesmensen-dag wordt. Eventueel met toeslag voor die dag of alleen maar losse dagkaarten dit jaar? Het geld zal ergens vandaan moeten komen met zo'n line-up...quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef MissLuna het volgende:
Jammer van Kravitz, maar hoe tof dat de Stones toch komen. Toch wel een once in a lifetime-dingetje.
Ben alleen een beetje bang voor de ticketprijzen nu..
Simpel antwoord. Bij Pinkpop interesseert het hun helemaal niks. Sowieso is het voor hun pakken wat je pakken kan. Daarom is het altijd al een wirwar van namen geweest. Maar ze zetten gemakkelijk een Sugababes neer. En als je de Rolling Stones kan krijgen dan doen ze de prijs omhoog. Dan gaan de vaste mensen maar een jaartje niet. De fans van de band komen toch wel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel echt petje af hoor, het lijkt me alleen wel lastig hoe je dit inderdaad zo neerzet dat je je trouwe weekendbezoekers niet afschrikt met 50-60 euro duurdere kaarten
Klopt, dat is dan ook een beetje de essentie van Pinkpop, en waarin ze verschillen van andere festivals. Eigenlijk ook een van de redenen waarom ik Pinkpop bv. niet heel hoog heb staan, het kan best leuk zijn als de line-up eens een jaartje je 'cup of tea' is, maar het volgende jaar kan het zomaar 100% anders zijn. En er zit niet altijd een 'idee' achter, sowieso zit er tussen de dagen soms enorm verschil qua stijlen, en soms op de dag zelf ook... dat vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Simpel antwoord. Bij Pinkpop interesseert het hun helemaal niks. Sowieso is het voor hun pakken wat je pakken kan. Daarom is het altijd al een wirwar van namen geweest. Maar ze zetten gemakkelijk een Sugababes neer. En als je de Rolling Stones kan krijgen dan doen ze de prijs omhoog. Dan gaan de vaste mensen maar een jaartje niet. De fans van de band komen toch wel...
Sowieso Werchter Classic. 1 dags festival met maar 4 namen meestalquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Rolling Stones![]()
Even kijken of ze nog losse concerten gaan geven, anders Pinkpop... prijs speelt geen rol
Ik gok weekend: >200quote:Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 165 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 85 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Precies, de dagjesmensen die puur voor de Stones komen kunnen waarschijnlijk beter Werchter Classic pakken, beginnen ze niet al om 20:30, en heb je gewoon echt een festival wat compleet in het teken van de Stones staat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sowieso Werchter Classic. 1 dags festival met maar 4 namen meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |