Disclosure tourt tijdens Pinkpop door Amerika dus die lijken me sowieso uitgesloten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef chansadres het volgende:
Dit zou de line-up zijn die word bekend gemaakt. Zelf niet gekregen maar ziet er geloofwaardig uit:
The Rolling Stones / Arctic Monkeys / Metallica
Arcade Fire / Editors / Lenny Kravitz
Avenged Sevenfold / Mastodon
Ed Sheeran / Stromae / Disclosure
Jake Bugg / Bastille / Kasabian / Fall Out Boy / John Newman / Haim / Biffy Clyro
The 1975 / Rudimental / Within Temptation
Joe Bonamassa / Paolo Nutini / Grouplove
Twenty One Pilots / Robert Plant and the Sensational Space Shifters
The Boxer Rebellion / Blood Red Shoes / Epica / Maximo Park / The Strypes / Go Back to the Zoo / De Jeugd van Tegenwoordig / White Lies Chef’Special / Thomas Azier / Jett Rebel / North Mississippi All Stars / Taymir / Mister & Mississippi / Royal Blood / Jungle / Les Djinns
Staan de 7e blijkbaar in Londen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Disclosure tourt tijdens Pinkpop door Amerika dus die lijken me sowieso uitgesloten.
3FMquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:23 schreef chansadres het volgende:
Is de perspresentatie nog ergens live te kijken via internet/radio/tv?
Hoopte op een livestream met beeld. 3FM doet constant over en heen schakelen en laat niet alles horen. Wil ook graag het gehele optreden zien van Boxer Rebellion etc.quote:
Kijk dat is fijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:17 schreef BatMutsje het volgende:
Kravitz en Disclosure niet, Paolo Nutini wel. Aldus Jan op 3fm
Schattig dat ze denken dat 'Pinkpop' een plaatsnaam in Nederland is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:17 schreef remco1993 het volgende:
En ja hoor, The Rolling Stones zijn bevestigd, via hun eigen app:
[ afbeelding ]
Wie weet vraagt ie wel 300 euro voor weekendkaartenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als hij de Stones en Metallica heeft is toch 90% van zijn budget al op??
Met de prijzen en lineup van vorig jaar was het al niet uitverkocht, dus lijkt me stugquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wie weet vraagt ie wel 300 euro voor weekendkaarten
Ik gok dat we zeker over 200 euro gaan dit jaar. Ik zat te denken aan 230. En de dagkaart van de 1e dag rond de 120 euro oidquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wie weet vraagt ie wel 300 euro voor weekendkaarten
Je onderschat de fans van de Stones. Dit is hetzelfde als Metallica en Springsteen, de fans komen altijd. Kijk maar eens naar 2008 met Metallica, binnen een week was het volledig uitverkocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met de prijzen en lineup van vorig jaar was het al niet uitverkocht, dus lijkt me stug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |