quote:Op maandag 10 maart 2014 12:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, ik las iets over 'Barend en Wijnand' en nam aan dat dat twee DJ's waren, maar met 3FM weet je het nooit.
Gaat niet gebeuren, maar hopen mag altijdquote:Op maandag 10 maart 2014 12:37 schreef Isidro het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat rocker Bryan Adams komt, wie weet
Ah, helderquote:
Waar heb je dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Stones komen dus zekerPffff, smaken verschillen, dat weet ik, maar ik heb veel mensen gesproken en de meeste vinden het ook niks.
Ik zag het hier langs komen en dacht dat het dus zeker was?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Waar heb je dat nu weer vandaan?
Nu.nl is in de 3FM 'grap' getrapt, dat was (nog) niet echt he?
Ah, nee dat waren reacties op een 3FM actie waarbij iemand zich voordeed als Jan Smeets.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zag het hier langs komen en dacht dat het dus zeker was?
Er staat zelfs "sluiten dit jaar de Pinkpop-zondag af", wat in geen geval zou gaan gebeuren zolang ze op het hoofdpodium geprogrammeerd staan. Weet dus niet hoe veel waarde je hier aan moet hechten. Ik ga uit van een snelle aanname door de stagiaire.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Rolling Stones komen dus gewoon niet. En Jan gaat dit als excuus gebruiken![]()
Waarom?
Dit artikel over de Editors:
http://metmichiel.3fm.nl/(...)ors-in-de-spotlights
Ineens zijn het de headliner!
Het is bekend dat als de Rolling Stones niet komen dat de headliner van de tweede dag word opgeschoven naar de 1e dag. En dat dan de subheadliner van de 2e dag headliner word. Dit waren de Editors.
Och Jan kan weer de Calimero uithangen hoor, mooi excuus weer om recht te lullen dat t waarschijnlijk gewoon niet gelukt is ze te strikken. Als ze écht graag wilden hadden ze toch allang toegehapt, en was het al bekend. Dit duurt alweer veel te lang, en (as usual) is Jan weer veel te happig met schermen met grote namen, om dan later met allerlei excuses te komen waarom het toch niet gelukt is.quote:
Wij ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:56 schreef GoodShoes het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat de Arctic Monkeys voor 99,9% zekerheid komen spelen op Pinkpop
Topquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lenny Kravitz en Joe Bonamassa op zaterdag aldus de nieuwe Aardschok.
Nee Bonamassa en Kravitz staan op zaterdag, de zondag is voor Arctic Monkeys.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:24 schreef CoJackso het volgende:
Lenny Kravitz is een flinke tegenvaller. Nooit een klik gehad met zijn muziek. Toch een grote naam (sub-headliner) die een groot deel van het budget opslokt. Optreden voor Arctic Monkeys?
Zullen we even een voorspellijstje maken? Eens kijken hoeveel er van uit komt morgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee Bonamassa en Kravitz staan op zaterdag, de zondag is voor Arctic Monkeys.
Zaterdag:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen we even een voorspellijstje maken? Eens kijken hoeveel er van uit komt morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door indiaantje89 op 11-03-2014 17:05:09 ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zaterdag:
Paolo Nutini
Mister & Missisiippi
Les Djinns
Joe Bonamassa
Epica
Bastille
The Temper Trap
Pharell Williams
Bastille
John Mayer
Lenny Kravitz
Moderat
The Rolling Stones
Zondag:
CHVRCHS
The Boxer Rebellion
Chef'Special
Blaudzun
Agnes Obel
Ed Sheeran
Rudimental
HAIM
Gogol Bordello
Robert Plant
The Pretty Reckless
The Offspring
Editors
Major Lazer
Arctic Monkeys
Maandag:
Jett Rebel
Sam Smith
Go Back To The Zoo
The Wombats
The 1975
Mastodon
Jake Bugg
Maximo Park
Fall Out Boy
Stromae
Avenged Sevenfold
Volbeat
Disclosure
Arcade Fire
Metallica
Of heb jij dit al in je mailbox gehad?
Als je zaterdag uitkomt, dan ben jij mijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen morgen wel zien, denk dat we ook nog even langer moeten wachten op The Stonesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mis alleen Ed Kowalczyk.
[ afbeelding ]
Denk iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als je zaterdag uitkomt, dan ben jij mijn held
Yes die conferentie is pas later.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We zullen morgen wel zien, denk dat we ook nog even langer moeten wachten op The Stones
Waar is jou voorspellingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes die conferentie is pas later.
Waar komt dat lijstje ineens vandaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef chansadres het volgende:
Dit zou de line-up zijn die word bekend gemaakt. Zelf niet gekregen maar ziet er geloofwaardig uit:
The Rolling Stones / Arctic Monkeys / Metallica
Arcade Fire / Editors / Lenny Kravitz
Avenged Sevenfold / Mastodon
Ed Sheeran / Stromae / Disclosure
Jake Bugg / Bastille / Kasabian / Fall Out Boy / John Newman / Haim / Biffy Clyro
The 1975 / Rudimental / Within Temptation
Joe Bonamassa / Paolo Nutini / Grouplove
Twenty One Pilots / Robert Plant and the Sensational Space Shifters
The Boxer Rebellion / Blood Red Shoes / Epica / Maximo Park / The Strypes / Go Back to the Zoo / De Jeugd van Tegenwoordig / White Lies Chef’Special / Thomas Azier / Jett Rebel / North Mississippi All Stars / Taymir / Mister & Mississippi / Royal Blood / Jungle / Les Djinns
Iemand die 'actief', is in de muziekscene. ( http://www.allthingsloud.com ) blogje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar komt dat lijstje ineens vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |