Als je het cursieve stuk weglaat rijmt het en past het ook in een rijmschema.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta voor je garant. Charmant naar het middelpunt van de aarde een beest naar al haar vijanden.
Ik weet nog niet hoe ik de terugkeer van je vriend ga handelen alleen... Komt wel goed denk ik
Gelukkig hebben we nog even om daar wat op te bedenkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta voor je garant. Charmant naar het middelpunt van de aarde een beest naar al haar vijanden.
Ik weet nog niet hoe ik de terugkeer van je vriend ga handelen alleen... Komt wel goed denk ik
toch maar eens vaker kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze maakt het nieuws kijken de moeite waard.
Bedankt Tchock. Jij bent daar waar ik de scherpte mis, en aangezien ik nog een lange nacht heb te gaan hoop ik dat je nog lang zal blijven. ( Niet alleen daarom hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het cursieve stuk weglaat rijmt het en past het ook in een rijmschema.
You're poison running through my veins You're poison!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef essnhills het volgende:
I wanna kiss you but your lips are venomous poison![]()
![]()
You're poison
![]()
![]()
Ik vind dit serieus een heel goed nummerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You're poison running through my veins You're poison!
Wat een schitterende teksten. Ik raak weer geėmotioneerd.
lekker nrquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef essnhills het volgende:
I wanna kiss you but your lips are venomous poison![]()
![]()
You're poison
![]()
![]()
Moet je niet powerpoints bekijken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Tchock. Jij bent daar waar ik de scherpte mis, en aangezien ik nog een lange nacht heb te gaan hoop ik dat je nog lang zal blijven. ( Niet alleen daarom hoor![]()
)
Ik ook wel. Volgend jaar in de top 10 van de top2000 denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus een heel goed nummer
Lief.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Tchock. Jij bent daar waar ik de scherpte mis, en aangezien ik nog een lange nacht heb te gaan hoop ik dat je nog lang zal blijven. ( Niet alleen daarom hoor![]()
)
Oké baas. Dan zet ik nu dit nummer op en ga ik weer mijn hart en ziel voor het bedrijf gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je niet powerpoints bekijken?
gr. je manager
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
)
Ik houd altijd wel van dit soort beetje mainstream liedjes.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké baas. Dan zet ik nu dit nummer op en ga ik weer mijn hart en ziel voor het bedrijf geven
Stiekem vind iedereen deze wel mooi om naar te luisteren denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd altijd wel van dit soort beetje mainstream liedjes.
Maar dat zeg ik niet als Mexicanobakker in de buurt is
Vanmiddag werden er wat apres ski en duitse hits gedeeld, heb je dat liever?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
Jemig essnhills wat een zeiknummers vanavond. Ben je in een dramatische bui?
Vertel ons anders wat over de Olympic Studiosquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd altijd wel van dit soort beetje mainstream liedjes.
Maar dat zeg ik niet als Mexicanobakker in de buurt is
[..]
[ afbeelding ]
Nee nee nee nee hoeft nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanmiddag werden er wat apres ski en duitse hits gedeeld, heb je dat liever?
Ik verwijs je graag door naarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertel ons anders wat over de Olympic Studios
Ik heb ook heul andere nummers gedaan hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
Jemig essnhills wat een zeiknummers vanavond. Ben je in een dramatische bui?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |