Vanwaar de hartjes in je UI? Ben je verliefd?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgerond al. Dit zijn de vrije keuzes.
goejen keuzesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik ben gewoon aan het youtuben
Ik had gister appeltaart voor hem klaar gezet voor het raam voor hem. Sindsdien heeft hij die UIquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanwaar de hartjes in je UI? Ben je verliefd?
I knowquote:
En dan ook zo kruipen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
Misschien wil Dionne Stax volgend jaar wel meedoen aan WIDM
[ afbeelding ]
Nee, Paxcon. Gewoon. Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit. Het is dat ik narcistisch ben anders zou ik het niet volhouden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanwaar de hartjes in je UI? Ben je verliefd?
Verder met de 80s dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik ben gewoon aan het youtuben
Toen MTV nog video's uitzond kwam die super vaak langs en ik vind het zo'n vage clipquote:
Leuke meidquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar heeft hij niets over gezegd. Hij zei dat hij het lekker vond en dat hij op ieder moment in slaap kon vallen (waarschijnlijk omdat het hem goed heeft gesmaakt) en dat hij wel zin had in seks. Zodoende dat dus, en toen gingen we slapen. En ik ben altijd vroeg wakker en toen sliep hij nog, maar toen was het bijna tijd om aanwezig te zijn in de toiletten waar we hadden afgesproken en ik wilde Pax niet achterlaten omdat ik van hem houd.
Snappie?
En dit. Toch het schouderklopje aan een stalker. Je bewust dom houden en het toelatenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister appeltaart voor hem klaar gezet voor het raam voor hem. Sindsdien heeft hij die UI
Denk jij dat Erik morgenochtend nog online is of pas morgenmiddag ergens?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen MTV nog video's uitzond kwam die super vaak langs en ik vind het zo'n vage clip
Ik kies voor deze ipv Losing my religion.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit. Het is dat ik narcistisch ben anders zou ik het niet volhouden.
Ik kwam achter de simpelheid van het GIFjes maken en ben nu verslaafd.
[..]
Verder met de 80s dan?
Als hij ook werkelijk van jou houdt had hij je laten gaan om mijn lusten te stillen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar heeft hij niets over gezegd. Hij zei dat hij het lekker vond en dat hij op ieder moment in slaap kon vallen (waarschijnlijk omdat het hem goed heeft gesmaakt) en dat hij wel zin had in seks. Zodoende dat dus, en toen gingen we slapen. En ik ben altijd vroeg wakker en toen sliep hij nog, maar toen was het bijna tijd om aanwezig te zijn in de toiletten waar we hadden afgesproken en ik wilde Pax niet achterlaten omdat ik van hem houd.
Snappie?
ik ken d'r niet eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik reken er stiekem op dat wanneer er een minder zachtzinnige stalker langs komt jij me beschermt als in 'zoek iemand anders om te stalken!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit. Toch het schouderklopje aan een stalker. Je bewust dom houden en het toelaten
Ik sta voor je garant. Charmant naar het middelpunt van de aarde een beest naar al haar vijanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik reken er stiekem op dat wanneer er een minder zachtzinnige stalker langs komt jij me beschermt als in 'zoek iemand anders om te stalken!'
![]()
Dus zachtaardige stalkers moet ik wel een beetje tevreden houden natuurlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kies voor deze ipv Losing my religion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |