zoals?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook heul andere nummers gedaan hoortoen was je er gewoon nog niet
Ja goed hèquote:
Die zijn altijdquote:
Als je dat #neverforget filmpje uit mijn signature luistert hoor je nog meer Garfunkel!quote:
Baasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat #neverforget filmpje uit mijn signature luistert hoor je nog meer Garfunkel!
#brighteyes
quote:
Oh dat had ik nog niet eens gezien. Great Minds Think Alike.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Baas
Ik heb dinsdag nog een lans gebroken voor Bright Eyes
[..]
Ook een pareltje inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet eens gezien. Great Minds Think Alike.
Nu ga ik voor The sound of silence
Paul Simon - Graceland, door vele omschreven als één van de beste albums ooit...quote:
Oh zo goed ben ik er niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul Simon - Graceland, door vele omschreven als één van de beste albums ooit...
Vind jij dat ook na paar nummers heel erg eentonig en daarmee saai worden?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
Kijk naar zijn extreem toffe dansje vanaf 3:15 ess
Ze hebben dat hele concert gefilmd alsof het een toneelstuk is of zo in hele goede kwaliteit voor die tijd en hij heeft dat veel te grote grijze pak aanquote:
Aha. Waarschijnlijk zal jij Graceland ook wel op prijs stellen dan. Ik word er altijd ietwat duf van, en dat is niet bedoeling als je een heel album luistert.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh zo goed ben ik er niet van op de hoogte
Ik ken alleen de klassiekers en die vind ik wel aardig maar ik heb ze niet op m'n telefoon ofzo. Dus ben er niet heeeel erg fan van. Wel mooie nummertjes.
Ik heb hem even apart gezet op Spotify, ik zal er eens naar kijken (niet nu iig)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Waarschijnlijk zal jij Graceland ook wel op prijs stellen dan. Ik word er altijd ietwat duf van, en dat is niet bedoeling als je een heel album luistert.
Die is ook zeker goed te luisteren jaquote:
Oh ik draaide eerder vanavond de gewone versie hiervanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier met Chevy Chase (Pierce uit Community)
Of uit National Lampoon of hoe die films ook heten
Nog zo'n leuke connectie: dit is Ricky Gervais in zijn jonge jarenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier met Chevy Chase (Pierce uit Community)
Of uit National Lampoon of hoe die films ook heten
Hoiquote:
Ben afgelopen week pas begonnen met Office UK maar het is nu al baasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog zo'n leuke connectie: dit is Ricky Gervais in zijn jonge jaren
[ afbeelding ]
Die moest ik ook een keer op de piano, was nog best moeilijk.quote:
OMG Hier heb ik met m'n broers op staan springen johquote:
Je meent hetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die moest ik ook een keer op de piano, was nog best moeilijk.
http://www.dumpert.nl/med(...)tropoortje_ever.htmlquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)tropoortje_ever.html
Dit moet je eens kijken
(heeft met die song te maken)
die is ook defectquote:
Annies songquote:
Ja gooi het daar maar op. Stiekem heb je in mijn posthistory gezien dat ik daar ook kom en stalk je me gewoon die kant op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind bagger gifjes maken veelte leukVBL-SC en GRTD gehad. Tijd om een ONZ-SC te kapen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gooi het daar maar op. Stiekem heb je in mijn posthistory gezien dat ik daar ook kom en stalk je me gewoon die kant op.
Als je naar dumpert gaat kan je Johan Derksen zonder oogballen shoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind bagger gifjes maken veelte leukVBL-SC en GRTD gehad. Tijd om een ONZ-SC te kapen
Johnny Cash in 1971 on TV singing Man in Black.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in de 90s gekomen met cotton eye joe
Inso. Ik heb je overigens een mooi stukje historisch liberale tekst in je FoBo gegeven een tijd terug.quote:
even lezenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik heb je overigens een mooi stukje historisch liberale tekst in je FoBo gegeven een tijd terug.
Hoe zijn wij tot zulke posters geworden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat dit je favoriete artiest is.
Dus niet tupac
waar kom jij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gooi het daar maar op. Stiekem heb je in mijn posthistory gezien dat ik daar ook kom en stalk je me gewoon die kant op.
Ja nou ehm, KPD?quote:
Mooi nummer. Heb Cotton Eye Joe speciaal stopgezet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik spam lekker door met oudere nostalgische nummers.
[..]
Hoe zijn wij tot zulke posters geworden?
wij zijn geen gamers, anders had Littlerabbit wel in GAM gezetenquote:
Nooit gespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wij zijn geen gamers, anders had Littlerabbit wel in GAM gezeten
meer one hit wonders graagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik spam lekker door met oudere nostalgische nummers.
[..]
Hoe zijn wij tot zulke posters geworden?
Nee. kan je krijgen. Ik ga even een afweging tussen doorhalen of slapen makenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
meer one hit wonders graag
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:32 schreef Koen66 het volgende:
verdammt, ik dacht ff dat het morgen zaterdag was
Deze zat nergens in denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke GTA zat deze?
Mooie clip trouwens.
Zeg gewoon tegen jezelf:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. kan je krijgen. Ik ga even een afweging tussen doorhalen of slapen maken
89% van alle Poolse joden zijn omgekomen. Toch indrukwekkend dat toch 11% is weten te ontkomenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
hier een echte classic uit rotterdam van 2012
revolutie van warschau dit datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
89% van alle Poolse joden zijn omgekomen. Toch indrukwekkend dat toch 11% is weten te ontkomen
Ik wilde een grapje maken maar ik houd me in vanwege de ernst van de situatie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
89% van alle Poolse joden zijn omgekomen. Toch indrukwekkend dat toch 11% is weten te ontkomen
zekersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel tof dat we het hele topic de TT eren
En het volgend topic niet meer!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel tof dat we het hele topic de TT eren
Deze SC wordt gedomineerd door Feyenoorders. Voel je vrij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken maar ik houd me in vanwege de ernst van de situatie.
Ik voel me vereerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |