die is ook defectquote:
Annies songquote:
Ja gooi het daar maar op. Stiekem heb je in mijn posthistory gezien dat ik daar ook kom en stalk je me gewoon die kant op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind bagger gifjes maken veelte leukVBL-SC en GRTD gehad. Tijd om een ONZ-SC te kapen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gooi het daar maar op. Stiekem heb je in mijn posthistory gezien dat ik daar ook kom en stalk je me gewoon die kant op.
Als je naar dumpert gaat kan je Johan Derksen zonder oogballen shoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind bagger gifjes maken veelte leukVBL-SC en GRTD gehad. Tijd om een ONZ-SC te kapen
Johnny Cash in 1971 on TV singing Man in Black.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in de 90s gekomen met cotton eye joe
Inso. Ik heb je overigens een mooi stukje historisch liberale tekst in je FoBo gegeven een tijd terug.quote:
even lezenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik heb je overigens een mooi stukje historisch liberale tekst in je FoBo gegeven een tijd terug.
Hoe zijn wij tot zulke posters geworden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat dit je favoriete artiest is.
Dus niet tupac
waar kom jij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gooi het daar maar op. Stiekem heb je in mijn posthistory gezien dat ik daar ook kom en stalk je me gewoon die kant op.
Ja nou ehm, KPD?quote:
Mooi nummer. Heb Cotton Eye Joe speciaal stopgezet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik spam lekker door met oudere nostalgische nummers.
[..]
Hoe zijn wij tot zulke posters geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |