Hij gaat er wel eerst even een poosje op zitten ...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:20 schreef Re het volgende:
Dat handje gebruik je toch echt voor jezelf
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:20 schreef Re het volgende:
Dat handje gebruik je toch echt voor jezelf
Altijd fijn als mensen weinig te doen hebben op FOK! en dan maar anderen gaan afzeiken om niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat er wel eerst even een poosje op zitten ...
Beter dan vrouwen die je nog nooit hebt gezien complimenten geven om hun uiterlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:38 schreef F1978 het volgende:
Altijd fijn als mensen weinig te doen hebben op FOK! en dan maar anderen gaan afzeiken om niks
Gezien op foto's, maar niet in het echt als je dat bedoeld nee... maar lang niet iedereen ziet de vrouwen of mannen van FOK! prive, dus ja ..... dan ben ik helaas voor jou geen uitzondering inquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beter dan vrouwen die je nog nooit hebt gezien complimenten geven om hun uiterlijk
Mss een keer van je zolder afkomenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Gezien op foto's, maar niet in het echt als je dat bedoeld nee... maar lang niet iedereen ziet de vrouwen of mannen van FOK! prive, dus ja ..... dan ben ik helaas voor jou geen uitzondering in
Uhmmmm jij bent net zo anders hoor, maakt jou dus ook een creepquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss een keer van je zolder afkomencreep
Heb het ook nooit ontkent. Al kan ik me niet herinneren dat ik ooit 16-jarige meisjes heb benaderd met vulgaire intenties.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Uhmmmm jij bent net zo anders hoor, maakt jou dus ook een creep
Ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan hoor, dus wat jij nu weer van andere FOK!-mensen heb gehoord weet ik niet, maar is niet mijn pakkie aan gelukkigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb het ook nooit ontkent. Al kan ik me niet herinneren dat ik ooit 16-jarige meisjes heb benaderd met vulgaire intenties.
Dat komt doordat die mensen weer meer te doen hebben in het echte leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:38 schreef F1978 het volgende:
Altijd fijn als mensen weinig te doen hebben op FOK! en dan maar anderen gaan afzeiken om niks
Tja, dat zou goed kunnen ja.... ik heb gelukkig niet veel verplichtingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt doordat die mensen weer meer te doen hebben in het echte leven.
Ik zie lunchen in de stad met een goede vriend niet als een verplichting.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef F1978 het volgende:
Tja, dat zou goed kunnen ja.... ik heb gelukkig niet veel verplichtingen.
Ik zie films en series kijken bv om maar wat te noemen ook niet als een verplichting, dus snap het punt wat je probeert te maken nog steeds niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie lunchen in de stad met een goede vriend niet als een verplichting.
Was toch geen rocket science?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef F1978 het volgende:
Ik zie films en series kijken bv om maar wat te noemen ook niet als een verplichting, dus snap het punt wat je probeert te maken nog steeds niet eigenlijk.
Nee, daarvoor bedoel ik natuurlijk... jij begon een opmerking tegen mij te maken, meen ik mij te herinneren, zo begon deze discussie..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was toch geen rocket science?
Jij begint over verplichtingen als ik het over dingen doen in het echte leven heb.
Hier begon jij als eerste wat te zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat er wel eerst even een poosje op zitten ...
Joh!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:10 schreef F1978 het volgende:
Hier begon jij als eerste wat te zeggen
Is het vaak ook ja, dat klopt iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Copycat het volgende:
Tegen een grapje kun je ook al niet echt, hè?
Damn, jouw leven moet zwaar zijn.
Kusje erop.
En dus heeft verandering tijd nodig voor mij, wat niet makkelijk is kan ik je zeggen, dus wees maar blij dat je mij niet kent IRLquote:
Ik zou ze aanklagen. En een cursus Lighten Up gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:11 schreef F1978 het volgende:
Is het vaak ook ja, dat klopt idd
Mijn ouders hebben een serieus iemand van mij gemaakt, ben ik ze nog altijd dankbaar voor
Te laat daarvoor... op je 35e nog volledig veranderen, gaat toch wat lastiger dan begin 20e bv...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen. En een cursus Lighten Up gaan volgen.
Onaantrekkelijk, zo'n defaitistische houding. Maar als het voor jou werkt ...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:13 schreef F1978 het volgende:
Te laat daarvoor... op je 35e nog volledig veranderen, gaat toch wat lastiger dan begin 20e bv...
Tja, humor heb je van nature of je hebt het niet... dat leer je echt niet even aan van iemand hoor.... die dingen hebben veel tijd nodig... als het al ooit lukt... ik heb het vaker geprobeerd, maar mensen zien je toch al zoals je bent... je hebt dus al geen kans meer om anders gezien te worden..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onaantrekkelijk, zo'n defaitistische houding. Maar als het voor jou werkt ...
Succes ermee!
Klopt, ook dat ben ik nog eens.... kan je nagaan zo'n slecht mens ik ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ken je helemaal niet, maat je komt op mij als een zeikerd over.
Maar ik ga wat anders doen.
complimenten is het probleem jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, humor heb je van nature of je hebt het niet... dat leer je echt niet even aan van iemand hoor.... die dingen hebben veel tijd nodig... als het al ooit lukt... ik heb het vaker geprobeerd, maar mensen zien je toch al zoals je bent... je hebt dus al geen kans meer om anders gezien te worden..
Laten we eerlijk zijn, hier op FOK! wordt ik ook gezien als de duivel, omdat ik complimenten alleen maar geef, denk je nou echt dat ik ooit van die naam hier af kom.
Geloof het maar niet, mensen denken hier niet zo ruim hoor
Blijkbaar wel, verder doe ik niks verkeerd hier... dus zeg jij het maar wat ik fout doe dan, ik zie het zelf niet namelijk ??quote:
Zou het niet kunnen liggen aan de overdreven kwijlerige wijze waarop je ze geeft, en dan ook alleen maar aan vrouwelijke users, waardoor die je een engerd eersteklas vinden? Just a thought.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef F1978 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, hier op FOK! wordt ik ook gezien als de duivel, omdat ik complimenten alleen maar geef, denk je nou echt dat ik ooit van die naam hier af kom.
uhmmm... als ze er zo over denken allemaal, dan ben ik niet te beroerd om te veranderen in elk geval.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen liggen aan de overdreven kwijlerige wijze waarop je ze geeft, en dan ook alleen maar aan vrouwelijke users, waardoor die je een engerd eersteklas vinden? Just a thought.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen liggen aan de overdreven kwijlerige wijze waarop je ze geeft, en dan ook alleen maar aan vrouwelijke users, waardoor die je een engerd eersteklas vinden? Just a thought.
Dit. Duizend maal dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Uhm ... Ik had even wat postgeschiedenis gecheckt. En hij complimenteert ook Hakuna. Maar die heeft een vlecht, dus dat kan verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:
quote:
Het spijt me ontzettend dat ik jullie zo'n slechte tijd heb bezorgd en dat het zo'n lijdensweg is geworden voor jullie, kunnen jullie me ooit vergeven ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Ik had even wat postgeschiedenis gecheckt. En hij complimenteert ook Hakuna. Maar die heeft een vlecht, dus dat kan verwarrend zijn.
Een mooie eerste stap zou al zijn om die tagline te vervangen voor iets wat minder snel braakneigingen opwekt. Als ik ''Altijd goed voor vrouwen zijn, zelfs als de relatie voorbij zou gaan'' lees, gaan er bij mij al een stuk of 100 alarmbellen rinkelen. Kun je nagaan wat het doet met vrouwen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het spijt me ontzettend dat ik jullie zo'n slechte tijd heb bezorgd en dat het zo'n lijdensweg is geworden voor jullie, kunnen jullie me ooit vergeven ?![]()
![]()
Ok... done... even verversen natuurlijk anders zie je het niet misschien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een mooie eerste stap zou al zijn om die tagline te vervangen voor iets wat minder snel braakneigingen opwekt. Als ik ''Altijd goed voor vrouwen zijn, zelfs als de relatie voorbij zou gaan'' lees, gaan er bij mij al een stuk of 100 alarmbellen rinkelen. Kun je nagaan wat het doet met vrouwen.
Dramaqueen. Ik heb me pas vandaag een klein beetje in je verdiept. Met deze uitkomst.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef F1978 het volgende:
Het spijt me ontzettend dat ik jullie zo'n slechte tijd heb bezorgd en dat het zo'n lijdensweg is geworden voor jullie, kunnen jullie me ooit vergeven ?![]()
![]()
Geloof me, ik ben het echt niet waard om in te verdiepen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dramaqueen. Ik heb me pas vandaag een klein beetje in je verdiept. Met deze uitkomst.
Dat is al een stuk beter, F1978. Een beetje oubollig en een hoog Gerard Cox-gehalte misschien, maar we komen er wel met je. Op een dag ben jij ook gewoon een dickswingende hippe user.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... done... even verversen natuurlijk anders zie je het niet misschien.
Geloof je dat nou echtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter, F1978. Een beetje oubollig en een hoog Gerard Cox-gehalte misschien, maar we komen er wel met je. Op een dag ben jij ook gewoon een dickswingende hippe user.
Waarom denk je ik je nu pas opmerk? En de verdieping slecht twee topics kostte?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef F1978 het volgende:
Geloof me, ik ben het echt niet waard om in te verdiepen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |