Ik zou ze aanklagen. En een cursus Lighten Up gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:11 schreef F1978 het volgende:
Is het vaak ook ja, dat klopt idd
Mijn ouders hebben een serieus iemand van mij gemaakt, ben ik ze nog altijd dankbaar voor
Te laat daarvoor... op je 35e nog volledig veranderen, gaat toch wat lastiger dan begin 20e bv...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen. En een cursus Lighten Up gaan volgen.
Onaantrekkelijk, zo'n defaitistische houding. Maar als het voor jou werkt ...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:13 schreef F1978 het volgende:
Te laat daarvoor... op je 35e nog volledig veranderen, gaat toch wat lastiger dan begin 20e bv...
Tja, humor heb je van nature of je hebt het niet... dat leer je echt niet even aan van iemand hoor.... die dingen hebben veel tijd nodig... als het al ooit lukt... ik heb het vaker geprobeerd, maar mensen zien je toch al zoals je bent... je hebt dus al geen kans meer om anders gezien te worden..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onaantrekkelijk, zo'n defaitistische houding. Maar als het voor jou werkt ...
Succes ermee!
Klopt, ook dat ben ik nog eens.... kan je nagaan zo'n slecht mens ik ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ken je helemaal niet, maat je komt op mij als een zeikerd over.
Maar ik ga wat anders doen.
complimenten is het probleem jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, humor heb je van nature of je hebt het niet... dat leer je echt niet even aan van iemand hoor.... die dingen hebben veel tijd nodig... als het al ooit lukt... ik heb het vaker geprobeerd, maar mensen zien je toch al zoals je bent... je hebt dus al geen kans meer om anders gezien te worden..
Laten we eerlijk zijn, hier op FOK! wordt ik ook gezien als de duivel, omdat ik complimenten alleen maar geef, denk je nou echt dat ik ooit van die naam hier af kom.
Geloof het maar niet, mensen denken hier niet zo ruim hoor
Blijkbaar wel, verder doe ik niks verkeerd hier... dus zeg jij het maar wat ik fout doe dan, ik zie het zelf niet namelijk ??quote:
Zou het niet kunnen liggen aan de overdreven kwijlerige wijze waarop je ze geeft, en dan ook alleen maar aan vrouwelijke users, waardoor die je een engerd eersteklas vinden? Just a thought.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef F1978 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, hier op FOK! wordt ik ook gezien als de duivel, omdat ik complimenten alleen maar geef, denk je nou echt dat ik ooit van die naam hier af kom.
uhmmm... als ze er zo over denken allemaal, dan ben ik niet te beroerd om te veranderen in elk geval.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen liggen aan de overdreven kwijlerige wijze waarop je ze geeft, en dan ook alleen maar aan vrouwelijke users, waardoor die je een engerd eersteklas vinden? Just a thought.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen liggen aan de overdreven kwijlerige wijze waarop je ze geeft, en dan ook alleen maar aan vrouwelijke users, waardoor die je een engerd eersteklas vinden? Just a thought.
Dit. Duizend maal dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Uhm ... Ik had even wat postgeschiedenis gecheckt. En hij complimenteert ook Hakuna. Maar die heeft een vlecht, dus dat kan verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:
quote:
Het spijt me ontzettend dat ik jullie zo'n slechte tijd heb bezorgd en dat het zo'n lijdensweg is geworden voor jullie, kunnen jullie me ooit vergeven ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Ik had even wat postgeschiedenis gecheckt. En hij complimenteert ook Hakuna. Maar die heeft een vlecht, dus dat kan verwarrend zijn.
Een mooie eerste stap zou al zijn om die tagline te vervangen voor iets wat minder snel braakneigingen opwekt. Als ik ''Altijd goed voor vrouwen zijn, zelfs als de relatie voorbij zou gaan'' lees, gaan er bij mij al een stuk of 100 alarmbellen rinkelen. Kun je nagaan wat het doet met vrouwen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het spijt me ontzettend dat ik jullie zo'n slechte tijd heb bezorgd en dat het zo'n lijdensweg is geworden voor jullie, kunnen jullie me ooit vergeven ?![]()
![]()
Ok... done... even verversen natuurlijk anders zie je het niet misschien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een mooie eerste stap zou al zijn om die tagline te vervangen voor iets wat minder snel braakneigingen opwekt. Als ik ''Altijd goed voor vrouwen zijn, zelfs als de relatie voorbij zou gaan'' lees, gaan er bij mij al een stuk of 100 alarmbellen rinkelen. Kun je nagaan wat het doet met vrouwen.
Dramaqueen. Ik heb me pas vandaag een klein beetje in je verdiept. Met deze uitkomst.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef F1978 het volgende:
Het spijt me ontzettend dat ik jullie zo'n slechte tijd heb bezorgd en dat het zo'n lijdensweg is geworden voor jullie, kunnen jullie me ooit vergeven ?![]()
![]()
Geloof me, ik ben het echt niet waard om in te verdiepen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dramaqueen. Ik heb me pas vandaag een klein beetje in je verdiept. Met deze uitkomst.
Dat is al een stuk beter, F1978. Een beetje oubollig en een hoog Gerard Cox-gehalte misschien, maar we komen er wel met je. Op een dag ben jij ook gewoon een dickswingende hippe user.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... done... even verversen natuurlijk anders zie je het niet misschien.
Geloof je dat nou echtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter, F1978. Een beetje oubollig en een hoog Gerard Cox-gehalte misschien, maar we komen er wel met je. Op een dag ben jij ook gewoon een dickswingende hippe user.
Waarom denk je ik je nu pas opmerk? En de verdieping slecht twee topics kostte?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef F1978 het volgende:
Geloof me, ik ben het echt niet waard om in te verdiepen hoor.
Heel goed...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom denk je ik je nu pas opmerk? En de verdieping slecht twee topics kostte?
En ik er nu alweer klaar mee ben?
Nu klink je een beetje als Dr. Evil die van plan is wraak te nemen op de mensheid, maar zo goed ken ik je nu ook weer niet natuurlijk. Waarom had je een ban van maar liefst drie weken dan? Dat lukt zelfs Weissman niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt![]()
Ik zal altijd als slecht worden gezien door iedereen hier, ha .... so be it... het is mijn eigen schuld allemaal he, niemand anders heeft ooit schuld hier behalve ik....
Mensen lokken mij uit en wie krijgt de schuld en een ban van 3 weken, ik weer... omdat ik reageer op anderen die MIJ uitlokken in eerste instantie
Ja van hem heb ik ook last gehad idd... die zeikte ook al steeds zonder me te helpen, waar dit forum neem ik aan ook voor is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu klink je een beetje als Dr. Evil die van plan is wraak te nemen op de mensheid, maar zo goed ken ik je nu ook weer niet natuurlijk. Waarom had je een ban van maar liefst drie weken dan? Dat lukt zelfs Weissman niet.
Dus je doet je hier heel anders voor dan je irl bent? Waarom?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:54 schreef F1978 het volgende:
Ironisch, als de mensen mij in het echt zouden kennen, zouden ze nooit doorhebben dat ik F1978 ben.
Omdat alles wat ik hier zeg tegen mij gebruikt blijkbaar wordt heb ik al vaak zat gemerkt, dus waarom mijn echte ik laten zien dan, dus zie ik het nut daar niet van in.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus je doet je hier heel anders voor dan je irl bent? Waarom?
het leven is alleen zwaar op FOK! .... IRL heb ik geen problemen van welke aard dan ook gelukkig.quote:
Blij dat ik het vroe.. oh wacht...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
het leven is alleen zwaar op FOK! .... IRL heb ik geen problemen van welke aard dan ook gelukkig.
Ik ben gezond, was goed voor mijn ex (uit elkaar gegroeid)... heb mijn series en films die ik vaak kijk... ben gelukkig zat verder.
Kun jij hem niet eens mee op date nemen, DeePee? Dat je hem ook eens aan het lachen krijgt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Blij dat ik het vroe.. oh wacht...
Dat doen ze toch wel, dus wat maakt het uit... wie ik hier ben, ik kan al ruim 4 weken mijn DM en PM ook niet gebruiken, dus ga ik uiteraard niet alles bloot op het forum eerlijk vertellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dus ga je je anders voordoen dan je bent waarna mensen alsnog ( of juist daarom zelfs) van alles tegen je gebruiken. De logica ontgaat me hier wat...
WTFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kun jij hem niet eens mee op date nemen, DeePee? Dat je hem ook eens aan het lachen krijgt?
Eh ja. Ondanks dat ik nu nog niet weet waarom je een ban had van drie weken, zegt iets me dat ik nu enorm opgelucht moet zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel, dus wat maakt het uit... wie ik hier ben, ik kan al ruim 4 weken mijn DM en PM ook niet gebruiken, dus ga ik uiteraard niet alles bloot op het forum eerlijk vertellen.
why is that ???quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ondanks dat ik nu nog niet weet waarom je een ban had van drie weken, zegt iets me dat ik nu enorm opgelucht moet zijn.
Eindig de dag met een glimlach. Of het hoofd bruusk achterover werpen in de nek terwijl je bulderlach door de zolderkamer heen galmt. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
WTFhet is je nu al gelukt, ik lach me rot hier... godver
Ja, geen probleem... je bent een echte topman, jij helpt tenminste mensen en zeikt ze niet af, wat veel FOK!kers en FOK!sters wel doen en zooooo makkelijk is, maar ook zwakker qua karakter.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eindig de dag met een glimlach. Of het hoofd bruusk achterover werpen in de nek terwijl je bulderlach door de zolderkamer heen galmt. Graag gedaan.
Eh. Je zou mijn dmbox eens moeten checken af en toe. Pure, onversneden haat jegens mijn immer behulpzame persoontje. En dat terwijl ik - zoals eenieder weet - altijd sympathiek en begripvol probeer te zijn naar anderen toe, nooit een onvertogen woord. Eigenlijk ben ik gewoon een tweede jij. Maar dan minus wat factoren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, geen probleem... je bent een echte topman, jij helpt tenminste mensen en zeikt ze niet af, wat veel FOK!kers en FOK!sters wel doen en zooooo makkelijk is, maar ook zwakker qua karakter.
Dus uiteindelijk hebben die zichzelf er alleen maar mee.
Jij bent geen Average Joe, ook geen Hungry Joe... maar een TOPgun Joe .... een echte FOK! baas
oh oke... wat vreemd dat jij dan vreemde mailtjes krijgt, want je komt juist goed over vind ik...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh. Je zou mijn dmbox eens moeten checken af en toe. Pure, onversneden haat jegens mijn immer behulpzame persoontje. En dat terwijl ik - zoals eenieder weet - altijd sympathiek en begripvol probeer te zijn naar anderen toe, nooit een onvertogen woord. Eigenlijk ben ik gewoon een tweede jij. Maar dan minus wat factoren.![]()
Ik ga nu van de schrik maar snel even bier drinken trouwens. Lators!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |