quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef missjoker het volgende:
Had al een ander topic geopend betreft teleurstellingen besefte me daardoor dat het tijd is voor zijn inzet en ik mezelf niet meer gek moet laten maken in loze beloftes.
Geen van allen, maar Murdera toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef seasushi het volgende:
Gevonden users:
The Joker
Jokerpdm
Joker
FredJoker
janjoker
Joker1977
jokersmile
thejoker80
CrazyJoker
THEDUTCHJOKER
The_Joker
TheJoker
Jan_Joker
joker2
TheJoker_LS
Jopiexjoker
jokerjoep
Jokerface
TheNastyJoker
Joker76
PokerJoker
Thajoker
JOKER64
-TheJoker-
Joker0086
TheJoker.
WhiteJoker
omejoker
thejoker-1s
Twiztid-Joker
Joker1989
Jokertje
djoker
Joker100
Joker89
jokerisbaas
TheJokerGuy
Djokerman
dutch_joker
TheJoker1337
Wie?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen van allen, maar Murdera toch?
2Nutz schijnt ook nog van het een en ander te weten..
*maakt zak popcorn open*
Re heeft de mail waarin de grote onbekende zichzelf een keer "joker" heeft genoemd, laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:36 schreef missjoker het volgende:
"Ik zal toch tussendoor even een mailtje hier plaatsen van die gene, puur om eens de inhoud van berichten te delen"
~nee, dat doe je niet, dus~
En terecht. Privégegevens zo openbaar delen op een forum is niet te verantwoorden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
Re heeft de mail waarin de grote onbekende zichzelf een keer "joker" heeft genoemd, laten verdwijnen.
Vindt ik op zich ook, maar dat was waarop ik op de naam joker kwam samen met haar username.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En terecht. Privégegevens zo openbaar delen op een forum is niet te verantwoorden.
En dan is er ook nog iets met publicatie versus briefgeheim.
Lees het topic nog eens heel goed doorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:13 schreef Sekhmet het volgende:
Maar om wie gaat het nou???? FOKnaam mag toch wel gegeven worden?
![]()
Die info is toch wel nodig om TS haar vraag te beantwoorden. Anders zou ik zeggen, ga op zelfverdediging en negeer hem (is het nou de ex of de mailman?)
[ afbeelding ]
Murdera?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef aijumu het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens heel goed door
U gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Murdera?!
Nah...too obvious. Anti-climax zelfs, dan hadden ze het nog wel iets spannender mogen maken
Dat zou het wmb wel interessant maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Murdera?!
Nah...too obvious. Anti-climax zelfs, dan hadden ze het nog wel iets spannender mogen maken
quote:
Dat mag Murdera zelf even uitleggen al geloof ik dat het dus dat laatste isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Vraag 2 dan; is hij (ben nog steeds niet 100% van overtuigd) een ex of is hij de man die 119 mailtjes heeft gestuurd, maar die ze nooit IRL heeft ontmoet?
Heb je beide al eens gedaan, want beide opties zullen je helpen namelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef missjoker het volgende:
Negeren of eens voor mezelf opkomen?
Ik begreep dat laatste, zeker na de volgende reactie van de ts daarop dat zij het aan haar kinderen heeft verteld omdat hij dat ook heeft gedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Vraag 2 dan; is hij (ben nog steeds niet 100% van overtuigd) een ex of is hij de man die 119 mailtjes heeft gestuurd, maar die ze nooit IRL heeft ontmoet?
Ah, juist.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
Re heeft de mail waarin de grote onbekende zichzelf een keer "joker" heeft genoemd, laten verdwijnen.
ik kan niet bannenquote:
Ik zou de FA's een note gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik kan niet bannen![]()
maar deze door de vingers gezien, is blijkbaar een nieuwe...
Die gene heeft het absoluut niet op briefgeheimen!!! Eerder andersom hoor haha.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En terecht. Privégegevens zo openbaar delen op een forum is niet te verantwoorden.
En dan is er ook nog iets met publicatie versus briefgeheim.
Thanks, Grtzquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Heb je beide al eens gedaan, want beide opties zullen je helpen namelijk.
Geen probleem, ben gewoon blij als het jou helpt en zal helpenquote:
ik krijg bij jou altijd het idee dat je via fok meer pussy weet te regelen dan een kattenvanger op een vismarkt. Heb je er al een dm aan gewaagd?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Geen probleem, ben gewoon blij als het jou helpt en zal helpen
Je moest eens weten; firefly is er niks bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ik krijg bij jou altijd het idee dat je via fok meer pussy weet te regelen dan een kattenvanger op een vismarkt. Heb je er al een dm aan gewaagd?
kan niet, pas na een par dagen kun je DMmenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moest eens weten; firefly is er niks bij.
OF.... ik ben gewoon complimenteus van nature en ben tevreden als ik een handje kan meehelpen hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ik krijg bij jou altijd het idee dat je via fok meer pussy weet te regelen dan een kattenvanger op een vismarkt. Heb je er al een dm aan gewaagd?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
OF.... ik ben gewoon complimenteus van nature en ben tevreden als ik een handje kan meehelpen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |