Nou kies ik bewust een mail zonder namen, zonder enige benadeling van wie dan ook.
Puur om te laten zien wat voor inhoud de mailtjes hadden.
En word gewoon geblokt, is nu wel duidelijk dat er hier een samenwerkingsverband gaande is,
iets wat ik ook niet anders verwacht had. Als die gene zelf niet nog zijn toegang heeft tot FOK en dit zelf doet.
Alle voorkomende namen hebben niks met die persoon te maken, en heb besloten het ook maar beter niet openbaar te maken, omdat ik er weinig mee bereik denk ik.
En ondanks de wisselende reacties heb ik er toch wel wat aan gehad, misschien toch vanwege het van je afschrijven.
Het geen waar ik gewoon het meest verbaast van sta, is dat iemand eerst je mail vol met spam gooit in verhalen, en volop geniet van de aandacht en het luisterende oor.
En dan plotseling roept geen tijd te hebben en me te beloven dat het echt komt door andere prio's.
Waarvan ik dus eerst dacht oke gaat om zijn zoontje, al is een goedemorgen ofzo toch gene tijd rovende tekst. En dan ontdek ik dat zijn tijd wel besteed word aan echt nutteloze topics op FOK.
Is iets wat je voor jezelf probeert te begrijpen, omdat de persoon er zelf geen antwoord op geeft.
Maar er is 1 iemand in mijn leven waarvan ik toch wel gauw zijn mening aanneem en dat in combi met deze topic, heb ik besloten mezelf niet te verlagen.
Voor de mensen die een bepaald beeld hierdoor hebben gekregen, die mening mag je hebben.
Ben inderdaad labiel als het op sterke gevoelens aankomt, maar verder een vrouw met haar hart op de juiste plek en als iemand die niet waardeerd, is het ZIJN verlies.
Ik weet wat ik te bieden heb, en ja heb ook mijn zwaktes.
Mijn twijfels bij mensen hun berichten moet ik wat serieuzer nemen, en er gewoon continu vanuit gaan dat het maar getypte woorden zijn, tot ze in werkelijkheid getoond worden.
Stukje karakter toch aan te zien passen, en kan beter daar mijn energie in steken dan gaan meedoen in zijn schuilen achter een masker.
Thanks voor de soms harde, maar wel duidelijke meningen.
Fijne avond allemaal, Grtz