Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti!Waarom doe je niet aan Valentijnsdag? Wat is dat voor anarchistische houding?
Is toch leuk, bloemen en chocolade en kusjes en verrassingen en uit eten!
Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:52 schreef Fiorano het volgende:
Ik sta nu de hele dag ergens toegangkaartjes te bliepen. Wel een dagje van 16u a ¤15 pu. Kan ik weer even m'n bankrekening spekken
Dat je op Valentijnsdag een beetje extra zoetsappig en klef doet is toch gewoon leuk voor een keertje.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.
Ondernemers doen het niet voor de sfeer, ondernemers doen het omdat ze weten dat Henk en Ingrid toch wel betalen vanwege de naam die Valentijnsdag heeft. De enige reden dat ze mee doen is omdat de commercieel gezien een enorme slag slaan. Iedere dag van het jaar is een roos ¤1 - 1,50, maar op Valentijnsdag ¤4.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
ondernemers doen ook net even dat extra beetje voor de sfeer.
Ik denk eigenlijk dat jij Sara heet.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:20 schreef Sarasi het volgende:
Hallo, ik ben Ingrid en ik ben gelukkig.
Wel in al mijn pokémon spelletjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij Sara heet.
quote:
Via m'n oude stage ghe ghequote:Op maandag 3 februari 2014 13:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?
Balen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet de nieuwe ronde vaccinatierijden nog afzeggenGa ik echt niet redden met mijn studie deze periode
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste Opel Ampera die verplaatst moet worden. Ben benieuwd hoe dat rijdt. Die hybride Insignia is best een leuke wagen al.
Alleen weet ik uit eigen ervaring dat elektra niet het sterkste punt is van Opel, dus een volledig elektrische auto uit die stal is wel wat onheilspellend
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:51 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen.
Knop om tankdop mee te openen hebben ze ook extra moeite gedaan om die te verstoppen.
Gelukkig had ik wel een Franse instructieboek in de auto
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.
Fuck, ik had fok nog gecheckt maar deze niet gelezen. Anyway, ik was toch net te laat voor die bus. Ben naar Blommendaal gelopen, viel wel mee. De hikers vlogen trouwens alle kanten op, stuk of 10 gezien die alle kanten op gingenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juist wel! Dus terug naar de snelweg.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:
En BlackLining, heb je die achterkant van die Ampera wel gezien? Dat is gewoon een dikke reet
Nee, kutlocatie is dat. Wel vaak gloednieuwe bakken daar toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef Sjouveur het volgende:
[..]![]()
Vandaag weer in de haven van Amsterdam gewerkt. Ik ben daar trouwens diverse hikers van AR tegengekomen die of een auto kwamen ophalen, of net als mij op locatie gingen werken. Toch geen Fok!ers, of wel?
Moet je er morgen ook werken? Ik moet er morgen weer eens een auto heen brengen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende:
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Ik vind die oude Qashqai echt een rukbak. Ziet er best redelijk uit, maar rijdt echt waardeloos vind ik. Zowel de 1.6, de 2.0 en de dieselquote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende:
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Meh, ik vind het maar een kuteind lopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende:
Stiekem nog wel een grafeind.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Panthera. het volgende:
Hoe kom je vanuit Hengelo in Wijchen terecht?
Ik wilde het ook net vragen ja. Daar zit wel een heel eind tussen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Panthera. het volgende:
Hoe kom je vanuit Hengelo in Wijchen terecht?
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:50 schreef BlackLining het volgende:
Dat was een man die werkt in Hengelo, en woont in een dorpje iets onder Wijchen.. Mijn ding zou het ook niet zijn. Hij was dan ook niet zo blij dat zijn nieuwe leasebak een Golf 1.4 TDI Slowmotion was
Maar hij zat op zijn werk te wachten op die auto, daarmee zou hij naar huis rijden. Dus ik mocht wel meerijdenaardige vent, het is al zo'n klotestuk, laat staan met het OV..
Edit: dat was dus gewoon de CP hea, ik heb niet staan liften ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]Dat is wel keiharde fraude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel meevallen toch? Heb mij vaak zat 's ochtends door m'n pa laten wegbrengen en dan ov-tijd doorgegeven.quote:
Bij Easyway moet dat ook. Bij Autoreset niet, maar daar heb je weer dat je het eerste half uur niet betaald krijgt. Dus als ik 15 minuten naar de vogelkooi moet rollen heb ik dat liever dan dat ik 4,5 uur naar Borger moet reizen voor zo'n Caddy.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Heb mij vaak zat 's ochtends door m'n pa laten wegbrengen en dan ov-tijd doorgegeven.
Staat wel weer tegenover dat ik altijd braaf vanaf en tot het station schreef, terwijl ik daar 20 minuten vandaan woon en dus eigenlijk 40 minuten per dag onbetaald aan het werk was.
En dit. Straks ben je genaaid en heb je niks meer. Als je dan al wat fraude pleegt, zorg er dan voor dat het niet op een publiek forum staat waar Easyway en Autoreset ongetwijfeld van op de hoogte zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik zie het nog wel gebeuren dat je op gegeven moment een keer een uitdraai moet laten zien van de gegevens op je OV kaart.. Wordt nu allemaal bijgehouden natuurlijk.
Ach, ben al lang blij dat ik mijn afspraak zo nog kan halen ondanks dat ik Helmond en Hengelo dit elkaar haalde. En nu kan ik vandaag 8 uur schrijven in plaats van 3
Wissel in Amsterdam?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Ordinateur het volgende:
Voor mij morgen in ieder geval nog een lekker lange werkdag:
Nijmegen-Amsterdam in een Astra (naar die grote in de haven)
Amsterdam-Breukelen in een Polo
En nog Breukelen-Jorwert, één of ander dorp in Friesland, in een vrij nieuwe Mégane
Dat wordt dus minimaal 11 a 12 uur schrijven morgen, lekker! En ik had nog geluk, werd in de pauze van een hoorcollege gebeld, net een minuut voordat het college weer werd hervat. Prima!
Nee dat niet, uurtje OV tussen de adressen. Dat wordt dus een stuk naar de bushalte lopen daar bedoel je denk ik?quote:
Sterktequote:Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Ordinateur het volgende:
En nog Breukelen-Jorwert, één of ander dorp in Friesland, in een vrij nieuwe Mégane
Knooppunt Joure, de enige keer dat ik voor Autoreset in Friesland ben geweest. Eindhoven - Groningen - Amsterdam in resp. een Audi A6 en een Alfa Mito.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Nee dat niet, uurtje OV tussen de adressen. Dat wordt dus een stuk naar de bushalte lopen daar bedoel je denk ik?
Breukelen uiteraard wel een wissel, en tevens de eerste keer in ongeveer 150 ritten dat ik Friesland ga betreden@
Ik vreesde ook het ergste, maar het valt wel mee. Op een kwartiertje lopen is een bushalte waar eens in het uur een bus komt die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Het afleveren een beetje timen dus, dat ik niet 59 minuten op de bus hoef te wachten.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Sterkte
Ik kom uit Friesland, en weet wat voor klote gat Jorwert is
Dat valt enigszins mee dan inderdaad. Ik time ook altijd qua OV planning. Als ik volgens navi ergens om xx.30 ben, en de eerstvolgende aansluiting gaat om xx.50 stop ik onderweg ergens een kwartiertje. Ik wacht liever onderweg, eventueel met koffie, dan bij een bushalte.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Ordinateur het volgende:
Ik vreesde ook het ergste, maar het valt wel mee. Op een kwartiertje lopen is een bushalte waar eens in het uur een bus komt die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Het afleveren een beetje timen dus, dat ik niet 59 minuten op de bus hoef te wachten.
Ik doe eerst A dan B. Dus als ik een wagen afgeleverd heb ga ik pas eens kijken hoe ik thuis kom. Goed, alleen in Waalwijk ben ik gaan timen in die ellendige zooi daar. Zeker als de wind verkeerd staat wil je daar geen half uur zitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat valt enigszins mee dan inderdaad. Ik time ook altijd qua OV planning. Als ik volgens navi ergens om xx.30 ben, en de eerstvolgende aansluiting gaat om xx.50 stop ik onderweg ergens een kwartiertje. Ik wacht liever onderweg, eventueel met koffie, dan bij een bushalte.
Superb is altijd goed, oogt wel als een basismodel though.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Amoeba het volgende:
Inb4 Joppie die kapotgeilt op de Skoda Superb,
Ik vind 't ook wel een mooie bak. Maar dan wel dezequote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Superb is altijd goed, oogt wel als een basismodel though.
Doe mij deze maar. Een 1.8 TSI is dikke prima.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |