Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti!Waarom doe je niet aan Valentijnsdag? Wat is dat voor anarchistische houding?
Is toch leuk, bloemen en chocolade en kusjes en verrassingen en uit eten!
Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:52 schreef Fiorano het volgende:
Ik sta nu de hele dag ergens toegangkaartjes te bliepen. Wel een dagje van 16u a ¤15 pu. Kan ik weer even m'n bankrekening spekken
Dat je op Valentijnsdag een beetje extra zoetsappig en klef doet is toch gewoon leuk voor een keertje.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.
Ondernemers doen het niet voor de sfeer, ondernemers doen het omdat ze weten dat Henk en Ingrid toch wel betalen vanwege de naam die Valentijnsdag heeft. De enige reden dat ze mee doen is omdat de commercieel gezien een enorme slag slaan. Iedere dag van het jaar is een roos ¤1 - 1,50, maar op Valentijnsdag ¤4.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
ondernemers doen ook net even dat extra beetje voor de sfeer.
Ik denk eigenlijk dat jij Sara heet.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:20 schreef Sarasi het volgende:
Hallo, ik ben Ingrid en ik ben gelukkig.
Wel in al mijn pokémon spelletjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij Sara heet.
quote:
Via m'n oude stage ghe ghequote:Op maandag 3 februari 2014 13:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?
Balen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet de nieuwe ronde vaccinatierijden nog afzeggenGa ik echt niet redden met mijn studie deze periode
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste Opel Ampera die verplaatst moet worden. Ben benieuwd hoe dat rijdt. Die hybride Insignia is best een leuke wagen al.
Alleen weet ik uit eigen ervaring dat elektra niet het sterkste punt is van Opel, dus een volledig elektrische auto uit die stal is wel wat onheilspellend
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:51 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen.
Knop om tankdop mee te openen hebben ze ook extra moeite gedaan om die te verstoppen.
Gelukkig had ik wel een Franse instructieboek in de auto
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.
Fuck, ik had fok nog gecheckt maar deze niet gelezen. Anyway, ik was toch net te laat voor die bus. Ben naar Blommendaal gelopen, viel wel mee. De hikers vlogen trouwens alle kanten op, stuk of 10 gezien die alle kanten op gingenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juist wel! Dus terug naar de snelweg.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:
En BlackLining, heb je die achterkant van die Ampera wel gezien? Dat is gewoon een dikke reet
Nee, kutlocatie is dat. Wel vaak gloednieuwe bakken daar toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef Sjouveur het volgende:
[..]![]()
Vandaag weer in de haven van Amsterdam gewerkt. Ik ben daar trouwens diverse hikers van AR tegengekomen die of een auto kwamen ophalen, of net als mij op locatie gingen werken. Toch geen Fok!ers, of wel?
Moet je er morgen ook werken? Ik moet er morgen weer eens een auto heen brengen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende:
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Ik vind die oude Qashqai echt een rukbak. Ziet er best redelijk uit, maar rijdt echt waardeloos vind ik. Zowel de 1.6, de 2.0 en de dieselquote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende:
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |