ik voel een echoquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:00 schreef TimeJumper het volgende:
jeetje, ik heb wel patent op nieuwe topics openen vandaag
pannenkoekenboot al geprobeerd bar?
hoe gaat het daar, simmu? alles een beetje op zijn plaats?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef simmu het volgende:
wat een hoop werkgerelateerde ellende hier zeg, sterkte ermee allemaal!
mwoch, we moesten het oude huis nog leegplukken he. maandag leveren we de sleutel in, hopelijk met niet te gek veel kosten en/of gedoe. er is 950 kilo zooi naar de stort gegaan en we hebben met 3 man een dag staan schrobben. hier heb ik nog een doos of 10 staan, maar wel alles al comfortabel zeg maar. dus alledaagse dingen staan ok. tis nu nog een kwestie van de laatste dingen uitpakken en een plekje geven en mooimaken. nog plafondlampen, nachtlampjes enzo, mijn beeldjes, planken ophangen her en der, dat werkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe gaat het daar, simmu? alles een beetje op zijn plaats?
o maar met jouw voortvarendheid komt dat wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef simmu het volgende:
[..]
mwoch, we moesten het oude huis nog leegplukken he. maandag leveren we de sleutel in, hopelijk met niet te gek veel kosten en/of gedoe. er is 950 kilo zooi naar de stort gegaan en we hebben met 3 man een dag staan schrobben. hier heb ik nog een doos of 10 staan, maar wel alles al comfortabel zeg maar. dus alledaagse dingen staan ok. tis nu nog een kwestie van de laatste dingen uitpakken en een plekje geven en mooimaken. nog plafondlampen, nachtlampjes enzo, mijn beeldjes, planken ophangen her en der, dat werk
wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
De laatste loodjes simmu,komt vast helemaal goed en daarna welverdiend relaxen![]()
wij hebben vanavond nog maar wat geschilderd, grijs deze keer.
nog opzoek naar een zacht maar toch makkelijk schoon te maken stof.
einde is bijna in zicht gelukkig.
ipv hangstoel leek ons niet geschikt voor Roy. En bedachten een halve cirkel daar een podium maken,kussen erop (en die moet bekleed worden)quote:
Ik zeg even niets over de dozen hierquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Pvoesss het volgende:
Heb je minder dozen staan dan ons en wij wonen al weer een half jaar hier.![]()
Succes met opleveren van het oude huis, dat vond ik ook echt stressvol (wij hebben uiteindelijk niets hoeven te betalen aan reparatie of schoonmaak![]()
)
dan zou ik even bij softplay kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nee het moet echt vast komen te liggen.
alles op dat gebied is enorm duurquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan zou ik even bij softplay kijken
dat is trouwens wel reteduur zeg
ik zou er dan in ieder geval een hoes omheen maken die er makkelijk afkan,zodat het gewassen kan wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:17 schreef _Bar_ het volgende:
Als ik via pc hier zit zal ik de foto hoe wij het voor ogen hebben wel laten zien.
het kussen hebben we al van onze oude bank.
peter gaat het podium maken waar het kussen invalt. Maar zou wel eens kunnen kijken wat voor stof het is en die stof aanschaffen.
dacht eventueel ook nog aan bv plastic maar dat ligt volgens mij niet fijn,en koud of broeierig.
dat is wel een goede ja,ik ben nog zo naïef van met alleen een vochtige doek eroverheen en klaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zou er dan in ieder geval een hoes omheen maken die er makkelijk afkan,zodat het gewassen kan worden
Het geluid van eten haten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, oudste is onderweg naar de bus om weer naar een voorlichting te gaan. Toch wel weer een stap richting de grotemensenwereld.waar ik toen hij 4 was heb gedacht dat me dit nooooit zou lukken zonder stress gaat het echt vrij gemakkelijk.
Grappig toch, dat meegroeien.
(En wat háát ik het geluid van honeyloops![]()
sowieso het geluid van sommig eten. Stom genoeg reageer ik er heel heftig op. Pas sinds kort weet ik dat het een naam heeft en voel ik me iets minder debiel.
maar mijzelf afleiden helpt een beetje)
Wat jij wil. In principe zijn al mijn problemen first world. Daar woon ik namelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het geluid van eten haten?
First world problems?
en spelen via wmo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:12 schreef livelink het volgende:
Dat soort dingen is echt eigenlijk veel te duur, ja. Ik heb een tijdlang getwijfeld over een vloermat voor Job, maar dat is echt niet te doen. Ook nog wel op marktplaats gespeurd, maar daar zie je dit soort spul ook nooit. Ik had nog wel de hoop dat de prijzen omlaag zouden gaan, met het verdwijnen van vergoedingen en PGB's, maar daar zie ik nog weinig tekenen van.
Ik heb dat vooral als ik moe en chagrijnig ben. 's Avonds meestal. Als N dan naast me op de bank een bak yoghurt wegslurpt (of gaat zitten flossenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb het niet met alles. Maar appels kunnen het doen en idd krakend eten. Maar sommige toetsenborden ook. (Bedienen, niet eten.)
En drinken slurpenin gedachten ben ik dan een soort Dexter.
Is gewoon een psychische aandoening.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Misofonie
jup! Moe en chagrijn helpen niet nee. En het slaat nergens op, dat weet ik zelf ook wel. Maar dat diepe gevoel van haat/ergernis/woede/weetikveel is gewoon niet te stoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral als ik moe en chagrijnig ben. 's Avonds meestal. Als N dan naast me op de bank een bak yoghurt wegslurpt (of gaat zitten flossen) haat ik hem uit het diepst van mn hart.
Ik kan het zelfs al hebben als ik m hoor ademen.
mn moeder kon vroeger ook zo irritant kauwen. Dan hoorde je dr kiezen door dr boterham heen op elkaar kletteren. Tenenkrommend.
ik krijg van het idee van tanden op een vork al kippevel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet je waar ik echt serieuze moordneigingen van krijg? Mensen die hun eten van hun vork af eten met hun tanden. Waaaargh!
Ik kende ook eens iemand die kreunde bij het eten. Die kon ik nooit meer serieus nemen
Niet serieus nemen ook, trouwens
Hahaha. Dat ze het zo heel spastisch gaan zitten vermijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik krijg van het idee van tanden op een vork al kippevel.
En kreunen![]()
Het stomme is dat je er niks over kan zeggen want dan worden anderen super zelfbewust en dat maakt het nog erger.
Daarom hou ik ook van variatiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh wauw! Een datum is fijn!
Ach en die honeyloops. Een boterham met chocopasta levert ook troep. En kaas is weer vet, en leverworst is van koppen gemaaktlood om oud ijzer.
gelukkig eet ik gewoon een bak yumyum als ontbijt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh wauw! Een datum is fijn!
Ach en die honeyloops. Een boterham met chocopasta levert ook troep. En kaas is weer vet, en leverworst is van koppen gemaaktlood om oud ijzer.
vroegah kon ik dat ook. Opgebakken nasi voor ontbijt ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig eet ik gewoon een bak yumyum als ontbijt.
met extra chili
dat ziet er goor uit. Alsof er een boterham in de melk ligt te soppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:32 schreef simmu het volgende:
weetabix met sojamelk![]()
ik dacht; ik laat iedereen even griezelen over mijn en selene's ontbijtje
Door zelf een soort muesli te maken en dit te roosteren in de oven.quote:
daar moet je dan jam opsmerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weetabix..smaakt naar karton *huiver*
serieus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig eet ik gewoon een bak yumyum als ontbijt.
met extra chili
weetabix? Da's toch van dat vermalen hout of papier of karton? En dat ook zo smaakt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:32 schreef simmu het volgende:
weetabix met sojamelk![]()
ik dacht; ik laat iedereen even griezelen over mijn en selene's ontbijtje
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb het niet met alles. Maar appels kunnen het doen en idd krakend eten. Maar sommige toetsenborden ook. (Bedienen, niet eten.)
En drinken slurpenin gedachten ben ik dan een soort Dexter.
Is gewoon een psychische aandoening.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Misofonie
dat ziet er inderdaad uit als stukken spaanplaatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weetabix? Da's toch van dat vermalen hout of papier of karton? En dat ook zo smaakt?
ik moet echt niet aan een boterham met hagelslag denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
serieus?
Daar staat mijn hoofd nou echt niet naar des morgens.
yoghurt of kwark met gedoetje vind ik soms wel lekker maar dan heb ik om 10 uur alweer hongerklop. Als ik een eitje neem dus helemaal niet. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moet echt niet aan een boterham met hagelslag denken
als ik vergeten ben yumyum te kopen of ik heb het te vaak gegeten, wil ik nog wel eens een dubbele bruine boterham met cervelaat en versgemalen peper in de magnetron opwarmen.
mijn eten moet klef zijn s morgens anders krijg ik het niet weg
dat is niet gek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yoghurt of kwark met gedoetje vind ik soms wel lekker maar dan heb ik om 10 uur alweer hongerklop. Als ik een eitje neem dus helemaal niet. Gek genoeg.
Of twee crackertjes met jam ofzo.
Dat is de enige shake waar ik nog wel eens naar terugverlang. De chocoladeshake 's ochtends. En dan warm. Heerlijk!
ja ik heb kippenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:52 schreef flowerbox het volgende:
Mmm, komen hier lekkere ontbijtjes voorbij.
Even iets heel anders:
lady-wrb was jij degene met kippen? Of ben ik in de war met livelink?
geen idee. ik heb geen marters hier en voor de buurtkatten zijn ze niet bang. die lopen er met een boog omheenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:01 schreef flowerbox het volgende:
Heb je ook nog goede tips hoe we ons hok marter proof kunnen maken? We willen zo graag weer kippen.
geen idee. ze at in elk geval niet en zat sip in een hoekje. dus kistje tevoorschijngehaald, lampje erboven en de kip erin gekieperd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:09 schreef flowerbox het volgende:
Vorig jaar zijn ze alletwee vermoord door de marter. Nu na een jaar begint het weer te kriebelen. Ze zijn zo leuk.
Wow, een zieke kip binnen? Wat had ze dan? Ik heb nu zo'n beeld dat je de hele dag met wc rol achter haar aan liep.
klein gaas, ingegraven maar ook onder het kippenhok. En gaten niet dichtmaken met pur ofzo, dat is een uitdaging.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:15 schreef flowerbox het volgende:
Wat fijn dat ze wel weer opknapte.
Ik zal eens even op dat forum kijken, thanx!
Verheug me nu al op die verse eitjes weer. We weten nu hoe hij is binnen gekomen dus nu nog bedenken hoe we er een fort van kunnen maken. Overdag zijn ze dan los op het erf en snachts in het hok.
ik vond het gisteren kouder. nu schijnt het zonnetje nog tenminstequote:
Succes!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het gisteren kouder. nu schijnt het zonnetje nog tenminste
alleen hoefde ik er gisteren niet uit en nu wel
ik hoop dat het gesprek op school wat nuttigs brengt
thnx!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Saffier het volgende:
[..]
Succes!
Mijn tweetal zit de musical 'Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?' te kijken <3
Altijd de vrijdagmiddag. T/m groep 8. Heerlijk vind ik het!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
thnx!
o wat leuk, hamelen! zijn ze nu al vrij dan?
Ja ik zou er bijna voor in afrika gaan wonen.quote:
Oh, dat is een goede tip van dat ingraven. Ik wil liever nooit meer die aanblik van een onthoofd kippetje zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klein gaas, ingegraven maar ook onder het kippenhok. En gaten niet dichtmaken met pur ofzo, dat is een uitdaging.
Dan zou ik de vleesafdeling van de supermarkt maar beginnen te mijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:05 schreef flowerbox het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klein gaas, ingegraven maar ook onder het kippenhok. En gaten niet dichtmaken met pur ofzo, dat is een uitdaging.
[/quote
Oh, dat is een goede tip van dat ingraven. Ik wil liever nooit meer die aanblik van een onthoofd kippetje zien.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik de vleesafdeling van de supermarkt maar beginnen te mijden.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik de vleesafdeling van de supermarkt maar beginnen te mijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |