SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Narutoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illegaal in Rusland.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
NarutoKakashi is inmiddels al meer een hoofdpersoon dan Sakura.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Sakura, telkens als ik kijk op een steaming site heeft iedereen haat aan haar. Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Illegaal in Rusland.
[..]
Kakashi is inmiddels al meer een hoofdpersoon dan Sakura.
Geen idee. Het is niet alsof ze een rol speelt in het verhaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sakura, telkens als ik kijk op een steaming site heeft iedereen haat aan haar. Waarom?
Elke keer weer bij de comments "Hope sakura dies". Allemaal kindjes die die opmerkingen maken. En nee idd, laatste keer dat ik haar heb gezien is volgens mij een jaar geleden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet alsof ze een rol speelt in het verhaal.
SPOILER: YuriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm. Ik weet niet hoor.Helemaal super.
SPOILER: YuriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het wel.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh kom op die zag je aankomen
Even kijken of er nog .gif materiaal zit in Pupa 4.
tevens: goede TT.
Nee blijf af van mijn borderline H imouto seriesquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, een Attack on Titans museum
http://en.rocketnews24.co(...)ack-on-titan-museum/
En:
"Saikin Imoto no Yosu ga Chotto Okashiin da ga" aka "Recently, My Sister is Unusual"
http://en.rocketnews24.co(...)-what-were-the-odds/
En:
"Ghibli’s Hayao Miyazaki says the anime industry’s problem is that it’s full of anime fans"
[ afbeelding ]
http://en.rocketnews24.co(...)-full-of-anime-fans/
Gaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee blijf af van mijn borderline H imouto series
Hmm.... neequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ga
kuroinu kedakaki seijo wa hakudaku ni somaru kijken, S4 is vandaag uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef SGYENZO het volgende:
WataMote is idd heel tof ja. Vond t einde eigenlijk wel mooi toen zeIs dat... een besef dat ze in de manga had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 31-01-2014 00:44:25 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat... een besef dat ze in de manga had?
In de animeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
YOTY Sakura Trick.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor obscure hentai kijk jij nou weer?
Nee, alles is op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:32 schreef vegeta015 het volgende:
Heeft iemand nog leuke animes voor mij. Ik kijk Naruto/One piece/Bleach/Death note
Ga Amerikaanse Netflix kijken dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef vegeta015 het volgende:
[..]
AAHAHAH nee even serieus alleen maar Netflix kijken op mijn gloednieuwe ps4 is ook zo saai.
Thanks voor de tip. Ga ik doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga Amerikaanse Netflix kijken dan.
Attack on Titan was een beetje de trendy Shonen van vorig jaar, Gurren Lagann is tof, Deadman Wonderland (Alhoewel die eigenlijk een tweede seizoen nodig heeft om het verhaal af te maken / goed te worden. Maar dat zit er niet in vrees ik) Mirai Nikki als je Yuno kan verdragen.
Geen idee wat daar van op Netflix te zien is uit m'n hoofd, AoT is wel te zien op de Amerikaanse in ieder geval.
Fairy Tail en Hunter X Hunter zijn vergelijkbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:32 schreef vegeta015 het volgende:
Heeft iemand nog leuke animes voor mij. Ik kijk Naruto/One piece/Bleach/Death note
Uhuh, dit was awesomequote:
...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens erg vervelend dat deze weeks aflevering een recap was.
Stand Alone Complex. Ikzelf begon bij de eerste film en heb SAC eigenlijk nooit kunnen vergeven hoe anders het was dan de film. Maar SAC is de meest uitgebreide en diverse incarnatie van Ghost in the Shell. En als je maar op een onderdeel van het franchise verliefd kunt worden dan is dan is de liefde voor SAC waarschijnlijk het meest belonend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef Kenju het volgende:
Ik wil toch eens beginnen aan Ghost in the Shell en Appleseed en dergelijke, omdat ik daar toch veel mensen erg positief over hoor zijn.
Wat moet ik kijken en in welke volgorde?
Leuke troll jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Was het verkrachting?![]()
Overigens erg vervelend dat deze weeks aflevering een recap was. Begrijp me niet verkeerd er was wel nieuw materiaal, maar een recap is een recap.
Ok, en die films van midden jaren '90 en verder kan ik dan gewoon laten voor wat het is?? Ik dacht dat het allemaal ging over dezelfde omgeving en het zaken aan elkaar toevoegd, maar het zijn dus kennelijk allemaal remakes met hetzelfde verhaal?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stand Alone Complex. Ikzelf begon bij de eerste film en heb SAC eigenlijk nooit kunnen vergeven hoe anders het was dan de film. Maar SAC is de meest uitgebreide en diverse incarnatie van Ghost in the Shell. En als je maar op een onderdeel van het franchise verliefd kunt worden dan is dan is de liefde voor SAC waarschijnlijk het meest belonend.
Hoewel ik vermoed dat de nieuwe Arise films er ook baat bij zouden hebben als dat het eerste is wat je er van kijkt.
De volgorde maakt in principe niets uit omdat het allemaal verschillende verhalen zijn die elkaar niet aanvullen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, en die films van midden jaren '90 en verder kan ik dan gewoon laten voor wat het is?? Ik dacht dat het allemaal ging over dezelfde omgeving en het zaken aan elkaar toevoegd, maar het zijn dus kennelijk allemaal remakes met hetzelfde verhaal?
Fillers en dan wanneer het een beetje spannend wordt, dan weer fillers op het hoogtepunt en zelfs fillers in fillers van een herhaling.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, ik heb eigenlijk geeneens een idee wat ik me moet voorstellen bij Naruto
Dus, geanimeerde purschuim?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Fillers en dan wanneer het een beetje spannend wordt, dan weer fillers op het hoogtepunt en zelfs fillers in fillers van een herhaling.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zo'n relaxte sfeer met een goed onderwerp...quote:
Her (2013) die?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo'n relaxte sfeer met een goed onderwerp...
Die nieuwe film "Her" lijkt er ook een beetje op, of niet?
Nyarlko Wquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
nigguh wat
1, 2, 13, 15 ,16 en 17 gezien. Hoe groot is de kans dat Hikari de Manaka wint?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zijn er nog andere mensen hier die Nagi no Asukara kijken?
Nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
1, 2, 13, 15 ,16 en 17 gezien. Hoe groot is de kans dat Hikari de Manaka wint?
Als jij het zegt, dan moet ik het denk ik ook maar eens proberen of zo...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist eerste aflevering Battleship Yamato 2199 gezien, en is een goed begin![]()
Ik ben normaal gesproken niet echt van de sci-fi, maar dit kan wel erg goed zijn.
Ik ben ook niet echt van de mecha's enzo, al vond ik Gundam Wing destijds wel tof, al was dat meer vanwege de personages en het verhaal, en niet vanwege de mecha'squote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan moet ik het denk ik ook maar eens proberen of zo...
(iemand zei ooit dat Mobile Suit Gundam 00 tof was en dat ik het MOEST zien... Ik ben namelijk niet van de mecha's en zo, maar met die serie was ik om)
Welke fansubber?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt van de mecha's enzo, al vond ik Gundam Wing destijds wel tof, al was dat meer vanwege de personages en het verhaal, en niet vanwege de mecha's
En heel vroeger natuurlijk Macron 1.
Maar goed, de eerste aflevering maakte een redelijk goede indruk. Ga zometeen denk ik aflevering 2 bekijken, al hangt het af van welke films er op tv komen.
Volgens mij is het een BluRay rip. Ik heb gewoon het hele seizoen in 1080p binnengehaald, volgens mij via KickAssTorrents. Ging relatief snel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke fansubber?
Ik vond het verhaal ook erg interessant (Gundam) en niet perse de robots
Neem Nubles voor yamatoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke fansubber?
Ik vond het verhaal ook erg interessant (Gundam) en niet perse de robots
Claymore.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:32 schreef vegeta015 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat is dat? Behoorlijk veel leechers
edit:
http://sukebei.nyaa.se/?page=view&tid=379099
De manga/anime business is dan ook HET grootste voorbeeld dat 'illegaal downloaden' juist aanzet tot meer legale verkoop.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef Qunix het volgende:
Hier was ik vandaag:
http://www.comics.nl/gallery/1-store-gallery
1/3 van de comic winkel is vol met mangas en ander Japanse spul.
Klopt. Ik denk alleen dat ze veel te traag handelen, anno nu. En nog steeds is het niet groot genoeg. Niet iedereen is wakker, zeg maar...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De manga/anime business is dan ook HET grootste voorbeeld dat 'illegaal downloaden' juist aanzet tot meer legale verkoop.
Voorheen durfde vrijwel geen enkele publisher het aan om zwart-wit manga uit te geven. Het was Japans, vreemd getekend, je moest van rechts naar links lezen, het was een onaantrekkelijk formaat, etc etc.
Vervolgens is men het massaal gaan downloaden (na illegale bootleg videos en scans), zowel de anime alswel de manga, en bleek er dus heel duidelijk een zeer grote westerse markt voor te zijn. En terecht. En pas toen dat duidelijk werd, zijn er toch uitgevers geweest die het zijn gaan uitbrengen.
Ah yes, leuke zaak wel. Inderdaad de kasten in het midden allemaal manga'squote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef Qunix het volgende:
Hier was ik vandaag:
http://www.comics.nl/gallery/1-store-gallery
1/3 van de comic winkel is vol met mangas en ander Japanse spul.
Ik vond het wel jammer dat we bijna niets van Minori´s operatie zagen. Maar inderdaad, dit is wel het beste sinds Shiroe Delicious vernederde terwijl hij die nutteloze Serara aan het ophalen was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:24 schreef wdn het volgende:
Dit was de leukste Log Horizon tot nu toe![]()
Het gevecht dat nu bezig is in de manga is heel leuk gechoreografeerd.quote:
Omdat guts homo is voor griffithquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wanneer stopt Caska met gekkie spelen en wordt ze weer een vechter die alleen Guts en Griffith in de pikorde boven zich hoeft te dulden?
Nagi no asukara is een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik Clannad, Nagi no asukara wat vind. is Ano Hana een beetje te vergelijken?
en als het alleen Clannad is?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nagi no asukara is een wereld van verschil.
Clannad heeft wel de drama, maar qua characters en story is het ook heel anders, maar ik denk dat je het wel wat aan zult vinden dan.quote:
Ook nooit echt moeite mee gehad volgens mij, maar ik heb elke serie wel een andere sub. Heb niet echt een voorkeur daarin.quote:
Neen!!1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:30 schreef mschol het volgende:
zowat 2 jaar na release, maar ik ga accel world eens binnenhengelen
niet luisteren naar klipnapquote:Op zondag 2 februari 2014 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom niet? een 7.8 op mal is niet slecht...
dat was ik ook niet van plan hoor, maar ik was even benieuwd naar de beweegredenen van haar om mij het af te radenquote:
Het is beter dan SAO, en daar is alles mee gezegd.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was ik ook niet van plan hoor, maar ik was even benieuwd naar de beweegredenen van haar om mij het af te raden
Het enige dat de eerste arc boven water hield was het idee dat SOA iets goeds met de interessante setting ging doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Haten op SAO
Het is de 2e arc dat zo aids is
vieze plebs hier
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef poker4lifee het volgende:
SAO![]()
ook maar een keer downloaden dan
Doe eens niet zo tegendraads en conformeer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zie ik geen reden om het af te raden...
als jij dat nou doet, dan blijf ik mijzelfquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet zo tegendraads en conformeer.
De eerste arc was ook kut. Ineens vijftig levels verder alsof het niks is.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het enige dat de eerste arc boven water hield was het idee dat SOA iets goeds met de interessante setting ging doen.
toch mooiquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef gniffie het volgende:
Kuroko no Basketball
Iedere ep wordt er weer nieuwe shit verzonnen om poppetjes nog sterker te maken. Dat gaat echt nergens meer over
Sekai Seifuku als je een hekel hebt aan rokers.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welke van het huidige seizoen moet ik nu aan beginnen?
Space Dandy sowieso, geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welke van het huidige seizoen moet ik nu aan beginnen?
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Noragami, Nisekoi en Space Dandy zijn mijn drie favorieten.
>Gin no Sajiquote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Space Dandy sowieso, geen discussie mogelijk.
Verder is Gin no Saji s2 begonnen. Aanrader, maar geen must. Sakura Trick is een guilty pleasure, ook wel leuk.
[/quote]loliconsquote:Op zondag 2 februari 2014 16:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Noragami,[quote]Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sekai Seifuku als je een hekel hebt aan rokers.
loliconsquote:Op zondag 2 februari 2014 16:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Verheerlijk de lolicons, verketter de rokers.
plebquote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Space Dandy sowieso, geen discussie mogelijk.
Verder is Gin no Saji s2 begonnen. Aanrader, maar geen must. Sakura Trick is een guilty pleasure, ook wel leuk.
Beste slice of life anime die ik in jaren heb gezien.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Topserie, maar om het nou een must te noemen is onzin.
Probeer haar Boku no Pico te laten kijken, erg leuke kinderserie!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Knoflook het volgende:
Mijn kleine meid van 5 maanden is echt helemaal obsessed met eten. Maar er is n uitzondering: Anime. Als ik serie aan het kijken ben, interesseert het eten haar helemaal niet meer haha. Andere programma's kijkt ze ook wel, maar gewoon om te kijken. En bij anime blijft ze het gewoon volgen.
Trotse papa haha
Wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef Knoflook het volgende:
Naaa ik denk dat ze dan te enthousiast word van alle tepels.
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beste slice of life anime die ik in jaren heb gezien.
Dus stiekem wel een must want iedereen kan zich vinden in een slice of life anime.quote:
Tis prima, maar echt kwaliteit is het niet...quote:
Weten we.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef mschol het volgende:
beetje oud, maar toch:
https://www.kickstarter.c(...)tle-witch-academia-2
Ik ga nu kijken..quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Probeer haar Boku no Pico te laten kijken, erg leuke kinderserie!
Reportedquote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Probeer haar Boku no Pico te laten kijken, erg leuke kinderserie!
quote:
FMA:B is dan ook gewoon hartstikke vet!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg meteen weer zin om FMA:B te gaan kijken.
Wat is continuiteit en waarom is het niet dandy, babyquote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Space Dandy deze week, awww![]()
Oh en continuteit kunnen we wel vergeten vrees ik.
Oh for fuck's sakequote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze kreeg wat ze verdiende
[ afbeelding ]
Dakgoot die per dag totaal van mening verandertquote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Space dandy
overhypte bagger
Kill la kill
heul nietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dakgoot die per dag totaal van mening verandert
Succes!quote:Op maandag 3 februari 2014 08:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
Onderweg naar sollicitatiegesprek voor baan!
Ik ben net terug,dus het viel best wel mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Succes!
Tips:
• op het puntje van je stoel zitten en een rechte rug houden, schouders omlaag
• kijk hem veel aan in de ogen, maar ook af en toe om je heen (2x doen tijdens gesprek)
• zeg ook vooral wat je leuk vindt, en niet alleen wat je kan of gedaan hebt
• vraag een aantal dingen over het bedrijf zelf (ondanks je het geen zak interesseert, vooral doen alsof het je wel interesseert)
• niet zielig doen (vanwege je geschiedenis bijv.)
• niet liegen
• maar vooral jezelf zijn en jezelf presenteren waarom jij die baan moet hebben
Iemand deed dit ook, was hier aangenomen en na 1.5 maand wegBleek dat hij alles had gelogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dwaas, kom tot inkeer.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook:
[ afbeelding ]
Sorry, vind het maar een slap aftreksel van Cowboy Bebop.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dwaas, kom tot inkeer.
Ditquote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sorry, vind het maar een slap aftreksel van Cowboy Bebop.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sorry, vind het maar een slap aftreksel van Cowboy Bebop.
Breach nigger, breach!quote:
Oei ik ben zo lewd.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
H-Hij zei aftreksel.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Breach nigger, breach!
[..]
Oei ik ben zo lewd.
Best, ik geef het toe, op een mobile telefoon zijn ze een beetje irritant, maar niet Tada Banrirritant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds beeldvullender.
[ afbeelding ]
Daar kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds beeldvullender.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
De Nurtu broeders zijn weer bezig.
Fail!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)e_a8f9ca_4430353.gif[/img]
Kan de beste, dus mij ook, overkomen.quote:
Beetje jammer dat de resolutie niet hoog genoeg is om comfortabel die formule over te kunnen tikken.quote:
Doe eens image search?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de resolutie niet hoog genoeg is om comfortabel die formule over te kunnen tikken.
Meh, minimaal groter. Goed genoeg dat ik het vrijdag even ga proberen, heb nu tentamens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doe eens image search?ik zit op mobiel dus kan het helaas niet...
Slowpoke jij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe chapter Monster Musume is uit trouwens.
De eerste aflevering gezien hiervan. Het nettoresultaat van Inari's wens is dus dat het meisje dat ze bewonderde dood is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef Kyubey het volgende:
Inari KonkonDie gezichtsuitdrukkingen
Voor zover ik weet is er niemand dood hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De eerste aflevering gezien hiervan. Het nettoresultaat van Inari's wens is dus dat het meisje dat ze bewonderde dood is?
Maar dat ene meisje heeft het andere meisje vervangen en nu moet ze zichzelf met trasformatiemagie vermommen als zichzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er niemand dood hoor
Euh... Of je zit te trollen, of je moet de aflevering even opnieuw kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar dat ene meisje heeft het andere meisje vervangen en nu moet ze zichzelf met trasformatiemagie vermommen als zichzelf.
Yish. Viel gisteren op de mat, donderdag verzonden vanuit Tokyo.quote:
Wat is er metquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Euh... Of je zit te trollen, of je moet de aflevering even opnieuw kijken
Mensen worden opgegeten door reuzen. Ze vinden het niet zo tof, dus maken ze oversized breekmesjes en steampunkish spiderman-gear. En stuff.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:53 schreef SGYENZO het volgende:
Waar gaat SnK eigenlijk over.wil t kijken maar geen idee
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er met [ afbeelding ] gebeurd?
Heeft ze dit [ afbeelding ] lichaam gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ze heeft gewoon tijdelijk hetzelfde uiterlijk gekregen. Doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er met [ afbeelding ] gebeurd?
Heeft ze dit [ afbeelding ] lichaam gekregen?
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon tijdelijk hetzelfde uiterlijk gekregen. Doe niet zo moeilijk
Waarom was ze dan opeens in die winkelstraat na haar wens? Ik wil dingetje zijn is iets heel anders om te wensen dan ik wil er exact als dingetje uitzien.“An interesting thing is a good thing.”
Ik bedoelde Kyubeyquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon tijdelijk hetzelfde uiterlijk gekregen. Doe niet zo moeilijk
[..]
[ afbeelding ]
De mensheid heeft het heelal leefbaar gemaakt, maar met het uitbreken van totale oorlog tussen Wall Maria en Wall Rose, twee intergalactische supermachten, is de mensheid vervallen en versplinterd. Op de grootste maan van Saturnus, zijn gigantische mensetende aliens opgedoken. En in hun wake is de mens op die maan in een middeleeuwse toestand terecht gekomen. Zal het Eren en zijn vrienden lukken deze dreiging te boven te komen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:53 schreef SGYENZO het volgende:
Waar gaat SnK eigenlijk over.wil t kijken maar geen idee
Nice.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De mensheid heeft het heelal leefbaar gemaakt, maar met het uitbreken van totale oorlog tussen Wall Maria en Wall Rose, twee intergalactische supermachten, is de mensheid vervallen en versplinterd. Op de grootste maan van Saturnus, zijn gigantische mensetende aliens opgedoken. En in hun wake is de mens op die maan in een middeleeuwse toestand terecht gekomen. Zal het Eren en zijn vrienden lukken deze dreiging te boven te komen?
Inari Konkon ook. Begin er aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zelfs Samurai flamenko heeft yuri
[ afbeelding ]
Omdat flashforward.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Waarom was ze dan opeens in die winkelstraat na haar wens? Ik wil dingetje zijn is iets heel anders om te wensen dan ik wil er exact als dingetje uitzien.
Haten op kakashiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Sasuke al erg, maar Kakashi spant de kroon. Heb deze weeks aflevering opnieuw gekeken met Crawling van Linkin Park op de achtergrond, het was hilarisch.
sodfjg=a-9s8oyg-=a9sd8gquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zelfs Samurai flamenko heeft yuri
[ afbeelding ]
SPOILER: Kill La KillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
twitter:RaiohV twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 01:00:01News: After getting violated, victim taking revenge on rapist #kill_la_kill http://t.co/A7y3fJc1ko reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik zag het aankomen,Man dat was awesomeSPOILER: Kill La KillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik zag het aankomen,De eindarc la begint.SPOILER: Kill La KillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
yuri ecchiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en meisjes die elkaar kusjes geven in Samurai Flamenco![]()
![]()
![]()
Die gast is hilarisch. Doet hij dit op eigen initiatief of krijgt hij ervoor betaald?quote:
Hij verkoopt zichzelf voor 5 euro/dollar per 30seconden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die gast is hilarisch. Doet hij dit op eigen initiatief of krijgt hij ervoor betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |