SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja dat vind ik dus ook niet zo slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Dat is daar al heel wat hè, dat je geen last van iemand hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
"Ik heb helemaal geen last van Jimmy"is dat het criterium?
+10quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is daar al heel wat hè, dat je geen last van iemand hebt.
In Utopia wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is daar al heel wat hè, dat je geen last van iemand hebt.
Laat haar maar snel de grond inkruipen danquote:
Peter reist zwart meequote:
Rienk zegt er waarschijnlijk wat van, waarop Andrea dan iets roept in de trant van: "Ja dahag dikke vette lul, met je bijbel, geld verdienen."quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten die markt op zondag doen. Kijken wat ze daarvan zegt.
Denk het ook. Dan speelt toch de tollenaar in haar opquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Rienk zegt er waarschijnlijk wat van, waarop Andrea dan iets roept in de trant van: "Ja dahag dikke vette lul, met je bijbel, geld verdienen."
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat Peter zijn verloren bedrijf terugvindt.
Serieus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kut tv momentje ik had traantjes
Hij noemde geen naam, misschien gaat het wel over z'n hondje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wil diegene de liefde geven die ze verdient.
Ik geef het drie weken.
Ze ouwehoeren daar elke dag over nominaties. "Die achterlijke kut gaat er volgende maand uit" en zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Dat ging snel!!
Hebben ze daar nu zo lang over lopen ouwehoeren? Dagen lang?
Nou dat is wel waar. Ik kan af en toe even streams kijken en elke keer als ik dat doe hebben ze het er over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze ouwehoeren daar elke dag over nominaties. "Die achterlijke kut gaat er volgende maand uit" en zo.
Dan heb ik meer vertrouwen in een langere verbintenis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij noemde geen naam, misschien gaat het wel over z'n hondje.
Bedrijvenhaterquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat Peter zijn verloren bedrijf terugvindt.
Cc Waarom denk je dat het maar paar weken duurt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik meer vertrouwen in een langere verbintenis.
Omdat zijn beweegredenen imo niet kloppen. Al die tijd wilde hij haar niet en nu heeft-ie opeens het licht gezien. Dat is niet door zuivere motieven ingegeven, maar door de omstandigheden en een hoop wishful thinking.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cc Waarom denk je dat het maar paar weken duurt?
Rienk met schoenen....quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Aspergermeisje het volgende:
Haha, Rienk met lang haar is nu bijna raar.
Goede argumenten Misschien heb je wel gelijk..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat zijn beweegredenen imo niet kloppen. Al die tijd wilde hij haar niet en nu heeft-ie opeens het licht gezien. Dat is niet door zuivere motieven ingegeven, maar door de omstandigheden en een hoop wishful thinking.
Maar als ik het mis heb, gun ik ze het van harte.
Jullie mogen d'r hebben.quote:
Voor adverteerders en gelukzoekers welquote:
dacht iedereen afgelopen weekquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef Mascleta het volgende:
Laura kan nog wel eens voor vuurwerk gaan zorgen!
Hoho, ik speel niet voor eigen team!quote:
te simpelquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
"Iedereen is wie die is." Tegeltje?
maar het jaar is nog niet om.quote:
Ze had toch met Vanessa een dealtje dat ze de eerste dagen gewoon elke dag de koeien ging melken? Niet opvallen?quote:
Kost geen drolquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef loezzzje het volgende:
een wasmachine?en waar betalen ze dat van?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef loezzzje het volgende:
een laptop?en waar betalen ze dat van?
Yep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef euphoria19 het volgende:
wtf zelf een laptopdie nieuwe samenleving wordt precies zoals hier.
en dan moet de vaatwasser nog besteld wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef euphoria19 het volgende:
wtf zelf een laptopdie nieuwe samenleving wordt precies zoals hier.
Dianaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
Charlotte, ik moet altijd denken aan die schorre,rokende weetjewel weetjeniet-mevrouw van Koot&Bie.
Ah, wordt al beantwoord.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mogen ze alles met die laptop? Zo kunnen ze toch contact opnemen met familie en vrienden?
Haha ja die!quote:
Maar wel houten slippersquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef Copycat het volgende:
Gênant eigenlijk, al die welvaartspullen.
Voorspelbaar en ook wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef Copycat het volgende:
Gênant eigenlijk, al die welvaartspullen.
Die hebben ze in de COS uit OP geslooptquote:
waren ze wel in 1 klap weer terug bij het originele concept geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorspelbaar en ook wel begrijpelijk.
En ook jammer, dat het blijkbaar daarop uit moet draaien.
Maar ja, je kunt moeilijk die poen gaan verbranden.
Die naam ook. Diana Charité. Zo chicquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die hebben ze in de COS uit OP gesloopt
Het is allemaal zo gemakzuchtig en zo weinig creatief.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
Voorspelbaar en ook wel begrijpelijk.
En ook jammer, dat het blijkbaar daarop uit moet draaien.
Maar ja, je kunt moeilijk die poen gaan verbranden.
Ik had 'm niet eens gezien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die hebben ze in de COS uit OP gesloopt
Jij komt zeker niet uit Den Haag hè ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die naam ook. Diana Charité. Zo chic
35quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Copycat het volgende:
Hoe oud wordt Aike?
Ik dacht dat die ook tegen de veertig liep.
Die heeft ook zware jaren achter de rug.quote:
Ja. Nog maar twee dagen. Er is echt een enorme inhaalslag gemaakt.quote:
De witte sloper.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft ook zware jaren achter de rug.
Of flink wat alcohol. Of allebei.quote:
Nee. Is dat een bekende naam daar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet uit Den Haag hè ?
Koosnaampje!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef PC eend het volgende:
Laten we het maar gewoon weer op crackhoer houden
Quote fixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Is dat een bekende beruchte naam daar?
Allebeiquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of flink wat alcohol. Of allebei.
Daar ben ik echt blij om. Is meteen een stuk leuker kijken voor de niet of bijna niet streamers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Nog maar twee dagen. Er is echt een enorme inhaalslag gemaakt.
Iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik echt blij om. Is meteen een stuk leuker kijken voor de niet of bijna niet streamers.
quote:
Als je niet streamt maakt het toch geen reet uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik echt blij om. Is meteen een stuk leuker kijken voor de niet of bijna niet streamers.
Ik kijk af en toe, en in het weekend wat meer. En ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet elke dag de hele dag kunnen kijken en voor hen is het fijn dat de overbrugging nu bijna een feit is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je niet streamt maakt het toch geen reet uit
Misschien wel het tegendeel, want de uitzending gisteren vond ik nogal rommelig.
De markt ís op zondag. 2 februari.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten die markt op zondag doen. Kijken wat ze daarvan zegt.
Ohh, prachtigquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De markt ís op zondag. 2 februari.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |