Zijn de regels veranderd dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nope, aangezien ik al jaren afgestudeerd ben (mijn eerste studie dan) heb ik daar natuurlijk geen recht meer op
geen idee, ik studeer deeltijd en dan krijg je sowieso niks natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zijn de regels veranderd dan?
Maakt mij ook niet uit of je het hier toe wilt geven. Zag gewoon zo'n date voor me waarop jij commentaar hebt op die loodgieter. Terwijl die loodgieter wel zijn eigen broek kan ophouden. En toen moest ik lachen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, ik studeer deeltijd en dan krijg je sowieso niks natuurlijk
Ik snap niet waarom je het over toegeven hebt. Jij hebt een verkeerd beeld van mij en daar kan ik verder niks aan doen en ik heb ook geen behoefte om er iets aan te doen.
Ik zou ook nooit commentaar hebben op een loodgieter want dat is een fatsoenlijke baan en (denk ik) hard werken
Ik zou mij wel minder aangetrokken voelen tot een hoogopgeleide huisvrouw zonder kinderen ja, maar zelfs daar zou ik geen commentaar op hebben want als ze daar blij van word moet ze dat vooral doen. De kans op een tweede date is dan echter wel vrij klein[quote]Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Graag gedaan en groetjes!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog niet begonnensterker nog, om te overleven krijg ik nog steeds geld van ze
als ze dat ooit eens over gaan maken dan
Tja jij verbind daar conclusies aan die niet kloppenquote:
Punt is dat je het nodig hebt om rond te komen. Is geen punt of probleem maar blaas dan niet zo hoog van je torentje zolang die nog niet is afbetaald.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja jij verbind daar conclusies aan die niet kloppen
Dat is geen studiebeurs of iets dergelijks, ik krijg gewoon nog geld van ze terug
Maar nogmaals: doe het verder maar in de SC. Dit is geen SC
Maar het is vast niet zo leuk om mij daar zwart te maken omdat de mensen daar mij beter kennen dan dan het beeld dat jij probeert te schetsen
Ik laat het hier bij. Als jij er gelukkig van word om door te gaan moet je doen wat je niet laten kunt
Maar niet iedereen die je liked wil gelijk met je op date, of een heel gesprek beginnen. Het is gewoon grappig wat je zoal voorbij ziet komen en als je foto de ander aanspreekt of je tekst of wat dan ook krijg je zo'n geyle veeg over rechts ipv links. Probleem is een beetje - en dat heb ik in dat Tindertopic ook al eens gezegd - dat je teveel van die wanhopige kneuzen hebt die bij een match al meteen kerkklokken horen en slowmotion beelden zien van zichzelf en match-mevrouw die hand in hand rennen over het strand bij zonsondergang.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niemand is verplicht tot iets. Alleen als ze me liken en ik stuur een bericht en ze zijn meteen weer pleite dan is het gewoon verspilde moeite.
Klopt! IK ben namelijk SCquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar nogmaals: doe het verder maar in de SC. Dit is geen SC
Graag deze non discussie voort zetten elders op dit forum. Dank u wel en ik wens u beiden een fijne avond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
En kunnen Zeikcid en Rhubarbje allebei optyfen? Dank.
En ik vond mijn 2 uur al lang!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ahhh, een paar weken lang berichten gestuurd met een exchange student op OKCupid; nu heeft ze eindelijk haar foto opgestuurd (op OKC had ze een camera voor d'r gezicht in haar zelfshot) en ze heeft twee halve wenkbrauwen
Zo zonde van de tijd dit
Ik snap je punt welquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die je liked wil gelijk met je op date, of een heel gesprek beginnen. Het is gewoon grappig wat je zoal voorbij ziet komen en als je foto de ander aanspreekt of je tekst of wat dan ook krijg je zo'n geyle veeg over rechts ipv links. Probleem is een beetje - en dat heb ik in dat Tindertopic ook al eens gezegd - dat je teveel van die wanhopige kneuzen hebt die bij een match al meteen kerkklokken horen en slowmotion beelden zien van zichzelf en match-mevrouw die hand in hand rennen over het strand bij zonsondergang.
Bedoel ik jou niet mee, maar je snapt me wel. Dat is hetzelfde als een keer een interessehartje krijgen op RP, dan komen hier ook weleens van die mongolen voorbij die zwaar gepikeerd zijn dat de ander niet (meer) reageert op hun berichten. ''Ja, want ze stuurde gvd toch een fuckin' hartje!?''
Er wordt echt veel te veel waarde gehangen aan dat soort flauwekul.
Ik wilde het net testen dus ik heb het gedownload en na 2 minuten weer verwijderdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Tinder heb ik nooit wat gevonden. Te veel ik doe mee aan een hype type mensen te vinden. Na een week mee gestopt.
Oh wat dat betreft waren er genoeg leuke vrouwen hoor. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde het net testen dus ik heb het gedownload en na 2 minuten weer verwijderd
100 suffe mannen voorbij zien komen en 1 leuke
geen toffe ratio
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wat dat betreft waren er genoeg leuke vrouwen hoor. Dat dan weer wel.
Nee daar mogen we niet meer op afknappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |