abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136141819

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136141907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nope, aangezien ik al jaren afgestudeerd ben (mijn eerste studie dan) heb ik daar natuurlijk geen recht meer op
Zijn de regels veranderd dan?

Maakt mij ook niet uit of je het hier toe wilt geven. Zag gewoon zo'n date voor me waarop jij commentaar hebt op die loodgieter. Terwijl die loodgieter wel zijn eigen broek kan ophouden. En toen moest ik lachen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_136142034
Zet dat ff lekker voort via DM ofzo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136142055
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Zijn de regels veranderd dan?

Maakt mij ook niet uit of je het hier toe wilt geven. Zag gewoon zo'n date voor me waarop jij commentaar hebt op die loodgieter. Terwijl die loodgieter wel zijn eigen broek kan ophouden. En toen moest ik lachen.
geen idee, ik studeer deeltijd en dan krijg je sowieso niks natuurlijk

Ik snap niet waarom je het over toegeven hebt. Jij hebt een verkeerd beeld van mij en daar kan ik verder niks aan doen en ik heb ook geen behoefte om er iets aan te doen.

Ik zou ook nooit commentaar hebben op een loodgieter want dat is een fatsoenlijke baan en (denk ik) hard werken
Ik zou mij wel minder aangetrokken voelen tot een hoogopgeleide huisvrouw zonder kinderen ja, maar zelfs daar zou ik geen commentaar op hebben want als ze daar blij van word moet ze dat vooral doen. De kans op een tweede date is dan echter wel vrij klein
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136142386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

geen idee, ik studeer deeltijd en dan krijg je sowieso niks natuurlijk

Ik snap niet waarom je het over toegeven hebt. Jij hebt een verkeerd beeld van mij en daar kan ik verder niks aan doen en ik heb ook geen behoefte om er iets aan te doen.

Ik zou ook nooit commentaar hebben op een loodgieter want dat is een fatsoenlijke baan en (denk ik) hard werken
Ik zou mij wel minder aangetrokken voelen tot een hoogopgeleide huisvrouw zonder kinderen ja, maar zelfs daar zou ik geen commentaar op hebben want als ze daar blij van word moet ze dat vooral doen. De kans op een tweede date is dan echter wel vrij klein[quote]0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef rhubarbje het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog niet begonnen :P sterker nog, om te overleven krijg ik nog steeds geld van ze :P

als ze dat ooit eens over gaan maken dan
Graag gedaan en groetjes!
pi_136142682
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:22 schreef Seikcid het volgende:

[..]

[..]

Graag gedaan en groetjes!
Tja jij verbind daar conclusies aan die niet kloppen
Dat is geen studiebeurs of iets dergelijks, ik krijg gewoon nog geld van ze terug

Maar nogmaals: doe het verder maar in de SC. Dit is geen SC
Maar het is vast niet zo leuk om mij daar zwart te maken omdat de mensen daar mij beter kennen dan dan het beeld dat jij probeert te schetsen
Ik laat het hier bij. Als jij er gelukkig van word om door te gaan moet je doen wat je niet laten kunt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136142716
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja jij verbind daar conclusies aan die niet kloppen
Dat is geen studiebeurs of iets dergelijks, ik krijg gewoon nog geld van ze terug

Maar het is vast niet zo leuk om mij daar zwart te maken omdat de mensen daar mij beter kennen dan dan het beeld dat jij probeert te schetsen
Ik laat het hier bij. Als jij er gelukkig van word om door te gaan moet je doen wat je niet laten kunt
Punt is dat je het nodig hebt om rond te komen. Is geen punt of probleem maar blaas dan niet zo hoog van je torentje zolang die nog niet is afbetaald.

Of m.a.w. hoe aantrekkelijk denk je dat een vrouw is die rond moet komen van het geld van de DUO?
pi_136143062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niemand is verplicht tot iets. Alleen als ze me liken en ik stuur een bericht en ze zijn meteen weer pleite dan is het gewoon verspilde moeite.
Maar niet iedereen die je liked wil gelijk met je op date, of een heel gesprek beginnen. Het is gewoon grappig wat je zoal voorbij ziet komen en als je foto de ander aanspreekt of je tekst of wat dan ook krijg je zo'n geyle veeg over rechts ipv links. Probleem is een beetje - en dat heb ik in dat Tindertopic ook al eens gezegd - dat je teveel van die wanhopige kneuzen hebt die bij een match al meteen kerkklokken horen en slowmotion beelden zien van zichzelf en match-mevrouw die hand in hand rennen over het strand bij zonsondergang.

Bedoel ik jou niet mee, maar je snapt me wel. Dat is hetzelfde als een keer een interessehartje krijgen op RP, dan komen hier ook weleens van die mongolen voorbij die zwaar gepikeerd zijn dat de ander niet (meer) reageert op hun berichten. ''Ja, want ze stuurde gvd toch een fuckin' hartje!?'' :(

Er wordt echt veel te veel waarde gehangen aan dat soort flauwekul.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136143107
En kunnen Zeikcid en Rhubarbje allebei optyfen? Dank.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:57:18 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136143623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Klopt! IK ben namelijk SC 8-)
Opgelost!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:55:32 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136146114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
En kunnen Zeikcid en Rhubarbje allebei optyfen? Dank.
Graag deze non discussie voort zetten elders op dit forum. Dank u wel en ik wens u beiden een fijne avond.

Bovenstaande bedoel je toch H_J !
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:06:17 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136146631
Ik heb naar mijn weten pas 1 of 2x geen reactie op een door mijn verstuurd bericht gehad wat ik wel jammer vond...

Volgens mij is tinder er nog steeds niet voor windows phone, al heb ik daar al even niet naar gezocht. Stiekem ben ik wel nieuwsgierig maar heb niet het gevoel dat ik iets mis :p
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:19:23 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136153271
Ahhh, een paar weken lang berichten gestuurd met een exchange student op OKCupid; nu heeft ze eindelijk haar foto opgestuurd (op OKC had ze een camera voor d'r gezicht in haar zelfshot) en ze heeft twee halve wenkbrauwen :'(

Zo zonde van de tijd dit :')
Confidence through competence
pi_136153329
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ahhh, een paar weken lang berichten gestuurd met een exchange student op OKCupid; nu heeft ze eindelijk haar foto opgestuurd (op OKC had ze een camera voor d'r gezicht in haar zelfshot) en ze heeft twee halve wenkbrauwen :'(

Zo zonde van de tijd dit :')
En ik vond mijn 2 uur al lang!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:21:31 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136153362
Fuck it, ik ga gewoon Tinderen :')
Confidence through competence
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:47:55 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136154502
Ik ga het morgen maar weer eens live proberen :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 januari 2014 @ 00:15:04 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136158171
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar niet iedereen die je liked wil gelijk met je op date, of een heel gesprek beginnen. Het is gewoon grappig wat je zoal voorbij ziet komen en als je foto de ander aanspreekt of je tekst of wat dan ook krijg je zo'n geyle veeg over rechts ipv links. Probleem is een beetje - en dat heb ik in dat Tindertopic ook al eens gezegd - dat je teveel van die wanhopige kneuzen hebt die bij een match al meteen kerkklokken horen en slowmotion beelden zien van zichzelf en match-mevrouw die hand in hand rennen over het strand bij zonsondergang.

Bedoel ik jou niet mee, maar je snapt me wel. Dat is hetzelfde als een keer een interessehartje krijgen op RP, dan komen hier ook weleens van die mongolen voorbij die zwaar gepikeerd zijn dat de ander niet (meer) reageert op hun berichten. ''Ja, want ze stuurde gvd toch een fuckin' hartje!?'' :(

Er wordt echt veel te veel waarde gehangen aan dat soort flauwekul.
Ik snap je punt wel ;)

And I long stopped caring wat betreft die meiden op Tinder. Moet ook zeggen dat ik het nog maar zelden gebruik. Ik weet van mezelf dat ik niet zo wanhopig op zoek ben en wat contact betreft is het meegenomen als er een leuk gesprek uitkomt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:16:50 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136164608
Tinder heb ik nooit wat gevonden. Te veel ik doe mee aan een hype type mensen te vinden. Na een week mee gestopt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_136164873
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Tinder heb ik nooit wat gevonden. Te veel ik doe mee aan een hype type mensen te vinden. Na een week mee gestopt.
Ik wilde het net testen dus ik heb het gedownload en na 2 minuten weer verwijderd
100 suffe mannen voorbij zien komen en 1 leuke :?
geen toffe ratio ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:57:09 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136165839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik wilde het net testen dus ik heb het gedownload en na 2 minuten weer verwijderd
100 suffe mannen voorbij zien komen en 1 leuke :?
geen toffe ratio ;(
Oh wat dat betreft waren er genoeg leuke vrouwen hoor. Dat dan weer wel.
pi_136166359
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh wat dat betreft waren er genoeg leuke vrouwen hoor. Dat dan weer wel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136166462
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee daar mogen we niet meer op afknappen
Ze weet gewoon duidelijk wat ze wil en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136166469
eigen bedrijfje en van dag tot dag leven. Wauw.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:30:43 #24
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136166639
Zullen we profieltjes hier neerplempen. Lijkt me leuk.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 januari 2014 @ 12:33:18 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136166708
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*Gaapt eens flink*

14 in een dozijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')