http://www.p2000-online.net/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar je meldingen kunt zien van de politie? Vannacht tussen 4 en half 5 heeft hier boven Hoofddorp een helicopter rondjes gedraaid dus ik wil graag weten waar je kunt lezen wat er nu weer (want het is hier elke week een paar keer raak) aan de hand was.
heb dat popje nu elke dag voor een jaar lang op zijn bureau gezet elke ochtend, en elke dag zet hij m weer terug,( met diepe zucht ) helaas zal ik zijn chaggy kop maandag niet zienquote:
Staat niets over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.p2000-online.net/
hier
Dé manier om promotie te maken!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:34 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
vastgelijmd op bureau van mijn chef, de schakelaar om deze uit te zetten dat ie niet meer danst, zit aan de onderkant, verder werkt ie op zonnen energie
Mijn laatste dag hierquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dé manier om promotie te maken!
lijkt me juist lachen om met jou op kantoor te zittenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn laatste dag hier![]()
Mij wil je niet op kantoor hebben, houd wel van grapjes.
Zo heb ik een keer om zijn bureau afzet met linten, met de text hazardous material toen hij een keertje ziek was.
Haha daarom pesten ze me hier met duitse bagger muziek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
lijkt me juist lachen om met jou op kantoor te zitten
Te erg!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha daarom pesten ze me hier met duitse bagger muziek.
maare hier ben ik nog beetje serieus toen ik bij reparatie bedrijf zat was het helemaal chaos.
Had van alles op mijn bureau staan om collega tegenover te irriteren van USB racketwerpers, tot aan een robot arm.
Camera in magazijn neer gezet en elke keer door speaker brullen naar magazijn chef dat ie aan werk moest koffiezet apparaat de knop omwissellen tussen chocolademelk en koffie.
Wieltjes van bureau stoel van niet doorwerkende collega vast zetten.
In mijn pakje peuken op werk zat altijd 1 knal sigaret.
Muisje vangen wat in magazijn liep en in een doorzchtige bak omgekeerd bij vrouwelijke collega op buerau neerzetten.
bij collega buitendienst monteur die maanden aan zeuren was om een airco in zijn caddy.
een grote airco op zijn bijrijders stoel gezet met een verleng kabel van 30 meter.
test dvd's gemaakt voor audio monteur met alleen rickroll video of muziek cd bij testen van DVD spelers of audio apperatuur.
In de zomer in je zwembroek en met zwembandjes om achter bureau zitten bij de balie en op die manier klanten helpen. (over het algemeen bedrijven)
buitendienst monteur voor tv reparatie 2 usb sticks mee geven 1 met de software voor de tv en de 2e Met filmpje rickroll bij verteld beide installeren, dus na installatie tv begint dat filmpje af te spelen op tv.
van tv met ingebouwde pc een grote telefoon gemaakt dus microfoontje aangesloten bij de balie gaan zitten en met een 24 inch tv in je nek klanten bellen. ( leuk als dan de klusjes mannen van de winkels langs komen)
dezelfde tv winkels op bellen die omruil actie hebben ( lever uw oude tv in en krijg .... korting op nieuwe) met de melding dat je nog 20 van die tv's achter hebt staan en hoeveel korting je krijgt. terwijl de TV's van hunzelf ook afkomstig zijn.
Als een winkel belt over navraag reparatie TV altijd naar achtergrod schreeuwen of ze die tv juist niet hadden laten vallen.
etc etc etc ... nee je wil mij er niet bijhebben.
Niet per definitie in elk geval, maar voor mensen die sowieso al in de gevangenis zitten zeker wel. Ze zitten daar niet omdat ze zo lief gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo,n type die de "wet is wet" principe hanteert ?
Ik zal maar niet beginnen over mijn tijd bij de Karweiquote:
Hmmm... Ik zou dat allemaal niet op je CV zettenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over mijn tijd bij de Karwei![]()
luie infobalie trut vastgekit aan haar bureaustoel omdat ze te lui was om even van haar stoel te gaan en een product paken wat aan de andere kant van de balie stond, maar mij wel even vanuit de andere kant van de winkel liet komen.
De assistents bedrijfsleider opgesloten in kantoortje magazijn door de deur te blokkeren met pallets.
zonnebloemzaadjes in de tuin planten zodat 1/5 jaar later de winkel niet meer vanaf de grote weg niet meer te zien was.
De zelfde bedrijfsleider in een heftruck op een palet een vlaggen paal inhijsen om de vlag te vervangen en hem een uur daar boven in laten staan.
sletels van de sleutelbos omwisselen zodat ze een uur aan klungelen waren om een accuboor uit kluisje te krijgen.
De lopende band bij de kassa pedaal omdraaien zodat de spullen VAN de band vielen ipv dat materiaal naar de cassiere teo kwam viel het er af.
elke keer omroepen naar collega's als er mooie dame in winkel liep ( Naam collega gangpad 4 code groen)
als de winkel ging sluiten omroepen, beste mensen dank u wel voor komen bij de winkel u heeft nog 5 minuten om u naar de kassa te begeven daarna laten wij wodan en odin los ( geluid op de achtergrond laten horen van 2 waakhonden)
en de leukste actie, ik had altijd mijn hamster op mijn scouder of in borstzakje zitten als ik door de winkel liep.
en ga zo maar even door.
( gekke is ik moest weg omdat ik te oud was)
nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmmm... Ik zou dat allemaal niet op je CV zetten
Yes! Niet vrijdag de 13e, maar de 31sequote:
quote:
Denk groot!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]ik ben vrij mensen
vanaaf triple date
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]ik ben vrij mensen
vanaaf triple date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |