Maar ho wacht!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:09 schreef theguyver het volgende:
lekker party muziek modjeszo nu eerst de afwas
Ja huisgenoot met vriendin en ik met vriendin en nog een stelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ho wacht!
triple-date???
Wat ga je vanavond weer uitspoken
Ik dacht echt dat je om je vrijheid te vieren een trio geregeld hadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja huisgenoot met vriendin en ik met vriendin en nog een stel![]()
niet zo moeilijk nadenken meid .. dubbeldate maar met 3 stelletjes
Nou een avondje groepsseks is niks mis meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja huisgenoot met vriendin en ik met vriendin en nog een stel![]()
niet zo moeilijk nadenken meid .. dubbeldate maar met 3 stelletjes
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je om je vrijheid te vieren een trio geregeld had
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou een avondje groepsseks is niks mis mee
Das nog es een feestje!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je om je vrijheid te vieren een trio geregeld had
Alles gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie, vanavond feest bij VI. Johan is jarig
En alvast even lachen
Het was ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles gemist. Overwerk, dus download zo de MP4 uit 't topic wel als ie er is en kijk ik weer lekker in bedje
Topshowtje geweest of?
Lekker en goed bezig jijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Wat een dag zeg, heerlijk. Soms houd ik wél van de stress van deadlines. Eerst een collega geholpen met een deadline te halen, zelf bezig met 6 terminals geïnstalleerd voor een grote klant die vanaf morgen die dingen op hun stand gaat installeren op de VSKA beurs in Utrecht, en die moest ik dus na afsluiten zaak afleveren bij een collega Erg gave klus, maar is al veel mis gegaan. Zoals vandaag; verkeerde prints op de stand, dus die worden vannacht nog opnieuw geprint en morgen ook geplaatst, gister zijn alle glasplaten die gebruikt zouden worden gevallen, duizend stukjes, ook met prints. Dus dat word ook allemaal opnieuw gemaakt en geplaatst. Word ik wel enthousiast van!
Haha, krijg er helemaal zin in, en dat nadat Feyenoord 1-1 heeft gespeeld vanavondquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was ge-wel-dig.
Je gaat genieten Scrum
Enjoyquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Daar is ie al, die MP4! Ff avond eten opwarmen en dan VI.
quote:
quote:
Morningquote:
Alles gaat goed hoor en heel weinig last van de wonde.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
Sara, gaat het allemaal goed? Geen last meer? Wanneer gaan de hechtingen eruit of zijn het oplosbare?
En ja wat een treurig miezerig weer
Ah, nog even geduld dus. Fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alles gaat goed hoor en heel weinig last van de wonde.
De hechtingen gaan er op 11 februari uit.
Hoi L.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B![]()
Lekker aan het genieten van het weekend?
ja gaat ook welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso![]()
Ja hier alles goed. Bij jou?
Gewoon even lekker niks? Kan ook zo fijn zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Ja zit onder het genot van een bakje koffie en een waterig zonnetje te genieten en te overdenken wat ik dit weekend eens uit zal spoken.
Oh ja jullie poging. Succes!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat ook wel
rustig aan vandaag, ik doe met sofje een poging voor 1000 posts vandaag
hele forum maar ik post alleen hier, en in vbl sc en in grtdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die posts van jullie zijn beperkt tot GRTD of mag het gewoon over het hele forum?
Dat gaat vast wel lukken inso.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hele forum maar ik post alleen hier, en in vbl sc en in grtd
Bedankt, moet je horen. Ik had woensdagavond iets uit de USA besteld en het is nu al binnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel lukken inso.
Motiverend muziekje erbij
Mijn haar mag gewassen worden maar niet op de wonde. Die plek wordt ontsmet maar dat heb ik al verteld.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, nog even geduld dus. Fijn dat het goed gaat
Wat snel! Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, moet je horen. Ik had woensdagavond iets uit de USA besteld en het is nu al binnen
Dat lijkt me lastig. Dan kun je je haar niet onder de douche wassen denk ik? Met je hoofd in de wasbak dan maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mijn haar mag gewassen worden maar niet op de wonde. Die plek wordt ontsmet maar dat heb ik al verteld.
Ik ben fris en fruitig, kom net onder de douche uit.
Goed hoorquote:
Ja, hier is er tenminste geen puberruziequote:
ja stomme ruzies in grtdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hier is er tenminste geen puberruzie![]()
Gewoon liefde
Om niks ook, en dan ook ruzie gaan zoeken in ONZ-SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |