Ah, nog even geduld dus. Fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alles gaat goed hoor en heel weinig last van de wonde.
De hechtingen gaan er op 11 februari uit.
Hoi L.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B![]()
Lekker aan het genieten van het weekend?
ja gaat ook welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso![]()
Ja hier alles goed. Bij jou?
Gewoon even lekker niks? Kan ook zo fijn zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Ja zit onder het genot van een bakje koffie en een waterig zonnetje te genieten en te overdenken wat ik dit weekend eens uit zal spoken.
Oh ja jullie poging. Succes!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat ook wel
rustig aan vandaag, ik doe met sofje een poging voor 1000 posts vandaag
hele forum maar ik post alleen hier, en in vbl sc en in grtdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die posts van jullie zijn beperkt tot GRTD of mag het gewoon over het hele forum?
Dat gaat vast wel lukken inso.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hele forum maar ik post alleen hier, en in vbl sc en in grtd
Bedankt, moet je horen. Ik had woensdagavond iets uit de USA besteld en het is nu al binnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel lukken inso.
Motiverend muziekje erbij
Mijn haar mag gewassen worden maar niet op de wonde. Die plek wordt ontsmet maar dat heb ik al verteld.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, nog even geduld dus. Fijn dat het goed gaat
Wat snel! Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, moet je horen. Ik had woensdagavond iets uit de USA besteld en het is nu al binnen
Dat lijkt me lastig. Dan kun je je haar niet onder de douche wassen denk ik? Met je hoofd in de wasbak dan maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mijn haar mag gewassen worden maar niet op de wonde. Die plek wordt ontsmet maar dat heb ik al verteld.
Ik ben fris en fruitig, kom net onder de douche uit.
Goed hoorquote:
Ja, hier is er tenminste geen puberruziequote:
ja stomme ruzies in grtdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hier is er tenminste geen puberruzie![]()
Gewoon liefde
Om niks ook, en dan ook ruzie gaan zoeken in ONZ-SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |