Dat probeerde ik net alquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon in het licht kijken toch
Hoever ben je Inso? Over de 500 inmiddels?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon in het licht kijken toch
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ruzie heb je niets aan. Je bereikt er alleen maar mee dat op een gegeven moment iedereen zich klote voelt en de sfeer op een topic waardeloos.
http://arcee862.com/vandaag.php?user=insomnia_ 514 inmiddelsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoever ben je Inso? Over de 500 inmiddels?
Hij gaat goed!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=insomnia_ 514 inmiddels
Uhuhquote:
479quote:
Nou als hij deze even volblaft en meteen een nieuwe opent is dat meteen +40quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
Maar hij moet nog wel even doorpostenHet valt nu een beetje stil
Maar wij zijn er ook nogquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou als hij deze even volblaft en meteen een nieuwe opent is dat meteen +40
Dus zwijgen we nu even?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
Hij kan er nu al geen 40 meer posten
Maar dat is zo ongezelligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus zwijgen we nu even?
Inso zet hem op
Ik heb m'n haar gewoon in bad gewassen en ons mama verzorgde de wonde omdat ik dat niet goed durf (ik ben nogal wild)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig. Dan kun je je haar niet onder de douche wassen denk ik? Met je hoofd in de wasbak dan maar.
Was onderwijl bezig met champignonragout maken. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Rijst koken en eten straksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is zo ongezellig
Ook aangezien inso er nu niet lijkt te zijn
Fijn dat je mam het goed verzorgt Saraquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar gewoon in bad gewassen en ons mama verzorgde de wonde omdat ik dat niet goed durf (ik ben nogal wild)
Oeh klinkt lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was onderwijl bezig met champignonragout maken. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Rijst koken en eten straks
Ik heb van de week peppersteak gekocht. Voorop staat RUND.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb met kerst op het laatste moment ook een champignonragoût in elkaar geflanst voor m'n broertje
M'n broertje had een potje gekocht omdat het vegetariër is maar toen bleek dat er vlees in zat
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb van de week peppersteak gekocht. Voorop staat RUND.
Keek ik net op de achterkant staat er: samengesteld uit delen rundvlees. wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |