MEOWquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MEOW stond ook lang op 1 Satoshi (BTC) en kwam ook op de 100, zelfde! Gelukkig had ik nog 240000 bewaard na het minen bij de launch, maar was niet echt veel :/
Daar had ik 't niet over lamlulquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stay. Maar als je toch weg wilt gaan moet je wel op 25 verkopen ofzo en niet nu.
maar vaak bij zulke lage bedragen is het volume ook laag dus kan je nooit veel kopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MEOW stond ook lang op 1 Satoshi (BTC) en kwam ook op de 100, zelfde! Gelukkig had ik nog 240000 bewaard na het minen bij de launch, maar was niet echt veel :/
Tsja. Soms moet je gewoon geluk hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als robintje verdrietig is ben ik ook verdrietigquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Soms moet je gewoon geluk hebben.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
Donder op met je verspreiden, LEAF gaat het helemaal worden!
Ahwww.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als robintje verdrietig is ben ik ook verdrietig.....
Jij lijkt me echt zo'n harde cokesnuiver, daar heb je het hoofd wel voorquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
0.7 BTC aan LEAF erbij? Zou ik het doen?!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n harde cokesnuiver, daar heb je het hoofd wel voor.
Ja, als LEAF 100 satoshi wordt heb je veeeel meerquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
0.7 BTC aan LEAF erbij? Zou ik het doen?!
Bedankt, maar nee, ik heb nog nooit coke gesnoven, wil het best een keer proberen, maar ik ga wel zorgen dat ik niet verslaafd raak.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n harde cokesnuiver, daar heb je het hoofd wel voor.
Neem een beetje wiet met een vaporizer. Chill en wat minder gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt, maar nee, ik heb nog nooit coke gesnoven, wil het best een keer proberen, maar ik ga wel zorgen dat ik niet verslaafd raak.
Jaa, er kan gewoon niks fout gaan. Maar toch zegt er iets in me dat ik nooit all-in moet gaan! :/quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, als LEAF 100 satoshi wordt heb je veeeel meer
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt, maar nee, ik heb nog nooit coke gesnoven, wil het best een keer proberen, maar ik ga wel zorgen dat ik niet verslaafd raak.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaa, er kan gewoon niks fout gaan. Maar toch zegt er iets in me dat ik nooit all-in moet gaan! :/
Dan maar splitsen, ik verkoop gewoon 62.9 PPC en houd er 50, goed idee, Ryan!!
Goed plan Spatiequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een beetje, nee dat ga ik elke dag doen als ik op een universiteit zit en dan opscheppen dat ik als stoner kan slagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neem een beetje wiet met een vaporizer. Chill en wat minder gevaarlijk.
Hoeveel fucking geld heb jij wel niet te besteden aan crypto'squote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaa, er kan gewoon niks fout gaan. Maar toch zegt er iets in me dat ik nooit all-in moet gaan! :/
Dan maar splitsen, ik verkoop gewoon 62.9 PPC en houd er 50, goed idee, Ryan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |