quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier trek ik ook wel eens een jurk aan en noem mezelf Annabel, dus ze is wel wat gewend.
There will be no crash two days before the day after tomorrowquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom stijgt alles nou ineens weer. Krijgt rois nog gelijk ook, straks komt er helemaal geen crash
.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom stijgt alles nou ineens weer. Krijgt rois nog gelijk ook, straks komt er helemaal geen crash
.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
There will be no crash two days before the day after tomorrow
quote:
wat doettie in SF?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef roislecxe het volgende:
GTAnoob belde vanuit San Francisco en zei tegen mij dat Fontas tegen hem zei dat hij alle coins wel even ging pumpen vandaag. En kijk eens aan.
Een brug bezoeken.quote:
Denken dat er een crash komtquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef Leafeon672 het volgende:
.
Gewoon alle coins kopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik koop niks voorlopig![]()
[ afbeelding ]
Denken dat alles nog net zo volatiel is als in novemberquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik koop niks voorlopig![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |