Als je het met EAC vergelijkt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de koers waar ie op moet staan, vergeleken met EAC, 42 en al die andere snertcoins?
Er bestaan geen leuke schooljaren. Het is altijd conformeren aan autoriteit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef Leafeon672 het volgende:
5 havo was het beste schooljaar van mijn leven.
Een van mijn slechtstequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef Leafeon672 het volgende:
5 havo was het beste schooljaar van mijn leven.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er bestaan geen leuke schooljaren. Het is altijd conformeren aan autoriteit.
Jammerquote:
Dat had ik dus niet in 5 havo, ik had een klein vriendengroepje waarvan de helft gemeen tegen mij was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jammer
Toen ik in 5 havo zat kon ik het met bijna iedereen uit de 5 havoklassen wel goed vinden. Nu ik al ruim een jaar in België woon is er werkelijk niemand van hen waar ik nog contact mee heb.
Vrienden die gemeen tegen je doen zijn heul geen vriendenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet in 5 havo, ik had een klein vriendengroepje waarvan de helft gemeen tegen mij was.
Ik had beter moeten socializen
True, maar als je mijn EQ hebt is het lastig die te identificeren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrienden die gemeen tegen je doen zijn heul geen vrienden
Inderdaad, maar ik zag ze wel als vrienden, dat was het probleem ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrienden die gemeen tegen je doen zijn heul geen vrienden
Wat is een EQ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, maar als je mijn EQ hebt is het lastig die te identificeren.
Ohquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je emotionele intelligentie. Het sociale equivalent van IQ.
Plas in hun kontquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het is wel grappig, want 2 van die zelfde vrienden van vorig jaar die best eikels tegen me zijn geweest, doen nu wel tof tegen me. Zelfvertrouwen is machtig.
quote:
Weet niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat stond er, ik kreeg bericht?!
zit nu 33% in WDC, hoeveel kans geef je dit? Ik wil er niet vol in, maar zie wel een mooie kans.quote:
Ik heb ook 1200 WDC, ik hoop het maar voor je, anders huil ik je in elkaar!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
zit nu 33% in WDC, hoeveel kans geef je dit? Ik wil er niet vol in, maar zie wel een mooie kans.
Ik 1500 en ga zo bij kopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ook 1200 WDC, ik hoop het maar voor je, anders huil ik je in elkaar!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Emotionele_intelligentiequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh
Bestaat dat ook officieel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |