Ooohh... Ene oor in, andere oor uit.. En glimlachen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]gelukkig wel, morgen alleen nog een beoordeling zien te overleven
Rieke is je naam?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef mriekz het volgende:
[..]
Mn naam kun je wel raden...en ik woon in dezelfde provincie als Wok.
Verder heb ik me hier aangemeld in 2005, toen een poos vergeten, in 2012 een zomervakantiemaand hier gezeten en nu toch weer fulltime (naast mn werk als lerares Engels) terug!
Zo. Genoeg info?
Het gaat over iets wat ik gemaakt heb, gewoon voor een voldoende en ik ben blijquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef mriekz het volgende:
[..]
Ooohh... Ene oor in, andere oor uit.. En glimlachen!
Voor mij is het echt over de ijselquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Rieke is je naam?
Zelfde provincie als Wok? Uhm, ergens ten noorden dus
Ben je single en wat zijn je hobbys?
Online ben ik altijd single...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Rieke is je naam?
Alleen online?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef mriekz het volgende:
[..]
Online ben ik altijd single...
Zwemmen, kletsen, thrillers, terrasjes, ijs, talen...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef mriekz het volgende:
[..]
Maarre ga jij die vragen nu es over jezelf beantwoorden?
Anders wordt het zo'n eenzijdig gesprek
Bij mij? Fout? Tuurlijk niet...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij gaat er iets fout bij mriekz of zie ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja jebent best wel een skattie hoor
ik ga pien onzedelijk betastenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef mriekz het volgende:
De rest valt wel heel stil ineens....
Haha ooh dat bedoelde je! Ja dat heb ik ondertussen minder of meer opgelost...quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waarom quote jij je zelf dan?![]()
sinds wanneer woon ik in het noorden en niet meer in t ooooooooosten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Rieke is je naam?
Omdat ik al in het oosten woon en jij niet hierquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sinds wanneer woon ik in het noorden en niet meer in t ooooooooosten?![]()
![]()
Wie ben je? Waar leef je voor? Waarom zit je hier? Vanwaar die interesse in mij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tegen mij?
Wat moet ik antwoorden?
Oiquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jaloerse bok
Alles ligt ten noorden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sinds wanneer woon ik in het noorden en niet meer in t ooooooooosten?![]()
![]()
Het antwoord op die laatste is tettenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:22 schreef mriekz het volgende:
[..]
Wie ben je? Waar leef je voor? Waarom zit je hier? Vanwaar die interesse in mij?
nee pas op hoor, ze noemen me niet voor niks ksc hitmanquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot morgenen dan bedoel ik niet pien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |